MuscleMeat

Jumpstyle gaat verder dan je lief is...

Enjee

Freaky Bodybuilder
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
93kg
Vetpercentage
22%
Zelfs JP doet er aan mee

hehe zag net reclame van koefnoen vond wel koning, jammer dat jumpstyle zo k*t is trouwens, wel goed gemaakt!

Gelukkig had ik het geluid niet aan staan...

En de volgende keer echte, goeie jump gebruiken...???

goeie en jump past niet in 1 zin :eek: :eek: :(

Heb je je al eens een beetje in die muziek verdiept of hoor je alleen maar de commerciele nummers? Op de radio en op cd's zoals explosive cartuning staan niet echt de goede nrs maar als je de vinyls bijhoudt die uitkomen , zitten er zeer brute nrs tussen.....

en heeft jump Nederland al veroverd jongens?

JUMP = k*t

klaar! het is gewoon vervelend staan van die stakkers overal tegen aan te schoppen... trieste figuren die (14 zijn) een bomberjack aan doen en denken dat ze dan alles moeten slopen enz...

ik heb trouwens niet over de muziek maar over de "danssT"

De muziek is k*t, en die kneusjes die met hun ledematen staan te slingeren ook.

iz goeie cardio :p

De muziek en het dansje is echt voor wankers

Heb je je al eens een beetje in die muziek verdiept of hoor je alleen maar de commerciele nummers? Op de radio en op cd's zoals explosive cartuning staan niet echt de goede nrs maar als je de vinyls bijhoudt die uitkomen , zitten er zeer brute nrs tussen.....
dat kan je wel zeggen

vooral french tek en de hardere jump (meer naar hardstyle toe) vind ik GOED

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben al sinds jaar en dag een hardstyle fan, daarom kan ik jumpstyle (afgekeurde k*t hardstyle) des te minder waarderen. Ook bijvoorbeeld op zaterdagavond ga ik naar addicted 2 bass genieten van Tatanka, maar nee dan staan er tot 2 uur sowieso alleen maar kindjes te jumpen op alle muziek die ze maar horen, kotsen moet ik ervan

Ik ben al sinds jaar en dag een hardstyle fan, daarom kan ik jumpstyle (afgekeurde k*t hardstyle) des te minder waarderen. Ook bijvoorbeeld op zaterdagavond ga ik naar addicted 2 bass genieten van Tatanka, maar nee dan staan er tot 2 uur sowieso alleen maar kindjes te jumpen op alle muziek die ze maar horen, kotsen moet ik ervan

Tatanka gooit er ook nog wel eens jumpnummers tussen door hoor bro. En ook andere DJ's doen dat op een Hardstyle feest..... Volgens mij weet je niet eens watvoor nummers er allemaal tot jump behoren........

Hier wat nummers die ook tot Jump behoren maar zeker erg lekker zijn......

dj lukas - ****in crazy(hardbump mix).mp3 (van 2.30 wordt ie zeer lekker imo)

max force - bring that bass home.mp3

Jumpstyle is niks anders dan een danssT voor onzekere pubers die door gebrek aan eigen improvisatie niks beters kunnen.
De muziek zelf kan ik zo nu en dan wel waarderen.

Tatanka gooit er ook nog wel eens jumpnummers tussen door hoor bro. En ook andere DJ's doen dat op een Hardstyle feest..... Volgens mij weet je niet eens watvoor nummers er allemaal tot jump behoren........

Hier wat nummers die ook tot Jump behoren maar ook vaak op Hardstyle feesten te horen zijn geweest en ook later op de avond. Waarschijnlijk ken je ze wel maar wist je niet dat het Jump was. Nog vrij populaire nummers maar er zijn ook minder bekende die echt erg goed zijn.

dj lukas - ****in crazy(hardbump mix).mp3 (van 2.30 wordt ie zeer lekker imo)

Jeckyll & Hyde - Kick This One..mp3

DJ Millo - Schizophrenic in Panik (Panik Mix).mp3

Bad Boyz - Jump Up.mp3

max force - bring that bass home.mp3

Laatst bewerkt:
Achja ik word er ook gek van, je komt die bagger jumpers overal tegen, staan ze maf rond te springen als opge****te konijnen, denkend dat de danszaal van hun is, zoveel ruimte hebben ze nodig ;\

whahaha, ik vind hem wel sterk:D

Terug
Naar boven