AndroidHealthClinic

Jouw manier van injecteren

Ik kijk nooit in de spiegel haha lijkt me wel raar om mezelf liggend te injecteren btw :roflol: de positie van injecteren vind ik het grappigst in de hamstring :D

Veel spots geprobeerd maar in de hams prikken lijkt me echt kut.

glutes lukt me echt voor geen meter, ben echt niet mobiel :p doe enkel quads. Maar kuur ook maar max 1 keer per jaar en inject dan ook maar e5d voor 10-12 weken. Nu op het einde van mijn kuur krijg ik soms wel mijn naald er rechts moeilijker in. Maar heb echt al gemerkt dat ik rechts echt telkens exact op dezelfde plaats injecteer terwijl dit links wel al eens wat scheelt.

Krijg altijd kramp in mijn lichaam als ik in de glutes wil injecteren :p

HCG pop ik er gewoon met een gangetje in. AAS injecteer ik momenteel alleen in quads (alleen lange esters). Super fijne spot vind ik dat. Wissel l/r wekelijks af. Naald erop zetten, met roterende beweging erin duwen en rustig verder. Vrijwel nooit problemen; zenuwen, aders ed.

Is het btw niet ongelofelijk klote om te aspireren in je delt..?

Alles met slin pins

• Like
Waarderingen: GruX
Ook je benen? We tijdje gedaan had alleen gevoel dat ik net niet diep genoeg kwam.

Hoeveel % sta je momenteel?
Denk 12 nu ofzo, maar doe het altijd.

Heb er echt geen problemen mee, quads en delts gebruik ik het liefst.
Soms als ik eens wat hoger doseer zou ik wel eens glutes nemen, maar da's dan om meer ml's weg te krijgen, dus niet met slin pins.

• Like
Waarderingen: GruX
alles subq met slins. beste manier.

Maar je kan subq toch maar max 1ml wegspuiten meen ik gelezen te hebben? Daar gaat het al fout bij de meesten gezien je 9 van de 10x meer dan 1ml wegspuit toch..?

Voor zetten gebruik ik ook de oranje voor m'n quads. Nadeel is met 3ml dat t lang duurt en je moet best hard duwen..

Als ik zelf zet 0,6x30 in mijn quad. Puntje rustig erin duwen en dan z.s.m. doorduwen tot hij helemaal erin zit werkt het fijnste. Als ik hem heel rustig door blijf duwen komt het nog wel eens voor dat ik een zenuw raak o.i.d. en dan verkrampt mijn hele been.

Nu op de clen laat ik hem als het even gaat zetten en dan gaat hij volgens mij als een dartpijl mijn reet in :p (door iemand die werkt als OK-assistente)
Als je echt lol wilt hebben ram je hem er zelf in als je aan de clen zit.... Wat een hoerenzooi is dat :roflol:

Terug
Naar boven