MuscleMeat

Jumpstyle gaat verder dan je lief is...

Hoe meer er gejumped wordt, hoe magerder die mennekes worden en hoe breder wij lijken. (Wij = de DBB'ers die wel regelmatig de gym in gaan.)

iiieeeeeeeellllllllllllllllll??? wat een superdude hey t*ring!!!!!!!!:D en die hamster:duh:

Heb je je al eens een beetje in die muziek verdiept of hoor je alleen maar de commerciele nummers? Op de radio en op cd's zoals explosive cartuning staan niet echt de goede nrs maar als je de vinyls bijhoudt die uitkomen , zitten er zeer brute nrs tussen.....

Sluit mij hierbij aan, het beeld van een nieuwe muziekgenre of een die plots bekend wordt krijgt snel een imago aan de hand van de eerste indrukken van tracks. Denk maar aan lief klein konijntje. Na het 3 maal gehoord te hebben heb ik 4 weken in een psychiatrisch centrum een zware kuur en begeleiding moeten ondergaan.

Maar volgens mij heeft het wel meer te bieden, non commercieel dan wel zoals bij vele dingen

ik vind het wel grappig die jump. maar dan moet je het wel met meerdere mensen tegelijk doen. Als je het in je eentje doet is het saai. ik doe het altijd voor warmup met beentraining. die dat ik het goed kan maar je benen worden er warm van.:D

ik vind het wel grappig die jump. maar dan moet je het wel met meerdere mensen tegelijk doen. Als je het in je eentje doet is het saai. ik doe het altijd voor warmup met beentraining. die dat ik het goed kan maar je benen worden er warm van.:D

En jij maar denken dat iedereen in de sportschool je toelacht..............

Jumpstyle = linedancen voor pubers.

kruising tussen nordic walking en regendans

Roxxe gelieve geen homevideos meer te plaatsen hier op het board.

Ik ben al sinds jaar en dag een hardstyle fan, daarom kan ik jumpstyle (afgekeurde k*t hardstyle) des te minder waarderen. Ook bijvoorbeeld op zaterdagavond ga ik naar addicted 2 bass genieten van Tatanka, maar nee dan staan er tot 2 uur sowieso alleen maar kindjes te jumpen op alle muziek die ze maar horen, kotsen moet ik ervan

idd hier ben k helemaal mee eens, houd zelf ook van hardcore. Mar kom op overal zie je 12 tot 16jarig rondspringen op elk nummer wat ze horen. de helf heeft nog niet eens in de gaten wanneer er andere muziek word gedraaid. Wanneer er hardstyle of hardcore gedraaid word staan er nog een rij van die "apen" te springen.

Ik vraag me eigelijk af: bestaat er een soort 'routine' dansje voor hardstyle of doe je gewoon lekker wat je zelf wil? Shufflen kan je doen op hardstyle dacht ik? Hakken op hardcore...

haha

Terug
Naar boven