Jordi96
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 43
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 76kg
Ja kan volume nog opvoeren tot 16 reps ongeveer en zodra dat geen challenge meer is inderdaad single leg

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thanks, derby als in MVV - Roda JC..

)

Snap overigens nog steeds niet waarom je rug samen pakt met benen![]()
Benen trainen is zeker chill
Hij blijft toch de spiergroep die het meest wordt verwaarloosd door de gemiddelde gymganger. En als jij dan met een stel grote poten rondloopt door de gym omdat jij je benen wel goed en hard traint is dat natuurlijk extra vet
Snap overigens nog steeds niet waarom je rug samen pakt met benen![]()

40x wat heb jij gesnoven? Nice hoor!
Ik sla wel over![]()

)Hahaha dat filmpje is echt episch![]()
Goeie train man, zal een beste pomp zijn geweest![]()

Bricone is lief
Stevige training weer neergezet kerel

Klinkt intressant, alleen 5a6 keer per week is niks voor mij!Thanks, echt een schatje ja.
---------- Toegevoegd om 20:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:25 ----------
Vandaag Kelei training gedaan, was toe aan met afwisseling en een vriend raadde mij dit aan.
Idee erachter is als volgt, je pakt een gewicht waarmee je diep moet gaan voor 10 reps en gaat vervolgens met dit gewicht eerst 10 reps maken en daarna 7 keer 3 herhalingen. Tussen de sets neem je ong. 30 seconden rust. Het is een fullbody schema wat je 5 á 6 keer p/w hoort uit te voeren. Enigszins tegenstrijdig met veel BB principes idd.
Links:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=146471313
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/kelei-advanced-routine-revision-1-a-351117/
Romanian deadlifts 10x 70KG - 7 keer 3 reps 70KG
Pull-ups (wide grip) 6 reps + 4 reps - 7 keer 3 reps (10 reps aan het begin lukte mij helaas nog niet)
Chest dips 7x 3 reps
Chest-supported dumbbell rows (let elbows flare away from body) 10x 16KG - 7x 3 reps 18KG
Leg extensions 10x 97.5KG - 7x 3 reps 60KG (single leg!)
Incline dumbbell curls 10x 14KG - 7x 3 reps 14KG
Overhead extensions 10x 18KG - 7x 3 reps 22KG
Seated calf raises 10x 160KG - 7x 3 reps 190KG
Side lateral raises (dumbbell or cable) 10x 6x - 7x 3 reps 10KG
Chest dips inderdaad niet de 10 herhalingen gepakt aan het begin aangezien 3 á 4 reps gewoon maximaal is voor mij per keer.. Wil dit graag opbouwen.
Bij verschillende oefeningen iets meer gewicht gepakt bij de 7x 3 reps om het zo uitdagend mogelijk te maken
Echt een heerlijk trainingsprincipe waarbij je diep moet gaan, twijfel serieus om dit ook een aantal maanden te doen![]()