Fitness Seller

Jungle Warfare = Steroide

Ik denk het niet kerel, die shit was niet normaal. Ik praat wel over zo'n 8 jaar geleden. Toen waren er nog volop prohormonen en andere shit te verkrijgen. Toen was jij nog maar 16 jaar en trainde ik reeds 3 jaar "pietje1983."

je hoeft niet meteen in de verdediging te gaan hoor, dat staat je niet nl. ;)

ik hield juist mijn hand boven dat hoofdje van je.. ik dacht dat je daadwerkelijk een spelfoutje gemaakt had.. als ik een aanval deed was dat wel met wat andere uitspraken :S :S :S

welke ph was dat dan?
moet ik ook ff vinden namelijk, lijkt me wel vet 16-20kg gainen op 4 weken.

Nou, ik zal niet zeggen dat ik er 4 weken aan een stuk iedere week 5 kg mee won maar één a twee weken wel. Ik gainde zo'n 12 kg in 4 weken.

Dit is het product waar ik over praat:

1-T UnDecriol by Chemi-Sport Labs - Supplements101.com

Toevallig nog gevonden.

je hoeft niet meteen in de verdediging te gaan hoor, dat staat je niet nl. ;)

ik hield juist mijn hand boven dat hoofdje van je.. ik dacht dat je daadwerkelijk een spelfoutje gemaakt had.. als ik een aanval deed was dat wel met wat andere uitspraken :S :S :S

No prob due, je hoeft me niet te verdedigen;)

Hmm, dit topic komt juist onder mijn aandacht en ik sta ook op het punt om JW en BAM, Pro Anabol en restore te nemen.

Ik zit in feite geen seconde in dat er verboden stoffen in zouden zitten maar het is wel leuk om het op voorhand te weten. Ik vind ook wel dat als ze sjoemelen ze er beter direct een effectieve anabole stof insteken dat zo'n half half werkend vergeten product.

Jaren geleden heb ik ooit eens een prohormoon gebruikt die in feite niet meer dan verkapte as was en dat was pas de shit, ik gainde er zo'n 4 a 5 kg per week mee en de krachtgains waren ook fenomenaal.

Ik denk trouwens niet dat één zo'n ALRI cycle schadelijk zou zijn en dat je er een nakuur voor nodig hebt. Ik post hier in ieder geval mijn bevindingen voor de geïnteresseerden.

Klinkt goed! even kijken waar ze die prohormonen hebben die je noemt. Ik vind jungle warfare overigens pure schijt: deed geen fl**ker bij mij....steroiden my ass.

ik ben vandaag begonnen....3 caps jw met maaltijden.
Ik neem ook nog :
supercharge labrada, whey maxx , leangainer, multivit en min., creatine monohydraat xxl.

Nakuur met novedex xt (Gaspari Nutrition)

Ik ben curieus .

jezussssssssssss eet je ook nog normaal ?? zo focking veel sups :eek: wat ik neem is crea +whey klaar ! :o de rest haal ik wel uit me eten !

okay LOL

1 T UnDecriol Product Label

Supplement Facts
Serving Size: 1 Softgel
Servings Per Container: 60

Amount Per Serving % Daily Value
1-T Undecriol (Proprietary Blend)
5-androst-1-ene-3-one-beta-undecanoate
Oleic Acid 50 mg **
**Daily Value not established.

Other Ingredients:

Sesame Seed Oil, Gelatin, Water, Caramel Color & Carob.

Suggested Use:

Take 1-2 softgels 2-3 times daily spread out evenly throughout the day. Best results if taken with a meal and cycled on for 6-8 weeks and off for 2-4 weeks. Use only as directed. For oral use only.

Warnings:

Prohormones are not for use by children, teenagers, pregnant or nursing women. Do not use this product if you have breast, uterine, ovarian or prostate problems. If you are under medical supervision, consult with your physician befor taking this product. Too much testosterone before being fully grown could cause premature closure of the growth plates which control the growth of the body's long bones. This could stunt growth. Do not take prohormones until you have reached your full growth potential.

This product contains steroid hormones that may cause breast enlargement, testicle shrinkage, and infertility in males, and increased facial and body hair, voice deepening, and clitoral enlargement in females. Higher dosages may increase these risks. If you are at risk for prostate or breast cancer you should not use this product.

WTF

okay LOL

1 T UnDecriol Product Label

Supplement Facts
Serving Size: 1 Softgel
Servings Per Container: 60

Amount Per Serving % Daily Value
1-T Undecriol (Proprietary Blend)
5-androst-1-ene-3-one-beta-undecanoate
Oleic Acid 50 mg **
**Daily Value not established.

Other Ingredients:

Sesame Seed Oil, Gelatin, Water, Caramel Color & Carob.

Suggested Use:

Take 1-2 softgels 2-3 times daily spread out evenly throughout the day. Best results if taken with a meal and cycled on for 6-8 weeks and off for 2-4 weeks. Use only as directed. For oral use only.

Warnings:

Prohormones are not for use by children, teenagers, pregnant or nursing women. Do not use this product if you have breast, uterine, ovarian or prostate problems. If you are under medical supervision, consult with your physician befor taking this product. Too much testosteron before being fully grown could cause premature closure of the growth plates which control the growth of the body's long bones. This could stunt growth. Do not take prohormones until you have reached your full growth potential.

This product contains steroid hormones that may cause breast enlargement, testicle shrinkage, and infertility in males, and increased facial and body hair, voice deepening, and clitoral enlargement in females. Higher dosages may increase these risks. If you are at risk for prostate or breast cancer you should not use this product.

WTF

niks nieuws onder de zon:)

Ik ben aan't twijfelen of ik terug een stack jw en bam ga doen, ik was uiterst tevreden over het resultaat maar heb al vaak gelezen dat het de 2de keer niet meer aanslaat...

Ik ben er nu mee bezig en dit zijn mijn bevindingen tot nu toe:

Eerste week (JW 3/d): niks, noppes van gemerkt. Heel misschien een beetje krachtwinst.

Ben nu bezig met de tweede week (JW 3/d, BAM 3/d) en hier merk ik reeds een duidelijk verschil: veel meer kracht, hoge intensiteit tijdens de trainingen is geen probleem. De pomp blijft gelijk maar lijkt langer te duren. Ik gebruikt nog steeds Super Charge maar kan het effect daarvan steeds onderscheiden van dat van JW en BAM.

Ik ben ervan overtuigd dat het goed werkt bij mij, van sides heb ik buiten wat hoofdpijn nog niet veel gemerkt.

lol...JW is allang!!! geen ph meer nog valt het ook niet in het catogorie ph meer

Nou, ik zal niet zeggen dat ik er 4 weken aan een stuk iedere week 5 kg mee won maar één a twee weken wel. Ik gainde zo'n 12 kg in 4 weken.

Dit is het product waar ik over praat:

[Link niet meer beschikbaar]

Toevallig nog gevonden.

En dit is niet nog ergens te krijgen :rolleyes:?

jw is rommel geworden sinds de aanpassing vd inhoud. ge je eve lekker op als testosting

placebo tot en met
een lege doos

grt ;)

wat een rommel allemaal, ga dan gwoon meteen kuren. IMO

Jongens, Jongens.

Wat een War-Fare !!!

hahaha :D

Terug
Naar boven