JudokaDomie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een nerd ben je toch. Je bent beginner, begin dan ook bij het begin en ga niet als een gevorderde als Nielsie trainen.
Dus niet **** Rippetoe, maar DOE Rippetoe zodat je de lifts goed leert uitvoeren en een goede basis neerzet. Daarna kan je gerichter voor strongman gaan trainen.
Oh ja en gefeliciteerd!![]()
Niels volgens mij ben je een beste kerel maar waar haal je toch al die zogeheten wijsheid vandaan?
Die opbouw die je als voorbeeld geeft is iets voor een BB. En singles kunnen juist wel heel erg productief zijn. Een beetje verder kijken dan je neus lang is lijkt me wel op zn plaats hier.
Volgens mij is de topicstarter nav een topic waarin met al zijn trainingservaring even de verschillen in resultaat tussen FB en split op een rijtje zette (volledige crap, daarom ook kritische reacties), begonnen met het sturen van een dreigmail naar TheNose. Deze member is echter oud en wijs genoeg zich hier overheen te zetten en geeft alsnog goede tips, maar dat vertelt ons judomonster er voor het gemak even niet bij.
Ik vind het schema nogal onconventioneel vanuit krachtperspectief bekeken. Het lijkt meer op een bodybuilders-split. Als je dan toch in termen van spiergroepen gaan praten, doe je rug en benen op 1 dag. De twee grootste, terwijl je de dag ervoor een hele dag besteed aan de minimie schoudergroep die het bij compounds al zo zwaar te verduren hebben. Er zijn zat andere op- en aanmerkingen op te maken, maar ik bespaar mezelf de moeite omdat ik geen vertrouwen heb dat er constructief wordt omgegaan met waardevolle tips.
No offence tegen Niels verder, maar ik kan me een post herinneren waarin hij door een andere member ook is aangesproken op zijn 'trainingswijsheden'. Ik zal de post er voor de volledigheid even bijzoeken.
edit:
Maandag) Borst + triceps- bench press
- incl. bench press
- skull crusher
- dips
- flyes
Dinsdag) Benen + Biceps
- squat
- deadlift
- leg press
- leg cur
- db curl
- bb curl
Woensdag) Cardio
Donderdag) schouders- overhead press
- seated mp
- side raises
- front raises
- crusifix oefenen (= doodgewonen db holds)
Vrijdag) rug + benen
- deadlifts
- pulldown
- BOR
- neck pulldown
- front squat
- leg curls
Zaterdag) vanal- db walks
- cleans
- mp
Nou zeg eens mensen, waarom zou dit schema voor mij niet geod zijn?
fock judo
ik word toch de laatste tijd nur omgeschopt, ben wel sterker maar een heel stuk lomper...