AndroidHealthClinic

Jorg's Road to 500 total!

• Topic Starter Topic Starter
oke dan ist goed.

Maandag 04/10/10

vandaag weer getraint bij atlas. was nog wat vermoeid van zaterdag maarja.
shirted banken stond op de planning dus dit gingen we ook maar doen.
voor de 1e x! we gingen in shirt niet op kracht maar gewoon echt de techniek.

Raw bench:
10x20
8x50
5x60
5x70
3x80

Shirted bench:
1x92.5 met +/- 4 /4,5 cm bord.
1x100 zelfde verhaal
3x1x100 met +/- 3 cm bord
1x100

Close grip bench press:
6x50
6x60
2x6x70
1x4x70

Decline bench:
8x50
5x70
1x90 (er was niemand in de buurt, wil met decline nie stil liggen :o)

decline hammer strength apparaat (gewichten per kant)
8x35
6x40
6x50
4x60

Comment: lekkere training. ofjah lekker.. mijn armen zitten onder de striemen. dat is wat minder maar hoort erbij :p heb wat meer zware assist gedaan omdat ik niet heel zwaar had gebankt. het shirt wat ik nu heb is een Inzer rage X maat 44 (zelfde maat als pardeep zij ilja)
morgen squatten en deadliften.

Lekker getraint Jorg!

Kom binnenkort mijn kant eens op met dat shirt, wil bij mij wel eens kijken hoe dat eruit ziet.

Mooi dat het drukken goed ging met shirt. Assist oefeningen zien er best zwaar uit, netjes.

Succes met het squatten en deadliften vandaag. Lukt het jou trouwens om dat beiden vol te doen in één training? Vind ik best knap!

gaat lekker Jorg
ben benieuwd wat je pakt als je wat gewend bent aan het shirt

Mooi dat het drukken goed ging met shirt. Assist oefeningen zien er best zwaar uit, netjes.

Succes met het squatten en deadliften vandaag. Lukt het jou trouwens om dat beiden vol te doen in één training? Vind ik best knap!
waarom niet? gewoon niet aanstellen

dinsdag 5/10/10

vandaag Squat en Deadlift. vooral op techniek.
Pardeep zou voor mij squat schoenen mee nemen maar zoals ik al een beetje vermoede was die dit vergeten. hij heeft het nu in zijn telefoon gezet dus vrijdag zal ik ermee kunnen trainen.

Squat:
2x5x20
2x5x40
2x5x50
2x5x60
2x5x75
2x3x80
2x2x90

Deadlift:
2x5x45
2x5x50
2x5x60
2x5x75
1x3x90
1x3x100
1x3x110
1x3x120

Comment:
squat ging niet zo lekker. moet hierbij nog echt op mijn houding letten. soms zijn mijn benen al gestrekt en moet mijn rug nog komen.

deadlift ging wel lekker. waren heel ligt begonnen omdat ik met een andere man deed. lichte gewichten op deadlift vind ik niet fijn en kost me alleen maar energie en vrij weinig kracht. maar doordat je wel vermoeider raakt worden de zware gewichten wel moeilijker.

wel lekkere training. vrijdag ga ik wat zwaarder met deadlift

---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:07 ----------

Lekker getraint Jorg!

Kom binnenkort mijn kant eens op met dat shirt, wil bij mij wel eens kijken hoe dat eruit ziet.

ja moeten we ff x kijken wanneer dat kan, zaterdag kan miss wel moek ff kijken wat ik ga doen. want ga donderdag zwaar drukken. en dinsdag weer in pak.

ja thanx, 100 met shirt is nog niet impressive maar komt wel.
ja lukt aardig zoals je kan zien. al was vandaag niet echt enorm zwaar omdat veel op techniek was.

gaat lekker Jorg
ben benieuwd wat je pakt als je wat gewend bent aan het shirt

waarom niet? gewoon niet aanstellen

ja thanx, ben ook benieuwd.
klopt gewoon werken. als het zwaar is, is het goed!

Wat voor schema heb je?

op dit moment heb ik niet een echt schema. ik kijk naar wat ik heb gedaan en daar pas ik mijn volgende training op aan. als het niet zo goed gaat op techniek blijf ik wat lager in gewicht. gaat het lekker verhoog ik.

Donderdag 07/10/10

vandaag zware bench training op het programma, ik dacht ik ga eens wat heavy singles doen.

Benchpress
10x20
8x40
6x50
5x60
1x70
1x80
1x90
1x100 PR!! eindelijk die 100 eruit, hij ging nog relatief oke.
F@102.5. hij kwam zo'n 5 cm van me borst ma toen kwam ik niet verder. too bad.
3x5x70

Incline benchpress
5x40
5x50
5x60
3x70

Tricep Cable pushdown
8x25
8x30
6x35
3x37.5 Full stack! Pr ? :p

Comment: lekkere training, ben echt blij met de 100 ging echt lekker.
Incline ging wat minder kreeg bij de 50 beetje last van me rechter schouder kop. ma zal wel meevallen.

Ielja had voor mij een Champion suit klaar gelegd. ze wist niet of ik deze paste, ik was bang dat ie te groot zou zijn maar ben een kwartier bezig geweest met aantrekken en had nog wat hulp van een jongen. dinsdag even aan pardeep vragen of hij hem te klein vind. weetniet hoe strak die moet zitten.

Gefeliciteerd met die 100kg! Is zeker een mijlpaal.

Nog een relatief zware incline daarna, toch ook wel netjes.

Succes de komende trainingen.

thanks! is zeker een mijlpaal, 100 klinkt veel stoerder dan 95.. :P

ja incline ging nog wel lekker al voelde me schouder wel k*t aan.

thanx, morgen ook ff zwaar deadliften.

oja! en ik heb nu tenminste 400 totaal :P ik hing al tijdje op de 395. alleen moet ik die 130 squat snel een x evenaren. ma denk niet dat dit heel lang gaat duren. en ook weer 170+ deadlift ma nu sumo.

Laatst bewerkt:
Vrijdag 08/10/10

vandaag deadlift en squat op het programma.

Sumo Deadlift:
3x60
3x80
1x100
1x120
1x140
1x160 PR!! yes eindelijk weer die 160, en nu sumo. techniek was bagger.
3x3x140 PR! ook baggere techniek maar zeker voldaan gevoel.

filmpje van me 160 deadlift. mijn benen zijn al bijna gestrekt en dan moet mij rug nog komen. dat is jammer ma verder ben ik er blij mee.
http://www.youtube.com/watch?v=pEE8StGHZpQ

Deadlift op verhoging stang net onder knie.
5x100
5x120
5x140

Squat
5x20
5x40
5x50
5x60
4x3x80 (1 setje was in een champion suit om even uit te proberen.)

Comment: lekkere training, zeker voldaan gevoel. techniek bij de 3x3x140 was wel heeel slecht mja.

Maandag 11/10/10

vandaag weer rug training, omdat ik vrijdag nogal zwaar in gewicht was gegaan met de deadlift(160KG) ging ik vandaag niet zo hoog. maar ik ben wel wat hoger in reps gaan zitten wat ik eigenlijk nooit doe, met 75% van mijn 1 RM

Sumo Deadlift
5x70
3x100
3x10x120 PR!! (nog nooit geprobeerd dusjah:p)

Pull down BTN
10x45
10x55
8x60

Pull down smalle (hammer) greep weet de echte benaming niet :p
8x55
8x65

Cable Rows
8x45
8x55

beetje biceps nog ma was dood..

Comment:pff ik doe nooit meer 10 reps met dat gewicht. hoe zwaar het was viel nog wel mee. alleen dacht ik echt dat ik dood ging ofzow. het voelde net alsof ik de 100 meter in een toptijd had gerent. zo kapot.
bij de eerste set verloor ik mijn grip na de 8ste rep. even snel opnieuw pakken en laatste 2 reps. toen maar magnesium gepakt dat ging veel beter.
hierna had ik ook gewoon bijna nergens zin meer in.
maar wel tevreden!

Te veel volume!

Daar word je moe van!

haha i know XD
daarom doek het ook nooit ma dacht xtje proberen. nooit meer doen XD

even een abonnement :p

Terug
Naar boven