AndroidHealthClinic

Jungle warfare enz...log

• Topic Starter Topic Starter
ik ga nu de derde week in maar nog niks van te merken

is k*t voor je man.... best prijzige stack...

creatine rules :P

ja inderdaad.....dag 17 en nul komma nul

is toch wel erg ????

Vorige stack...hyperdrol en mass fx deed ook niks bij mij.

Is inderdaad prijzig....zal overstappen naar andere middelen denk ik.

ik zou wel eerst deze (kuur) afmaken

ja inderdaad.....dag 17 en nul komma nul

is toch wel erg ????

Vorige stack...hyperdrol en mass fx deed ook niks bij mij.

Is inderdaad prijzig....zal overstappen naar andere middelen denk ik.

Merk je geen krachtverschil of beteren pomp aders ect

hey jongens heb nu jw maar ik train vandaag nog en dan pas de maandag terug ben ik beter dat ik morgenvroeg begin of pas maandag aangezien deze mijn eerst volgende trainingsdag is

ik zou ze direct beginnen nemen.
Jw neem je zeven dagen op zeven.

Hopelijk heb je meer succes dan ik.

hoop ik ook ik vind het echt balen voor je maar zou toch van de verboden middelen blijven hoor ik woon in belgie hier is het nog strenger dan in nederland en wij geraken er ook

???

Dit vind ik raar hoor, train je iwel intensief genoeg?!

Drop je strakke voedingsschema eventjes en vreet gewoon de hele dag door de oren van je kop, als het dan niet inkickt weet ik het ook niet...

hallo Sanca,

Ja ik train goed.

Beginnen vreten is niet interessant voor mij...moet al een beetje opletten voor het buikje.
Wil wel massa er bij maar niet aan de buik.

Zit al een maand of zes op een plateau...armen 40 cm....borst 116 cm....buik.93 cm (veel te veel)....geen mm komt er bij. Ik haat het.

Niet te bang zijn voor vet als je progressie wil, ik zou gewoon vreten anders is het zonde van al dat geld voor supps

oké....bedankt voor de tip

Niet te bang zijn voor vet als je progressie wil, ik zou gewoon vreten anders is het zonde van al dat geld voor supplementen

+1... Ik was ook bang van 'n buikje en zat zo'n 200kcal boven onderhoud. Pakte amper massa. 800kcals erbij geknald en het ging voor niets. Natuurlijk gaat het vetgehalte ook wat stijgen, maar staar je er niet blind op.
Zowiezo zwelt je maag/buik wat op tijdens de bulk, en dat geeft ook soms een vertekend beeld. Gewoon eten zoveel je kan!

oke bedankt indekay...Laat de pannenkoeken maar komen

oke bedankt indekay...Laat de pannenkoeken maar komen

mja, verdeel wel je maaltijden goed in hé... 4000kcal bvb verdelen over 6-7 gelijke porties en met de vereiste E-KH-V verhoudingen!! En eet zo clean mogelijk, dan kom je minder snel vet en vochtig. Succes.

nu zit ik aan zo'n 3000 cal en eet inderdaad zo clean mogelijk.

Zal er toch een vijfhonderd cal meer moeten binnen werken veronderstel ik.
Is wel gemakkelijker gezegd dan gedaan.

Thanks.

Inderdaad Proradost, eerst goeie kwaliteitsmassa aanzetten dmv een calorieoverschot.
En daarna dat overtollig vet eraf strippen.

Anders moet je via de site het e-boek 'Burn the fat feed the muscle' aanschaffen, daarin staat alles haarfijn uitgelegd mbt cutten en bulken.

bedankt ripaf....ik doe mijn best

Terug
Naar boven