AndroidHealthClinic

Jullie werk/opleiding

Gixxer zei:
dan kom ik je nog wel tegen dude........ik ben je oefenvijand namelijk :D

ik kom bij de Nationale Reserve in amersfoort....

laat maar effe weten of je overal doorheen komt bro......

Zal ik zeker doen. Maar het is toch nog 2 jaartjes wachten met smart :D
Maar het fysieke gedeelte zal iig. geen probleem zijn :D

iemand een voorstel voor een opleiding om een leuke job mee te vinden ?
maar dan niet via hogeschool of unief ...

Pumpin' zei:
Ik ben op dit moment bezig met HEAO Commerciele Economie (HBO, 2e jaar), Hiervoor het ik MBO Internationale Handel/Groothandel gedaan. Ik moet zeggen dat het MBo super makkelijk was en HBO ook vrij makkelijk te doen is.

Volgend jaar zit er een half jaar studie in het buitenland in de planning. Waarschijnlijk San Francisco.

Na mijn HBO of meteen naar Nyenrode of eerst jaartje werken en dan naar Nyenrode, voor een 16 maanden durende EngelstaligeMaster -> Master of Science in General Managament.

Nyenrode, lijkt me erg zwaar. Moet je intern, toch? Kan je dan wel trainen daar?

Doe zelf bedrijfseconomie, universiteit.

JFS zei:
Nyenrode, lijkt me erg zwaar. Moet je intern, toch? Kan je dan wel trainen daar?

Doe zelf bedrijfseconomie, universiteit.

Je KAN intern, maar hoeft niet, maar wordt wel aan geraden.

Je maakt idd lange dagen (maar je kan wel trainen ja, je hebt ook vaak een paar uur vrij smorgens en smiddags), maar ik werk liever 16 maanden wat harder dan 3 jaar naar de uni voor een master. (je moet namelijk 1 tussenjaar doen en dan 2 jaar master)

Nyenrode is 25.000 euro alles erop en eraan (huisvesting) voor 16 maanden. Dat is net zo duur als 3 jaar uni en op kamers en boeken etc. Bovendien staat Nyenrode hoog aangeschreven.

Maar we zullen eerst maar eens kijken of ik toegelaten wordt. Je moet namelijk allemaal tests doen, psychologische tests, toelatingsgespreken waar je op beoordeelt wordt etc.

Pumpin' zei:
Ik ben op dit moment bezig met HEAO Commerciele Economie (HBO, 2e jaar), Hiervoor het ik MBO Internationale Handel/Groothandel gedaan. Ik moet zeggen dat het MBo super makkelijk was en HBO ook vrij makkelijk te doen is.

Dat doet ik nu ook! Heb eerst Havo gehaald, daarna een mbo-diploma'tje gehaald waar ik achteraf toch niets mee wil en nu dus Commerciële Economie..

De opleiding is zoals je zegt echt makkelijk te doen, veel vrij en heb alle studiepunten tot nu toe! :D

ok, laat ik ook maar even een reactie plaatsen :D

Ik ben op dit moment aan het afstuderen voor de Master Media en Cultuur aan de UvA. Ik doe de film-variant, m'n scriptie gaat over de cinema van Akira Kurosawa en concepten van de filosoof Gilles Deleuze. (ik bespaar jullie de details wel ;) )

Naast m'n afstuderen ben ik product manager voor de entertainment services bij Ilse Media. Een belangrijk onderdeel hiervan is www.download.nl. De operationele kant hiervan ligt onder mijn verantwoordelijkheid, maar ik ben ook bezig met behoorlijk wat andere diensten. Het is de bedoeling dat ik na m'n afstuderen (juli 2004) deze functie fiulltime ga vervullen (ik werk nu 3 dagen).

VWO NT 6 op het moment. Over een paar weekjes examen doen. Alles even afsluiten met een 5,5. :) Ik sta voor elk vak behalve bio en engels rond de 5,5 en ik heb al 4 vakken afgesloten met precies een 5,5. Er is toch geen numerus fixus voor wat ik wil gaan doen.

Commerciele werktuigbouwkunde op HBO. Volgend jaar februari als het goed is klaar met deze shit. Wat ik dan ga doen weet ik eigenlijk nog niet. Maybe bedrijfskunde op de TU in eindhoven.

ALO, akademie lichamelijke opvoeding, ik wordt dus meester:)

Terug
Naar boven