Fitness Seller

Jungle Warfare = Steroide

Na een antibiotica "kuur" neem je toch ook geen leverreiniger!?? Nadat je (sommigen) ieder weekend jezelf de vernieling in zuipt toch ook niet??

Maak van een mug geen olifant! Als je lever al een klap(je) te verduren heeft gekregen, herstelt zich dat vanzelf wel.

Ja misschien overdrijf ik het ook wel... maar persoonlijk heb ik altijd zo iets: neem het zekere voor het onzekere. Wat is 30 euro voor je lever! Maar als het totaal onnodig is wil ik niemand extra kosten aanpraten.

Daarnaast zeg ik niemand aan de nolvadex ofzo te gaan. Gewoon een lichte legale PCT, voor alle zekerheid. Je kan nooit 'voelen'of je test weer normaal is, zie je alleen in bloedtests.
Verlaagde test kan zichzelf oplossen, beter is een pct. Daarnaast het oestrogeen verhaal bij aas. Niemand zit toch te wachten op gyno..? Dus vervang je restore door bv novedex xt, is net zo duur ongeveer en je bent zeker dat je goed zit..
Bestaat een legale PTC dat vraag ik me wel af?

Wat vindt xxl hier nu van?

Ja misschien overdrijf ik het ook wel... maar persoonlijk heb ik altijd zo iets: neem het zekere voor het onzekere. Wat is 30 euro voor je lever! Maar als het totaal onnodig is wil ik niemand extra kosten aanpraten.

Leverreiniger?? Volgens mij werken die niet. Het is alleen ondersteunend, het is effectiever denk ik een hele tijd geen levertoxisch spul te nemen zoals alcohol en

Novedex is een volstrekt legale PCT!
Ik heb deze ingredienten copy paste gedaan van bb.com
Bodybuilding.com - Gaspari Nutrition Novedex XT - Testosterone Booster! On sale now!
[6, 17 Keto-Etiocholeva-3-Ol Tetrahydropyranol]
[3, 17 Keto-Etiochol-Triene]
[3', 5, 7-Trihydroxy-4'-Methoxyflavone]

Al waar de ingredienten zo opstaan vertrouw ik niet + ben je er echt wel zeker van dat het legaal is?
Zeker als de waarschuwingen er zo uitzien.
Het is mlisschien geen anabool maar je overtreed dan wel de geneesmiddelenwet.
Directions: Take 2 to 4 capsules at night. For best results, use for 4 to 8 weeks. Do not exceed 8 weeks of continuous use. Always check with a knowledgeable physician or health care practitioner before using any dietary supplement.

Warnings: Consult with a licensed physician before using this product. Do not take this product if you have prostate hypertrophy, liver disease, kidney or heart disease. This product should not be taken by women. In particular, those women who are pregnant, lactating or trying to become pregnant. Do not take this product if you have been diagnosed with high cholesterol, prostate cancer, testicular cancer or breast cancer or are under the age of 18.

Wat een overdreven paniek topic :roflol:

Vanavond snel mijn testament laten opmaken want ik heb ooit ook eens 8 weken JW gedaan.

Ik heb deze ingredienten copy paste gedaan van bb.com
Bodybuilding.com - Gaspari Nutrition Novedex XT - Testosterone Booster! On sale now!

Al waar de ingredienten zo opstaan vertrouw ik niet + ben je er echt wel zeker van dat het legaal is?
Zeker als de waarschuwingen er zo uitzien.
Het is mlisschien geen anabool maar je overtreed dan wel de geneesmiddelenwet.

Dat zijn toch gewoon de molecuulnamen, maar dan overtreed je toch niet de geneesmiddelenwet? Daarbij wordt Novedex hier in NL ook door webshops verkocht dus illegaal zal het wel niet zijn.

Is dat niet toevallig de oude potjes waar dat in zat?

Of in de nieuwe ook??

• Topic Starter Topic Starter
Wat een overdreven paniek topic :roflol:

Vanavond snel mijn testament laten opmaken want ik heb ooit ook eens 8 weken JW gedaan.

Daar gaat het helemaal niet om.
Het gaat om het feit dat je wordt voorgelogen door een bedrijf. Een AAS als natuurlijk verkopen is belachelijk. Ik beweer niet dat je meteen doodvalt na een cycle JW, maar mensen moeten voor zichzelf kunnen beslissen of ze het nemen of niet. Sommigen willen uit principe niks dat onnatuurlijk is, dus worden ze bedrogen..

ik heb zo'n potje

pic1198435062.jpg

is dat de nieuwe ???

Hoe zit het met de paarse potjes? Hier heb ik nog 3 van.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven