MuscleMeat

Jungle Warfare = Steroide

En jij maar uitleggen aan je ouders dat supps en AAS niet hetzelfde zijn :roflol:

En jij maar uitleggen aan je ouders dat supplementen en AAS niet hetzelfde zijn :roflol:

:roflol: me pa zag laatst ook van die pillen he, (Neovar-IGF-2 enz. enz.) hij zei: is dat wel goed hee?? ik zei duh komop pa, het zijn geen anabolen ofzo! :D :D :D

prcies.... mijn pa weet dat ik heel veel lees enzo voordat ik iets koop maar togh... doen veel mensen hier en die hebben wel aan de JW gezeten.. ik zou het wel eerlijk zeggen tegen mn ouders ook...

k*t, naja ik ga gewoon nog steeds deze week beginnen met jw en bam, alleen let ik wel op een eventuele nakuur

plots is die jw erg in trek.

Goeie reclamestunt die topic.

Ik ben nu bijna een week bezig met JW. Eerste dagen erge koppijn en heet. Vanaf dag 3 flink aan de (groen/gele) schijt. Dacht dat het misschien zou liggen aan dat ik het niet tijdens maailtijden innam zoals op het flesje staat... Nu de laatste 3 dagen dit wel gedaan, wordt wel iets beter maar is nog niet goed. Ben er nu mee gestopt, mijn lever is ff belangrijker.

Heb 2 potjes JW, 1 BAM en 1 Restore, Ben vandaag gekapt, eerst maar weer normaal worden. Misschien dat ik het nog afmaak als ik beter ben, maar denk dat ik het lekker laat liggen.

ik ben vandaag begonnen....3 caps jw met maaltijden.
Ik neem ook nog :
supercharge labrada, whey maxx , leangainer, multivit en min., creatine monohydraat xxl.

Nakuur met novedex xt (Gaspari Nutrition)

Ik ben curieus .

Laatst bewerkt:
Wat is een goede pct voor deze shizzle? Nolva is 2 much naar mijn idee.....

Ik zat zelf aan 6 weken ZMA ofzo te denken. 6-OXO was ook al in opspraak meen ik. Ik wil na deze 8 weken even wat natuurlijk shit.........

• Topic Starter Topic Starter
Als PCT is Novedex XT van Gaspari te gebruiken.

Edit: ZMA is puur om je test weer te kicken, het is geen AI

Laatst bewerkt:
nu ik toch ben begonnen met jw....doe je het dan best 4 weken of langer ????

Ik zou het op 4 weken houden, dan zijn de risico's minder dan dat je het 8 weken doet..

oké bedankt Mike en 't is ook goedkoper.

Dus 4 weken jw en vanaf de derde week bam er bij ????

Na die 4 weken dan novedex of na die 6 weken ????

4 weken JW, 3e week BAM.

Volgens mij beginnen de meeste in de laatste week van de kuur met de PCT??
DAn zou dat betekenen in de laatste week van BAM (week 6)

Ik ben nog bezig met een JW cycle van 6weken op 4caps per dag. Zou drive een redelijke pct kunnen zijn aangezien ik daar nog 1potje van heb liggen?

Ik ben nog bezig met een JW cycle van 6weken op 4caps per dag. Zou drive een redelijke pct kunnen zijn aangezien ik daar nog 1potje van heb liggen?

Nee dat is het niet.
Bij een PCT is het de bedoeling alle waardes weer naar normaal terug te brengen. Dit betekent je test weer omhoog gooien als hij onderdrukt is, dit zou kunnen met drive.
Maar daarnaast kan het zijn dat je oestrogeen waarden te hoog zijn. Deze moeten ook onder controle komen, dmv een AI, of een SERM.
SERM, bijv Nolvadex. Een AI verlaagd het gehele oestrogeen gehalte. Een SERM doet die selectiever, zoiets.. Het precieze verschil weet ik niet helemaal.

Waarom moet je het oestrogeen weer naar normale waarden laten komen? Omdat je anders teveel vrouwelijk hormoon hebt.. Kan leiden tot gyno (bitchtits) of krimpende ballen..

Daar komt het volgens mij ongeveer op neer.. Het fijne weet ik er ook niet vanaf

Overdrijven we het nu niet allemaal qua pct?? Ooit iemand gehoord die massa heeft verloren na jw door verlaagde test??? Of iemand die een verlaagd libido had de weken na jw? volgens mij was het al duidelijk dat jw je test onderdrukt maar dat dit na 2 weken zo weer hersteld en lang niet zo onderdrukken is als vele ander aas/prohormonen. Ik geloof best dat het onderdrukkend is en levertoxisch maar in eerdere topics was al aan de orde geweest dat het niet je hele test plat ligt, het zou licht onderdrukkend zijn

Ik zeg ook niet dat het alles platlegt. Er zijn zeker gevallen geweest van een verlaagd libido nadien, tot zelfs depressies aan toe. Waarschijnlijk waren die mensen er al gevoelig voor en hadden ze al een erg laag test gehalte.
Ik heb meerdere tests gezien waarbij de test waarden na JW erg laag waren. Deze bijv:
175 is echt heeel weinig
[Link niet meer beschikbaar]

Daarnaast zeg ik niemand aan de nolvadex ofzo te gaan. Gewoon een lichte legale PCT, voor alle zekerheid. Je kan nooit 'voelen'of je test weer normaal is, zie je alleen in bloedtests.
Verlaagde test kan zichzelf oplossen, beter is een pct. Daarnaast het oestrogeen verhaal bij aas. Niemand zit toch te wachten op gyno..? Dus vervang je restore door bv novedex xt, is net zo duur ongeveer en je bent zeker dat je goed zit..

Is het niet verstanding om naast een nakuur tijdens je JW (en BAM) ook een product voor je lever te gebruiken? Iedereen maakt zich (alleen maar) druk om zijn test en wil geen gyno krijgen... dat is ook logisch. Maar je lever is ook essentieel en die breekt de pillen die je slikt af, dus het lijkt mijn verstandig omdat er tijdens te gebruiken. Als ik hoor dat iemand groen/gele poep krijgt... lijkt me dat wel een aanrader.

Bijv: XXL no nonsense nutrition

Is het niet verstanding om naast een nakuur tijdens je JW (en BAM) ook een product voor je lever te gebruiken? Iedereen maakt zich (alleen maar) druk om zijn test en wil geen gyno krijgen... dat is ook logisch. Maar je lever is ook essentieel en die breekt de pillen die je slikt af, dus het lijkt mijn verstandig omdat er tijdens te gebruiken. Als ik hoor dat iemand groen/gele poep krijgt... lijkt me dat wel een aanrader.

Bijv: XXL no nonsense nutrition

Na een antibiotica "kuur" neem je toch ook geen leverreiniger!?? Nadat je (sommigen) ieder weekend jezelf de vernieling in zuipt toch ook niet??

Maak van een muis geen olifant! Als je lever al een klap(je) te verduren heeft gekregen, herstelt zich dat vanzelf wel.

Hmm leuk heb net nog 3 potjes JW gehaald ??????

Terug
Naar boven