AndroidHealthClinic

Jouw manier van injecteren

darten jullie ook met korte esters?
Stel je wilt links injecteren. Linker arm op rechter schouder en elleboog iets omhoog houden. Dan injecteer ik zo'n 10cm onder me arm in de linker lat. Geen idee hoeveel er in kan maar het is een verassend fijne plek. Meeste pip kreeg ik nog in me pecs. Kuiten vind ik samen met biceps de fijnste plekken voor kleine hoeveelheden. Allebei de binnenste koppen. Kan je quads niet pakken dan? Vind quads de fijnste plekken voor veel gear.
het prikken zou geen probleem zijn, maar het aspireren toch echt niet handig?

Kan toch gewoon met 1 hand?

Ligt eraan welke spot en welke naald.
30mm in quad en 40mm in glute, huid strak strekken en alleen het stukje huid "darten" en daarna rustig verder.
Met slin en alle andere spots gewoon darten.
Zo pak ik delts, biceps, triceps,lats, pecs, en calves.

Injecteert je je delts zelf? Als ik dit doe beweegt de naald zo vaak dat ik bang ben dat hij gaat afbreken, zweet breekt uit en vervolgens gaat dit moeizamer. Tips?

Injecteer alles zelf. Vind zelf glute nog het lastigste. Terwijl velen dat de fijnste spot vinden.

Darten, not even once. Ik doe gewoon alles rustig er in, alleen m'n delts kan ik goed vlot doen omdat ik daar nooit problemen mee heb. Glute is de pose te retarded voor om te kunnen darten, borst doe ik het rustigst, straks prik in nog een gat in m'n long:o:o. En quads raak ik zo nu en dan wel eens een zenuw waardoor ik een andere spot moet pakken, dus ook daar gewoon rustig er in.

Niet darten en ook niet langzaam. Een vloeiende beweging in een rechte hoek is belangrijk.

Stel je wilt links injecteren. Linker arm op rechter schouder en elleboog iets omhoog houden. Dan injecteer ik zo'n 10cm onder me arm in de linker lat. Geen idee hoeveel er in kan maar het is een verassend fijne plek. Meeste pip kreeg ik nog in me pecs. Kuiten vind ik samen met biceps de fijnste plekken voor kleine hoeveelheden. Allebei de binnenste koppen. Kan je quads niet pakken dan? Vind quads de fijnste plekken voor veel gear.
Inject al bijna 2 jaar in quads dus mogen even rusten wel niet veel last van scar tissue maar ik inject al een tijdje altijd eod dus meer spots zijn handig zijkant van je lat zou je ook nooit scar tissue zien zitten denk ik .

Kuiten en armen houd ik voor korte esters en pre workout test base .
Schouders doe ik nu ook maar houd ze lieverr voor eventueel synthol :P

Glutes bij verre mijn favo spot ook erg simpel. Delts en quads heb ik een hekel aan geeft mij veel pip gek genoeg..

Terug
Naar boven