MBO ICT , ben van plan een college doctum toets te doen bij een universiteit, aangezien ik op de verkeerde weg ben gezet, ik deed eerst 2 jaar VWO, toen kreeg ik "studieadvies" van mijn mentor, ik wou namelijk iets met ICT doen, en hij zei dat je beter electrotechniek kan gaan doen, terwijl je ook na je VWO op de universiteit verder kan met ICT :S dus ik heb nu een VMBO electrotechniek diploma, en ik kan alleen naar de MBO :S
Dus ik maak deze opleiding maar af, daarna wil ik technische informatica volgen, dat zal wel bij TUdelft zijn denk ik.
Wat ik uiteindelijk wil worden is Engeneering manager, dus ik leid een groepje ingeneurs, daarvoor heb ik een master in datacommunicatie, dus Netwerk ingeneur, en ook nog een master in IT-management nodig.
Heel wat idd, maar ik moet en zal die diploma's halen, waar een wil is, is een weg.
Dus ik maak deze opleiding maar af, daarna wil ik technische informatica volgen, dat zal wel bij TUdelft zijn denk ik.
Wat ik uiteindelijk wil worden is Engeneering manager, dus ik leid een groepje ingeneurs, daarvoor heb ik een master in datacommunicatie, dus Netwerk ingeneur, en ook nog een master in IT-management nodig.
Heel wat idd, maar ik moet en zal die diploma's halen, waar een wil is, is een weg.
Laatst bewerkt:

, waarschijnlijk ook naar de TUdelft, trainen er ook mensen daar in de buurt btw?