Fitness Seller

JudokaDomie's goede log

• Topic Starter Topic Starter
Ik zeg toch dat niks verkeerd is met rippetoe...

Maar the nose probeerd mij op alle manieren af te kraken, alleen doet ie dit zo subtiel dat ie eigenlijk niks verkeerd doet maar is wel irritant...

En hij traint niet lang? Langer dan ik + iedere zichzelf respecterende volwassene die een beetje traind hoort sterker dan ik te zijn, ik ben 16!!!

Maja verkloot me log please niet:D

Maar the nose probeerd mij op alle manieren af te kraken, alleen doet ie dit zo subtiel dat ie eigenlijk niks verkeerd doet maar is wel irritant...

En hij traint niet lang? Langer dan ik + iedere zichzelf respecterende volwassene die een beetje traind hoort sterker dan ik te zijn, ik ben 16!!!

Alex is nog jonger en sterker, ik kan er geen traan om laten.

Ik heb in het begin fouten gemaakt met de manier van trainen, daar wil ik je heel subtiel voor behoeden. Maar goed je zoekt het maar uit pikkie, veel succes met de Yoke, tire flips etc!

Dat zie jij verkeerd, als jij niet tegen keiharde kritiek kunt moet je eigenlijk geen online log bij houden.

Drop the tone...

Jouw deadlift:
6x 85kg

TheNose's deadlift:
5x125

Nuff' said, ik wil het zelf iig hier ook bij houden.

Jullie begrijpen het verkeerd....

ik doe niet niels zn schema maar een schema door niels gemaakt, vol met basics....

No offence, maar Niels wist tot voor kort niet dat singles een goede manier zijn om kracht op te bouwen. Dat hij sterk is zal ik niet ontkennen, maar dat iemand sterk is wil niet zeggen dat hij ook een goede trainer/coach is...

Ik ben benieuwd hoe het schema eruit ziet, zou je het kunnen posten?

Hmm ik ben sterker als al die manen die je opnoemd.
En toch praat ik met Thenose over training/blessures.
Misschien weet iemand die minder sterk is wel meer als iemand die sterk is.

Ik werd sterk met split. Veel anderen zeggen dat ik veel sterker had kunnen zijn met een andere trainingssT

Wie weet. Maar als je je gedachte al bij voorbaat op een eigenwijze toon zo neerzet (Hiekie is ook al erg eigenwijs), zul je weinig hulp mogen verwachten.

Ben je op school ook zo bijdehand of probeer je daar wel dingen te leren.

Maar ik vergeef het je wel, je bent pas 16 en je hebt net je havo op zak en denkt dat je de wereld al kan hebben:)

Ik werd sterk met split. Veel anderen zeggen dat ik veel sterker had kunnen zijn met een andere trainingssT

Wie weet. Maar als je je gedachte al bij voorbaat op een eigenwijze toon zo neerzet (Hiekie is ook al erg eigenwijs), zul je weinig hulp mogen verwachten.

Maar ik vergeef het je wel, je bent pas 16 en je hebt net je havo op zak en denkt dat je de wereld al kan hebben:)

Ja, maar het is rippetoe is me bij nader inzien te weinig, ik verveel me de t*ring dus train graag zo vaak mogelijk...

TheNose weet veel maar heeft een teringhekel aan mij, daarom neem ik niks van hem aan...

linke shizzle hier :eek:

Ja, maar het is rippetoe is me bij nader inzien te weinig, ik verveel me de t*ring dus train graag zo vaak mogelijk...

TheNose weet veel maar heeft een teringhekel aan mij, daarom neem ik niks van hem aan...

Zal ik ook zeker niet doen, heb je geen klote aan wat hij zegt :yawn:

Oh, je gaat je alleen wel de t*ring schrikken binnenkort als er even wat serieuze fotos geplaatst worden :thumbup:

:roflol: geweldig argument! Ik heb geen teringhekel aan je hoor. Ik vind je alleen ongelooflijk eigenwijs. Vraag maar aan Hiekie wat ik van eigewijze mensen vind. ;)

Niels --> WackoNielse, strongman met o.a. een bench van 132

Hiekie --> bodybuilder, nu @ 100kg!!!

Allebei veeel woester als (snot)Nose:D

je had volgens mij beter kunnen zeggen van:
Niels --> WackoNielsie,strongman met oa een DL van 252KG na 3 jaar en onder begeleiding van Senny Schonewille..(is t schema ook gedeeltelijk op gebaseerd)

dat was wat indrukwekkender:P:P

maar ik heb meerderen gevraagd of ze t goed vonden(julesbremers van haeflands sports,Katrinus Posthumus(C-atleet) en nog 3 van die jongens in de gym waar ik train en de eigenaar(ex strongman))

maar een advies!!
train zoals je zelf t liefste wil en who gives a **** als je maar groeit!!

Met alle respect, als Hiekie zoveel ervan af zou weten had hij niet zoveel blessures. Wackonielsie heeft geloof ik ook alleen maar zijn ervaring om op terug te komen.

Rippetoe heeft 100-en mensen getraind. En doe niet zo neerbuigend over TheNose omdat hij je alleen probeert te helpen.

Jij bent lekker. .. ga eens ff gauw met de roze dumbbells spelen ofzo.. hou je smoel dicht of lees het hele verhaal ... Die blessures zijn / waren ontstaan doordat ik dus na nader onderzoek overspannen bleek te zijn en dit totaal op mijn lichaam sloeg. ..

nie om je af te kraken kerel!! respect voor wat je kunt eerlijk waar!!
je hebt gelijk qua dat een slapper iemand wat van trainen kan weten(joe weider) als voorbeeld.
maar een jong iemand MOET nog leren!! en zo kan hij proberen wat t lekkerste voor hem is!! bevalt dit schema niet(te zwaar,tijdrovend) test een ander schema toch?:)

:roflol:

Monster riots.

Moet je trouwens geen nieuwe cleane (5e) log openen? Deze is alweer "bevuild".

Laatst bewerkt:
Dudes en dudettes:

Ik ben benieuwd hoe het schema eruit ziet, zou je het kunnen posten?

Ik ga me hier niet mee bemoeien, met deze discussie, maar ik vind wel dat JudokaDomie een hele hoop goede tips krijgt, die hij met belachelijke argumenten de wind in slaat.

nie om je af te kraken kerel!! respect voor wat je kunt eerlijk waar!!
je hebt gelijk qua dat een slapper iemand wat van trainen kan weten(joe weider) als voorbeeld.
maar een jong iemand MOET nog leren!! en zo kan hij proberen wat t lekkerste voor hem is!! bevalt dit schema niet(te zwaar,tijdrovend) test een ander schema toch?:)

Een jong iemand heet idd de tijd om te trainen zoals hij wilt, maar hij zegt nogal wat domme dingen. Rippetoe zegt mij verder niks. Ik volg het niet, en ik ken het niet.

Ik heb zelf ook altijd op mijn eigen manier getraind, ben aardig gegroeid en sterker geworden, echter wil ik niet zeggen dat mensen die op een andere methode trainen niet sneller kunnen gainen.

Tuurlijk moet je je eigen trainingsmethode uitvinden. Maar er zijn nu eenmaal bepaalde programma's die je sneller kunnen laten beginnen.

Zoals ik van mening ben dat splitten (5 daags ofzo) het 1e jaar eigenlijk niet nodig is.
Maar bij mij werkte dat ook best aardig.

Hij krijgt een serieuze reply van iemand met veel meer als gemiddelde kennis van training/menselijk lichaam.
Dan komt ie met het argument dat die persoon een hekel aan hem heeft.

Ik ken TheNose niet supergoed, maar iemand met verstand, 29 jaar oud, gaat zichzelf niet zo druk maken om een 16 jarige.

Verder zal het mij een worst wezen hoe of wat, maar als je niet tegen kritiek kunt, geen tips wilt ontvangen enz, kun je imo beter een schema bijhouden in excel puur voor jezelf.

Terug
Naar boven