AndroidHealthClinic

JudokaDomie's goede log

euy kerel netjes hoor:D:D
dus vanaf 1 juli mijn schema testen?:D

• Topic Starter Topic Starter
voor BOR en db rows niet... al vond ik me volume bij me laatste BOR training toch niet lullig:P

Geslaagd Voor Havo Zonder Onvoldoendes:d:d:d:d

Jaaah fock rippetoe, komt later wel:P

No disrespect, rippetoe owned, maar niels is beest dus zou wel graag zijn schema es testen:D

Wat een nerd ben je toch. Je bent beginner, begin dan ook bij het begin en ga niet als een gevorderde als Nielsie trainen.

Dus niet **** Rippetoe, maar DOE Rippetoe zodat je de lifts goed leert uitvoeren en een goede basis neerzet. Daarna kan je gerichter voor strongman gaan trainen.

Oh ja en gefeliciteerd! :thumb:

Wat een nerd ben je toch. Je bent beginner, begin dan ook bij het begin en ga niet als een gevorderde als Nielsie trainen.

Dus niet **** Rippetoe, maar DOE Rippetoe zodat je de lifts goed leert uitvoeren en een goede basis neerzet. Daarna kan je gerichter voor strongman gaan trainen.

Oh ja en gefeliciteerd! :thumb:

Ik denk dat Niels meer verstnad van heeft als jij!

Ow ja en Hiekie ook, en Johan ook en Jules ook en ze hebben me allemaal gezegd dat het geod is:D

Ik denk dat TheNose er meer verstand van heeft, maar dat doet er eigenlijk niet toe, Rippetoe staat kwa verstand boven iedere member hier. Maarja je moet doen wat je leuk vind he...

Hihih.

Denk je dat TheNose sterker is dan Niels of Hiekie ofsow? Hijs amper sterker dan ik...

Niels --> WackoNielse, strongman met o.a. een bench van 132

Hiekie --> BBer, nu @ 100kg!!!

Allebei veeel woester als (snot)Nose:D

Met alle respect, als Hiekie zoveel ervan af zou weten had hij niet zoveel blessures. Wackonielsie heeft geloof ik ook alleen maar zijn ervaring om op terug te komen.

Rippetoe heeft 100-en mensen getraind. En doe niet zo neerbuigend over TheNose omdat hij je alleen probeert te helpen.

idd judoka dominique. Je mag wel wat meer respect hebben voor de mensen die je willen helpen. En volgens mij weet Thenose er wel meer van dan jij denkt, ookal zijn z'n stats niet zo hoog (hij train nog niet zolang als zij trouwens)

Wat een support mensen!

Judoka....als je dan een grapje over mijn naam wilt maken zeg dan wijsnose of zo. Snotneus zeg je tegen mensen die nog niet zo oud zijn, snotneus! :D

Je zal waarschijnlijk nog wel leren dat iemand die sterk is er niet gelijk verstand van hoeft te hebben! Begin bij de basis kerel, begin bij de basis.

Haha "dit kan nog wel eens een interessant log gaan worden".
Judokadomie wordt de nieuwe guru, door advies/begeleiding vanuit diverse zeer professionele hoeken. :roflol:

Ohja, de HAVO is ook niet meer wat het geweest is.

Terug
Naar boven