Fitness Seller

Journalistieke HBO-opdracht over bodybuilding

Feroby

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
72kg
Vetpercentage
10%
Hallo,

ik wist niet zo goed onder welk onderwerp ik deze moest zetten dus heb hem hier geplaatst.

Mijn naam is Sven, een 18-jarige HBO-student die voor een journalistieke opdracht voor school een Human Interest Story moet maken.

Na wat research voor een goed onderwerp kwam ik al snel op gezondheid en fitness. En in plaats van op zoek te gaan naar bijv. mensen met overgewicht die willen vertellen over afvallen en hun problemen daarmee, leek het me interessant om het juist over bodybuilders te doen, aangezien deze ook constant bezig zijn met hun lichaam en gezondheid.

De bedoeling is dat er een telefonisch interview word afgenomen, waarbij ik wat vragen stel over uw levensstijl en omgeving. Mocht het groepje waar ik mee samen werk dit net zon interessant onderwerp vinden als ik dat vind nadat het is uitgewerkt, is er een kans dat het verfilmd word. Dit wordt allemaal gedaan door studenten. Het fijnste zou daarom zijn als je uit Breda of uit de buurt van Breda komt, aangezien we van daaruit werken.

Heb je interesse kun je een berichtje achterlaten of een privé-berichtje sturen. Alvast bedankt voor jullie tijd.

Iets van een vergoeding? =D

Ben niet buff genoeg, jammer :roflol:

Succes er mee ieder geval, denk wel dat je er een vergoeding aan moet koppelen als je echt wilt dat ze naar breda komen..

Is Lisa een van die filmende studenten?

Beste Feroby,

Je post in de Allerlei sectie. Niks mis mee zou je denken, helaas bevindt zich hier wel 100% van de troll-populatie van dit forum, dus verwacht weinig serieuze reacties :P

Je zoekt een bodybuilder. Er zitten hier allerlei soorten jongens, van die net een week bezig zijn, tot die al jaren bezig zijn. De een breder dan de ander. Wat zoek je precies? want in feite is iemand die het net 5 dagen doet ook een 'bodybuilder'. Ook moet je snappen dat veel mensen hier een beetje huiverig zijn voor dit soort dingen. De doorsnee persoon weet namelijk vrijwel niets van voeding en sport waardoor interviews bijvoorbeeld al snel heel plat worden.

En waarom telefonisch? lijkt me helemaal niet handig. Post de vragen die je hebt hier gewoon en dan zullen wij ze wel beantwoorden. En als de vragen slecht zijn hoor je dat ook meteen :)

Kom maar op met die vergoeding, dan ben ik in :roflol:

Hahahaha telefonisch? Nou dan heb je helemaal kans dat je een interview doet met iemand die zichzelf bodybuilder noemt, maar hetzelfde fysiek heeft als de gemiddelde 12 jarige. Wel eentje die natuurlijk denkt dat hij alles beter weet dan bijvoorbeeld een Jay Cutler.
Mocht je dat niet erg vinden, dan zit je op hét perfecte forum.

Terug
Naar boven