MuscleMeat

Jullie werk/opleiding

MBO ICT , ben van plan een college doctum toets te doen bij een universiteit, aangezien ik op de verkeerde weg ben gezet, ik deed eerst 2 jaar VWO, toen kreeg ik "studieadvies" van mijn mentor, ik wou namelijk iets met ICT doen, en hij zei dat je beter electrotechniek kan gaan doen, terwijl je ook na je VWO op de universiteit verder kan met ICT :S dus ik heb nu een VMBO electrotechniek diploma, en ik kan alleen naar de MBO :S

Dus ik maak deze opleiding maar af, daarna wil ik technische informatica volgen, dat zal wel bij TUdelft zijn denk ik.

Wat ik uiteindelijk wil worden is Engeneering manager, dus ik leid een groepje ingeneurs, daarvoor heb ik een master in datacommunicatie, dus Netwerk ingeneur, en ook nog een master in IT-management nodig.

Heel wat idd, maar ik moet en zal die diploma's halen, waar een wil is, is een weg.

Laatst bewerkt:
ik knuffel konijntjes en zwem met dolfijntjes

• Topic Starter Topic Starter
Ilya zei:
Bedenk eens dat 99% van de bezoekers bij de meeste sportscholen geen enkele interesse tonen in the way of the bodybuilder en verder eveneens van mening zijn dat de gebruikte technieken niet op hen van toepassing zijn.

-Afvallen dat doe je door bijna niets te eten en constant op het fietsje te zitten. Zelfs als de enige sportdietist met 45cm armen je komt vertellen dat dit niet de manier is.

-Musclebuilding. Het principe van minder trainen is meer groei, dat gaat er bij niemand in. Voeding.......je kan de basis vertellen maar verder komen ze niet. Constant dezelfde domme vragen van dezelfde mensen.

Niemand wil enig niveau bereiken. Ik weet dat er een percentage is die weet wat hij/zij wil, maar 99% heeft die instelling niet. De grootste debiel kan het werk doen dat 99% van de bezoekers vereist, nadat hij een cursusje fitness-instructeur A heeft gedaan.

Of je moet zo'n baan hebben bij Kneets, dan zal het denk ik meer van toepassing zijn.

Alleen zijn er nog meer mensen die wel iets in de fitness/bodybuilding wereld leven?

Hmm alweer deze topic :rolleyes:

Ik studeer Technische Informatica aan de TUDelft en daarnaast werk ik als software tester bij een ICT-bedrijf.

vrachtwagen mekanieker en ga af en toe wat portieren (fuifjes en danscafeetjes)

MBO Detail-handel(verkoop-Marketing)
bijbaantje Macdonalds op zaterdag, ik moet aan mijn centjes komen toch?

Vrienden zeggen tegen mij, waarom school man, je bent toch colombiaans, later belandt je toch in de drugshandel, dan zeg ik van: ja ok, maar dan ben ik een drugsdealer met diploma hahahaha

hard aan het studeren, met het doel: slagen in deze prestatiemaatschappij ??? :)

School: MBO Juridisch, Niveau 4
Werk: Net 3jr bij Poiesz (supermarkt)

binnenkort mischien CCF (Friesche Vlag)

oke...ben op het moment produktiemedewerker in een heipalenfabriek, maar begin binnenkort een opleiding voor autospuiter.

ben nu 6vwo'er en ga ,als ik mijn examen haal :grumble: , waarschijnlijk ook naar de TUdelft, trainen er ook mensen daar in de buurt btw?

MBO Facilitaire dienst verlening leidinggevend eindexamen jaar.

Vraagje

Ik heb in m'n vakken personeelsmanagement zou ik deze opleiding op HBO kunnen doen.

Ik kan zeker weten facility managment doen op HBO doen in 3 jaar.
Aleen lijkt me dit niet echt leuk.

maurice86 zei:
ben nu 6vwo'er en ga ,als ik mijn examen haal :grumble: , waarschijnlijk ook naar de TUdelft, trainen er ook mensen daar in de buurt btw?

Welke opleiding ga je daar doen? bij TUdelft hebben ze ook een gym btw, voor 50 euro per jaar.

Ik werkte tot voorkort in een beademingscentrum, maar heb toch maar weer de overstap naar het ziekenhuis gemaakt. Daarnaast deed ik nog weleens portieren, maar ze gingen steeds minder betalen dus ben daarmee gestopt.

ben 2 jaar carrossier geweest, nu werkloos...op zoek naar iets volledig anders
heb er ook diploma in (plaatslager-pistoolschilder)

verdien ondertussen wat bij door promowerk te doen op't moment...

greetz!

ik ben Chemisch laborant, maar studeer nu Chemische technologie, daarnaast heb ik de eer de bekenste persoon te zijn van het dorp....De postbode!!!

:D :D

TU eindhoven, bouwkunde.. ben 5e jaars, de laatste loodjes dus..

Terug
Naar boven