XXL Nutrition

Jullie werk/opleiding

Ilya zei:
Bedenk eens dat 99% van de bezoekers bij de meeste sportscholen geen enkele interesse tonen in the way of the bodybuilder en verder eveneens van mening zijn dat de gebruikte technieken niet op hen van toepassing zijn.

-Afvallen dat doe je door bijna niets te eten en constant op het fietsje te zitten. Zelfs als de enige sportdietist met 45cm armen je komt vertellen dat dit niet de manier is.

-Musclebuilding. Het principe van minder trainen is meer groei, dat gaat er bij niemand in. Voeding.......je kan de basis vertellen maar verder komen ze niet. Constant dezelfde domme vragen van dezelfde mensen.

Niemand wil enig niveau bereiken. Ik weet dat er een percentage is die weet wat hij/zij wil, maar 99% heeft die instelling niet. De grootste debiel kan het werk doen dat 99% van de bezoekers vereist, nadat hij een cursusje fitness-instructeur A heeft gedaan.

Dan heb er je niet veel aan dat je dat werk erbij doet... je moet er wel plezier in hebben. Een baantje als fitness instructeur klinkt bij de meeste als goud in de oren niet dan ? Maarja, jammer dat de werkelijk anders is.
De meeste mensen zijn te lui om iets te leren, dat is met alles in het dagelijks leven.

Ik doe een opleiding Telematica, en als bijbaan heb ik ook iets in de elektronica.

Welke opleiding ga je daar doen? bij TUdelft hebben ze ook een gym btw, voor 50 euro per jaar.

ga waarschijnlijk Industrieel ontwerpen doen maar moet nog naar open dag om te kijken of het wat is, echt lastig zo'n studiekeuze.

maar kan je een beetje relaxed trainen bij die gym?

• Topic Starter Topic Starter
blanex zei:
ik ben Chemisch laborant, maar studeer nu Chemische technologie, daarnaast heb ik de eer de bekenste persoon te zijn van het dorp....De postbode!!!

:D :D

lol.. kan je later je eigen goodies maken: BS (Blanex Supplements) :D

maurice86 zei:
ga waarschijnlijk Industrieel ontwerpen doen maar moet nog naar open dag om te kijken of het wat is, echt lastig zo'n studiekeuze.

maar kan je een beetje relaxed trainen bij die gym?

Ikzelf heb er eigenlijk nooit getraind, maar volgens mij zijn ze wel van de meeste dingen voorzien.

Ik ben chemisch operator, meng stofjes aan en hoop dat de boel niet ontploft zoals gebeurt is in toulouse 2jaar terug.. Was ook een operator foutje en een krater van 3 km.. Maar nu zit ik al 3 maanden in de ziektewet-> rugklachten! hiervoor was ik met pensioen(in de vut, soos)

Afgestudeerd HBO Personeel en Organisatie. Ben bezig met opzetten eigen bedrijf!!

Autotechnicus (2e monteur), hierna nog 1e monteur en daarna APK-keurmeester...ik loop nu nog stage, maar ik hoop binnen een jaar een vaste baan te hebben voor mijn opleiding.
Kom k ook meteen beter rond, al die boodschappen loop ik op leeg ;)

Tja ik doe eigenlijk niet echt iets op het moment. Beetje werken aan een tankstation, beetje wiskunde studeren, volgende week beginnen met een job bij een tuincentrum. Dat krijg je als je in januari met je studie quit.

Ik ben nou net wat je noemt zo'n ontspoorde jongere in zn keuze crisis :sad:

Maar, kweet nou wel wat ik wil :D

En wat betreft die passie, tja met bb alleen valt weinig te verdienen tenzij je pro word en je eigen naar de t*ring spuit :rolleyes:

Dus nee, ik start volgend jaar toch maar een studie psychologie, dan neem ik daarnaast wel particulier die certificaatjes fitness trainer, voedingsleer en sportschool houder. Easy toch, kun je alle kanten op :)

Ik ben student Financiën en Verzekeringen en geef tennisles als verdienste. Als student heb je echt tijd genoeg om je dieet, training, enz. piekfijn in orde te krijgen. Hoewel vele niet begrijpen dat ik me niet elke week lazarus drink in één of ander studentencafé zoals de meeste studenten.

Update

Werk af en toe nog als freelancer, studeer personeelsmanagement en begin in september met HBO MER.
Probeer tussendoor mijn vrienden en kinderen tevreden te houden. So far, so good

Bovenstaande is nog allemaal van toepassing.
Per maandag a.s. moet daar bij komen 'Ik werk 4 dagen per week als recruitment assistent op een W&S bureau'. :D

Studeer nu MBO Internationale Handel/Groothandel. Hierna wil ik HBO gaan doen of het leger in.

Volgende week sollicitatie gesprek bij een bedrijf als Orderpicker (bijbaantje) :) ben benieuwd.

Ga in september beginnen met de HBO-opleiding Makelaardij o.g.
Tot die tijd moet ik het nog uit zien te houden met een klotebaantje als magazijnmedewerker.

ik zelf heb een mavo diploma, doe nu het laatste jaar van havo, als ik dat gehaald ff zomercursus wiskunde volgen, en dan accountancy studeren.

baantje, speelde altijd bij een bandje, deden we bruiloften en zo, verdient lekker, avondje spelen en je hebt al gauw 200 a 300 euro per persoon, als je goed bent, speel namelijk gitaar(6 maanden), en drums(4,5 jaar)

Ik ben account manager bij een reclamebureau. Momenteel geen vaste baan maar een klus van 4 maanden, daarna hoop ik weer iets voor langere tijd te vinden.

heb een klote baan als magazijnmedewerker..

wil in september weer naar school, liefst BBL opleiding maar weet nog niet wat!!??

4e jrs accountancy-RA student, in augustus zal ik afstuderen. Dan op naar de VU of UvA voor de post-doctorale opleiding accountancy RA voor nog 5 jaar en tegelijkertijd 4 dgn werken bij een groot accountantskantoor.

Student Commerciele Techniek.

beetje bijverdienen in de koeltechniek en een paar avonden de 'Don Vito' uithangen in het plaatselijke Italiaans restaurant ;)

Gotta get paid...that's the way it is!

ik zit in het laatste jaar secundair onderwijs Economie-Wiskunde
volgend jaar ga ik Handelswetenschappen studeren

Terug
Naar boven