Cruisecontrol88
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.139
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wait what in je hamstring injecten?Ik kijk nooit in de spiegel haha lijkt me wel raar om mezelf liggend te injecteren btwde positie van injecteren vind ik het grappigst in de hamstring
![]()
nope kan gewoon alles zien.. je kan toch met je wijsvinger je reet aan raken .. dan kan dat toch ook met een naald?
Amper rip schouder mobiliteitnope kan gewoon alles zien.. je kan toch met je wijsvinger je reet aan raken .. dan kan dat toch ook met een naald?
nope kan gewoon alles zien.. je kan toch met je wijsvinger je reet aan raken .. dan kan dat toch ook met een naald?

nou ben ik uitgeluld

wat doe ik eigenlijk hier?Vandaar dat je zoveel post de laatste tijd, veels te veel tijd overHahaha ik ben al 2 maanden niet meer in de sportschool geweestwat doe ik eigenlijk hier?

doe enkel quads. Maar kuur ook maar max 1 keer per jaar en inject dan ook maar e5d voor 10-12 weken. Nu op het einde van mijn kuur krijg ik soms wel mijn naald er rechts moeilijker in. Maar heb echt al gemerkt dat ik rechts echt telkens exact op dezelfde plaats injecteer terwijl dit links wel al eens wat scheelt.Krijg altijd kramp in mijn lichaam als ik in de glutes wil injecteren![]()
had maar even van bil geswitcht door de kramp in me rechter heupOok je benen? We tijdje gedaan had alleen gevoel dat ik net niet diep genoeg kwam.
Denk 12 nu ofzo, maar doe het altijd.Ook je benen? We tijdje gedaan had alleen gevoel dat ik net niet diep genoeg kwam.
Hoeveel % sta je momenteel?
Als je echt lol wilt hebben ram je hem er zelf in als je aan de clen zit.... Wat een hoerenzooi is datAls ik zelf zet 0,6x30 in mijn quad. Puntje rustig erin duwen en dan z.s.m. doorduwen tot hij helemaal erin zit werkt het fijnste. Als ik hem heel rustig door blijf duwen komt het nog wel eens voor dat ik een zenuw raak o.i.d. en dan verkrampt mijn hele been.
Nu op de clen laat ik hem als het even gaat zetten en dan gaat hij volgens mij als een dartpijl mijn reet in(door iemand die werkt als OK-assistente)