XXL Nutrition

Jungle warfare enz...log

Sanca jij had het ook gebruikt wat is jou totale conclusie over jw en ook als je alle andere logs heb gelezen?
Had jij een dubbele of een normale dosering genomen?

Ik heb een dubbele dosering gedaan, van elk 2 potjes, resultaten ben ik zeker tevreden over!
Ik heb gewoon gelijk jw en bam samengenomen

Conclusie: betere conditie, meer kracht, meer eetlust, goede gains

Nakuur heb ik niet gedaan, over een maandje of 2 ga ik het nog eens overdoen, misschien dan wel mét

Ik heb een dubbele dosering gedaan, van elk 2 potjes, resultaten ben ik zeker tevreden over!

Nakuur heb ik niet gedaan, over een maandje of 2 ga ik het nog eens overdoen, misschien dan wel mét

Succes gozer ik houd je topics in de gaten.:thumbup:

ik zit nog maar aan dag 8. Nog geen massa gewonnen. Trainen gaat wel redelijk goed momenteel. Echte winst is er momenteel dus nog niet.

Hopelijk komt het nog want ik zit nu aan 4 caps jw per dag.

Mijn vorige stack : hyperdrol en mass fx deed bij mij helemaal niks.

Merk je wel betere pomp/aders etc, of dat ook nog niet? Maar goed, 8 dagen is niet zo lang, ik geloof dat het na 2/3 weken de winst pas echt komt.

Even een andere vraag tussendoor ... Wel JW gerelateerd ...

Begin juni wil ik ook aan deze stack beginnen, echter heb ik nu bij een lengte van 1,77 een gewicht van 85 kg. Verpercentage is niet hoog, maar de sixpack is niet meer te zien ... Wat zouden jullie doen? Eerst paar kgs kwijt of pas na de stack?

Even een andere vraag tussendoor ... Wel JW gerelateerd ...

Begin juni wil ik ook aan deze stack beginnen, echter heb ik nu bij een lengte van 1,77 een gewicht van 85 kg. Verpercentage is niet hoog, maar de sixpack is niet meer te zien ... Wat zouden jullie doen? Eerst paar kgs kwijt of pas na de stack?

Mijn voorkeur gaat na de stack, want dan heb je tenminste nog iets kilos om kwijt te raken ipv meer kwijt te raken voor je stack te doen en je moet ook dubbel gaan cutten.

wat ik gelezen heb is dat een supplement beter aanslaat na een cut.. of was dat alleen bij AS?

• Topic Starter Topic Starter
gisteren met het principe german volume training gedaan :

borst : bench press 10 * 10
incline db flyes 3 * 10
triceps : narrow grip bench press 8 * 10

Was wel redelijk lastig maar wel een zeer goeie pomp en de spierpijn begint vandaag al goed op te komen.

vandaag :

schouders : press behind the neck : 10 * 10
lateral raise : 3 * 10
traps : shrug 10 * 10

Hallo Sanca,

Nam jij dan 6 caps Jw en 4 caps bam in eens ???

Ik neem nu 4 caps Jw maar nog geen Bam. Heb wel een potje staan en een tweede potje jw is onderweg...had er eigenlijk al moeten zijn.

hey kongens ik begin volgende week normaal met de jw kuur zonder de ban maar wel met de nakuur weet iemand wat het beste trainings schema zou zijn heb tot vorige week 4 oefeningen per spier gedaan 4 stes 8 reps eerste rep licht opwarm 2 de zwaar en derde met zelfde gewicht als 2 en set 4 tot het uiterste en nu doe ik nog steeds 4 keer 8 maar set 1 licht 2 zwaarder 3 zwaarder en 4 zo wel wat moeite maar niet tot het uiterste wat denken jullie kan er mij iemand helpen
ik neem samen bij de jw ook nog het cominatie packet van vendetta en wey shake s bij het opstaan en voor het slapen gaan bedankt voor de hulp jongens

Hallo Sanca,

Nam jij dan 6 caps Jw en 4 caps bam in eens ???

Ik neem nu 4 caps Jw maar nog geen Bam. Heb wel een potje staan en een tweede potje jw is onderweg...had er eigenlijk al moeten zijn.

Hallo ;)

Ik deed het zo:

Jw- 2 's morgens, 2 préworkout en 2 voor het slapen

Bam- 2 's morgens, 2 's avonds

Ging prima zo :D

JW Is dat om droog te staan om massa te kweken of om droge massa bij te kweken

Hallo ;)

Ik deed het zo:

Jw- 2 's morgens, 2 préworkout en 2 voor het slapen

Bam- 2 's morgens, 2 's avonds

Ging prima zo :D

Maar je had toch 6 a 7 kilo gewonnen, met 2 potjes kan je met een dubbele dosis toch maar 4 weken??? Heb je in 4 weken die kilo's gewonnen??? Ik meende dat je 8 weken had gedaan

vanaf vandaag :

5 caps jw / dag
2 caps bam / dag

nog juist genoeg voor 1 maand.

Ben nu aan dag 10 en trainen gaat wel echt goed.
Gewicht nog hetzelfde...we leven op hoop.

Hey hey,

Volg je blog, zit nu zelf in mn 5e week van jungle warfare 3 caps per dag. Begon het pas na 3 weken ongeveer te merken. Maar het werkt iig supergoed! Op al mn oefeningen gewicht erbij kunnen gooien:)

Heb alleen soms een beetje last van hoofdpijn en vermoeidheid meerdere mensen hier last van?

hallo.
Ik zit dus aan dag 10 en heb gelukkig geen last van hoofdpijn noch vermoeidheid.

Ik kan wel goed trainen maar extra gewicht er bij is nog niet van toepassing.
Hopelijk komt het nog.

Succes nog.

Thnx,

Ik raad je aan om nog ff geduld te hebben bij mij kickte het dus ook pas na 3 weken in, maar dan wel goed ook:)

succes!

hoofdpijn kan je krijgen door te weining koolhydraten te eten.
Ook best de caps innemen met de maaltijden.

Terug
Naar boven