- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En jij maar uitleggen aan je ouders dat supplementen en AAS niet hetzelfde zijn![]()
me pa zag laatst ook van die pillen he, (Neovar-IGF-2 enz. enz.) hij zei: is dat wel goed hee?? ik zei duh komop pa, het zijn geen anabolen ofzo!

Ik ben nog bezig met een JW cycle van 6weken op 4caps per dag. Zou drive een redelijke pct kunnen zijn aangezien ik daar nog 1potje van heb liggen?
Of iemand die een verlaagd libido had de weken na jw? volgens mij was het al duidelijk dat jw je test onderdrukt maar dat dit na 2 weken zo weer hersteld en lang niet zo onderdrukken is als vele ander aas/prohormonen. Ik geloof best dat het onderdrukkend is en levertoxisch maar in eerdere topics was al aan de orde geweest dat het niet je hele test plat ligt, het zou licht onderdrukkend zijnIs het niet verstanding om naast een nakuur tijdens je JW (en BAM) ook een product voor je lever te gebruiken? Iedereen maakt zich (alleen maar) druk om zijn test en wil geen gyno krijgen... dat is ook logisch. Maar je lever is ook essentieel en die breekt de pillen die je slikt af, dus het lijkt mijn verstandig omdat er tijdens te gebruiken. Als ik hoor dat iemand groen/gele poep krijgt... lijkt me dat wel een aanrader.
Bijv: XXL no nonsense nutrition