MuscleMeat

Jorg's Road to 500 total!

****ing nice PR bro.

Cheers to you!

Kijk een nieuw pr gefeliciteerd :)
Sterke training!

• Topic Starter Topic Starter
thanks boys! filmpje staat er nu bij. wel op zun zij k*t telefoon :p mja.

whaha, nice, die 3e ging al moeizaam en dan er nog gewoon 2 uit de bilnaad uitpersen!

Klasse dude.

PS. ik heb mijn nek verdraaid met kijken naar dat filmpje....

Goed doorgezet! Zit meer in!

whaha, nice, die 3e ging al moeizaam en dan er nog gewoon 2 uit de bilnaad uitpersen!

Klasse dude.

PS. ik heb mijn nek verdraaid met kijken naar dat filmpje....

ja ben er ook zeker blij mee, reppen op 100 is toch wel streven. was al bang voor het 1e 3tje, die ging ook best k*t. 2e 3tje ook nie top. ma 3e ging stuk beter kwa houding. 2 laatste waren ook wel echt zwaar. al denk ik dat een 6e ook wel gelukt was ma me hams stonden op springen :p

Goed doorgezet! Zit meer in!

Thanks! miss volgende week is 105 doen alsk me goed voel.

+1
zag er nog relatief "makkelijk" uit

thanks. ja ging redelijk ma laatste 2 waren wel echt zwaar.

18/03/11

training in shirt.
voelde me sochtends nog super stijf in de hele rug en boven in de hamstrings.

Bank:
3x10x20
6x40
5x70
Shirt: gekozen voor het losse shirt omdat ik het strakke nog steeds niet goed genoeg ingewerkt is voor de wedstrijd.. k*t zooi.
3x90 net nie op de borst.
2x100
2x100
2x100
Pauzed Nadrukken
5x50
5x60
5x70
3x80 had er vorige week 5 ma was nu al behoorlijk gesloopt met shirt.

Deadlift: wist niet wat ik ging doen want me rug zat nog bom vol voelde echt niet goed ma wou wel deadliften.
5x70
3x100
3x120
3x140
3x140 gestopt wou 3x3 ma voelde echt niet goed met die rug kon helemaal geen kracht zetten. wel na iedere rep doodleggen.

MP:
8x20
5x40
5x50 laatste rep duurde echt een eeuwigheid.. dacht dak nooit boven kwam :p
3x50
2x50.. schouders waren op. zakte met 2e rep al naar beneden op de helft. maar toch nog uit kunnen drukken.

toen mijn triceps nog vermoord met.
Pull dows 8x20 25 30 35
Reverse Grip pull down: 20 25 25 25
Machine pull down 8x45 55 65 7x75 dood.. :p
Dips 8x bw bw bw

Comment: wel tevreden. heel jammer dat ik nog steeds niet in mijn strakke shirt na het NK kan.. want dit shirt doet zo weinig voor me.. mag blij zijn alsk er 10 kilo uit ga halen. mja volgende x beter.

Triceps vermoord.... :roflol:

Mooie training Jorg.

hehe ja behoorlijk veel erop gedaan toch ;p

Ja absoluut! Maar dan nog, funny verwoording!

hehe tjaa :p kijken of ze morgen beetje dood zijn :p me triceps herstellen altijd wel snel.

Niks mis met snel herstellen bro!

nee zeker niet ma das nie overal :p onderrug blijft vaak lang verzuurt. en bij me hamstrings/glutes altijd. lijkt soms wel of dat wat te maken heeft met me liesbreuk. en me borst ook vaak wel 2/3 dagen na zware Raw Training :p

22/03/11

vandaag weer zware squat en deadlift op de planning. had wat last van me knie sinds gister avond. vooral als ik naar binnen draai heel apart..

Squat:
5x20
5x20
5x45
5x65
5x85
vanaf hier riem:
3x105 PR!!
3x105 2x= PR!!
5x105 PR!! pff stond t*ring hard te trillen op mijn benen na de 3e rep.. stond ook nog ff te klote met de bar voordat ik begon want hij lag scheef..

Box squat: net ietsje onder parralel
3x5x60 bah bah, bij de eerste rep ging ik zitten als of ik in me luie stoel plofte.. daarna beter spanning gehouden. zakte alleen soms iets in met me rug die moet ook strakker blijven.

Leg ext:
8x42
8x56
8x70

Deadlift: alles met dead stop
5x70
5x100
3x120
3x140
3x140
3x140 pff is wel zwaar weer joh.. normaal trok ik hier al half pak aan dus ff wennen

Blok pulls net onder de knie.
5x140
5x140
5x140
geen warming up want had al DL gedaan.

Comment:
tevreden! Squat gaat super laatste tijd op naar 3x3x110!! Raw deadlift weer ff hard aanpakken maar dat komt ook wel goed.

ook nieuws over mijn Operatie die gaat komen aan mijn lies. ik heb een gesprek met de chirurg op donderdag de 21ste, dit betekent dat ik de open kaasstad op de 17e wss wel mee doe dus.

Nog even over je squat, maakt er wel een goodmorning van. Je gaat ook inprincipe niet naar achteren zitten. Ik zou daar toch is aan gaan werken.

Kort gezegd rug op spanning bij aanvang van de lift, en gelijk die kont naar achteren. En spanning in die rug blijven houden

Laatst bewerkt:
Nog even over je squat, maakt er wel een goodmorning van. Je gaat ook inprincipe niet naar achteren zitten. Ik zou daar toch is aan gaan werken.

Kort gezegd rug op spanning bij aanvang van de lift, en gelijk die kont naar achteren. En spanning in die rug blijven houden

het klopt wel dat er nogsteeds wat werk aan de winkel is bij mijn squat. maar om te zeggen dat ik er een goodmorning van maak vind ik eigenlijk beetje overdreven. (het word erger als ik het heel zwaar krijg) maar ik ga nog redelijk gelijkmatig omhoog. goodmorning vind ik (dit deed ik eerst) als je omhoog komt, en je zelf naar voren laat vallen waardoor je benen al gestrekt zijn maar je rug nog een heel stuk gebogen is. dit was niet het geval.
dit haalt zeer zeker niet weg dat er zoals ik al zij nog zeker wel werk is om die squat beter te krijgen. maar squat was altijd overduidelijk mijn slechtste lift. was blij als ik meer squatte dan ik benchte. dus het gaat al goede kant op!

vandaag ben ik nog een stukje breder gaan staan dan vorige week waardoor ik nog iets rechter bleef. ik zal weer gaan letten op dat aanspannen van kont en rug dat vergeet ik vaak dat klopt.

maar opbouwende kritiek is nooit verkeerd!

Damn mooie training man! :thumb:

lekkere training Jorg
squat gaat nice

iets minder in pak aan het trainen?

thanks hummer!

lekkere training Jorg
squat gaat nice

iets minder in pak aan het trainen?

ja squat gaat echt lekker! ben er echt blij mee. lekkere heavy 3tjes. volgende week is kijken of 3x3x110 lukt. moet alleen ff wat meer eten voor de training voelde me echt k*t na die squats.. na de 1e tripple al eigenlijk.

en ja even sinds het NK helemaal niet meer gedaan eigenlijk omdat ik voorlopig geen wedstrijden meer zou draaien omdat ik die operatie zou krijgen. nu de open kaasstad toch weer op de planning staat ga ik aankomende 2 weken wel weer 1x pw in pak en hopelijk 2x per week in shirt.

waarom 2x pw in shirt zal nu wel komen ? dit omdat het een strak shirt is en en wel 3 trainingen nodig zal hebben om me er op de wedstrijd in te wagen.
wel zal ik na deze trainingen me Raw setjes gewoon afwerken.

Terug
Naar boven