- Waardering
- 1.760
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Flinke training weer!
Weer terug naar school is misschien wel weer lekker om een bepaald ritme in je dag te krijgen toch

Ja, klopt ook wel weer. Alhoewel dat maar voor korte duur is aangezien ik donderdagnacht voor 5 dagen naar Tenerife vlieg![]()
Niceeee! Waar in Tenerife ga je heen? Ben er zelf ook twee keer geweest

Playas de las americas geloof ik, trainingskampje met voetbal terwijl ik ben gestopt
Hopelijk valt er daar ook wat aan KT te doen, desnoods tegen betaling.
Daar heb ik ook gezeten haha!
Het hotel Noelia Sur (waar ik toen verbleef) heeft een hardcore gym eronder zitten waar je ook gewoon kan trainen als niet-hotelgast.

)Tenerife klinkt goed, im jelly.
Lekkere training weer, lang bezig geweest en toen naar huis gefietst?

)
beachmode ON. prima training veel plezier op het eiland.

Als ik deze fullbody zie, gok ik dat je daar veel gaat voetballen!Even een 'fullbody' training erdoor gegooid. Niet echt mijn ding om maar iets aan te klote maar vandaag toch van mijn schema afgeweken.
Dumbbell shoulder press 4x 8x 8KG - 10KG - 12KG - 14KG
Dumbbell front raises 3x 8x 6KG - 8KG - 8KG - 10KG
Dumbbell side raises 4x 8x 6KG - 6KG - 8KG - 8KG
Close grip pulley 4x 8x 35KG - 40KG - 45KG - 50KG
Wide grip lat pulldown 3x 8x 40KG - 45KG - 50KG
Tricep v-bar pulldown 3x 8x 15KG - 20KG - 25KG
Incline dumbbell curl 3x 8x 10KG - 12KG - 12KG
Seated tricep dumbbell extensions 3x 12x 14KG - 16KG - 16KG
Preacher curl 3x 8x 25KG - 27.5KG - 30KG
Heerlijke variërende training gehad, morgenvroeg zit ik in Tenerife.
Indien mogelijk ga ik ook daar trainen en loggen.![]()
stop een paar extra samples in je kofferGoede woordspeling hehe. Thanks, we gaan er wat moois van maken. *B&F voice*![]()

Veel plezier op vakantie kerel!
En waar in zitterd train je eigenlijk?
Bij deze ook IN![]()
)
Nice, welkom in paradise.
Heb een abo bij Basic-fit maar ga meestal in Munstergeleen bij Reuvers, iets gemoedelijkere sfeer imo..
---------- Toegevoegd om 13:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:22 ----------
Geweldig, en dan druk ik me zacht uit. 25 graden, strandje en relaxen. Wat wilt je nog meer (trainen ja)
Heb wel veel te veel gecheat, en dan vooral qua drank maar vanaf vandaag weer knallen en 100% dedicated. Hopelijk kun je mij vergeven.
Vanavond gaan weer knallen![]()