Vrijdag 29/10/10
vandaag volledig powerlifting training in shirt en champion suit, dit suit is bij lange na niet te vergelijken met een Inzer TRX of dergelijke!
Squat:
5x20
5x40
5x60
3x80
3x100 met bandjes
3x3x110 suit + bandjes.
benchpress alles pauzed
5x20
5x50
5x70
3x90 shirted
3x2x95 ''
Deadlift:
5x70
3x100
3x120
2x140 3e kreeg ik net niet uitgelockt doordat ik bleef hangen op mijn been.. plakkerig/zweterig, had geen magnesium gebruikt dus als ik doortrok ging mijn hand open.
2x140 zelfde verhaal, kracht in de rug was er gewoon trok ze makkelijk los.
3x140 toch maar magnesium en een broekje aangetrokken zodat ik niet bleef hangen. volgende x even talkpoeder gebruiken.
SLDL:
3x6x70
Shrugs:
3x12x40
en nog wat buikjes
Comment: pff zware training. squatten ging op het begin niet zo goed. ging snel naar voren hangen waardoor ik net wel of net niet op diepte zat. bumper twijfelde. bij de 1e herhaling van de 1e set zag ik ook allemaal sterretjes. de 3e set was wel heel goed, dit koste ook veel minder kracht.
Benchpress: ik vond hem minder goed gaan dan 1.5 week geleden, maar het ging wel aardig. er zaten paar hele goede tussen, maar ook een paar bar slechte.
Deadlift: deadlift ging wel aardig, de kracht zat wel goed. wel moet ik nog trainen op dat laatste stuk. en volgende week wat talkpoeder meenemen zodat mijn plakkerige benen me niet afremmen.
de andere 2 oefeningen lekker licht gedaan