- Waardering
- 5
Door blessure/dipjes heb ik nu al ongeveer een jaartje niet getrained. Voel me zelf niet al te fit, en heb weinig eetlust meer. Ben deze en ook vorige zomer totaal niet naar zwembad/strand geweest omdat ik me zo uit vorm voelde. Ik ben het nu zat om in die deze depressie te zitten, en wil weer gaan knallen!
Ik ga volgende maand weer beginnen, want dan heb ik een ideaal werk rooster zodat ik 3a4 keer per week kan gaan trainen. Ik ga niet echt een eetschema volgen, ik volg gewoon me gevoel. Zal vooral rijst/kip/kalkoen/brinta/kwark/rund eten, standaard prakkie dus. Omdat ik het eten een beetje opnieuw zal moeten leren bouw ik de hoeveelheden langzaam op. Ook begin ik met de supplementen megagrow en multivit voor wat extra's
Mijn doel is om weer strak in me vel te komen, en er beter uit te zien dan de gemiddelde beach boy. Hiervoor wil ik een jaartje de tijd nemen, zodat ik volgende zomer ook kan meegenieten van het mooie weer.
Ik ga 3 x pw FB doen, en tussendoor nog wat grip en onderarm werk. Daarvoor heb ik thuis een CoC setje liggen + een onderarm train hulpstuk genaamd de formulator. Ik ben van plan om dit schema te gaan volgen:
Zondag:
squat, BOR (afwisselend met dumbbells of barbell), optrekken, buik, kuiten
Dinsdag:
bench, MP, deadlift, biceps, triceps, shrugs + Cardio (hardlopen)
Donderdag:
Zondag:
bench, MP, deadlift, biceps, triceps,shrugs
Ik denk dat ik op dinsdag en zondag de CoC en de formulator ga inplannen
Ik heb er weer zin in, en hoop weer volop energie en lust krijgen door lekker te knallen

Ik ga volgende maand weer beginnen, want dan heb ik een ideaal werk rooster zodat ik 3a4 keer per week kan gaan trainen. Ik ga niet echt een eetschema volgen, ik volg gewoon me gevoel. Zal vooral rijst/kip/kalkoen/brinta/kwark/rund eten, standaard prakkie dus. Omdat ik het eten een beetje opnieuw zal moeten leren bouw ik de hoeveelheden langzaam op. Ook begin ik met de supplementen megagrow en multivit voor wat extra's
Mijn doel is om weer strak in me vel te komen, en er beter uit te zien dan de gemiddelde beach boy. Hiervoor wil ik een jaartje de tijd nemen, zodat ik volgende zomer ook kan meegenieten van het mooie weer.Ik ga 3 x pw FB doen, en tussendoor nog wat grip en onderarm werk. Daarvoor heb ik thuis een CoC setje liggen + een onderarm train hulpstuk genaamd de formulator. Ik ben van plan om dit schema te gaan volgen:
Zondag:
Dinsdag:
bench, MP, deadlift, biceps, triceps, shrugs + Cardio (hardlopen)
Donderdag:
Zondag:
bench, MP, deadlift, biceps, triceps,shrugs
Ik denk dat ik op dinsdag en zondag de CoC en de formulator ga inplannen
Ik heb er weer zin in, en hoop weer volop energie en lust krijgen door lekker te knallen

Laatst bewerkt:

! ga je log zeker volgen!