MuscleMeat

Jungle Warfare = Steroide

het wordt in mijn ogen ook allemaal een beetje opgeblazen, heb vorig jaar eind zomer JW gebruikt zonder "nakuur" en nergens last van gehad, geen massaverlies, geen shutdown, geen depression niks. Daarnaast heb ik er ook niet dergelijk grote gains op gemaakt waardoor ik zou vermoedden dat er roids in zouden kunnen zitten, het is dat ik hier later iets over las.

ahhhhh ignorance is bliss

het wordt in mijn ogen ook allemaal een beetje opgeblazen, heb vorig jaar eind zomer JW gebruikt zonder "nakuur" en nergens last van gehad, geen massaverlies, geen shutdown, geen depression niks. Daarnaast heb ik er ook niet dergelijk grote gains op gemaakt waardoor ik zou vermoedden dat er roids in zouden kunnen zitten, het is dat ik hier later iets over las.

Hoeveel heb je gegegaind

Tsjah en had je die gains anders ook niet gemaakt denk je. Ben je toevallig meer gaan eten? Het gaat immers om de meerwaarde die supplement zou moeten geven.

Goh ;)

Ondanks dit soort verhalen heb ik zo juist 2 twee potjes besteld op BB.com , nog even kijken of ik 4 weken dubbele dosis doe of ik trek hem 8 weken door.

prcies.... mijn pa weet dat ik heel veel lees enzo voordat ik iets koop maar togh... doen veel mensen hier en die hebben wel aan de JW gezeten.. ik zou het wel eerlijk zeggen tegen mn ouders ook...

dat doe ik ook altijd en dat weten ze...zat nu ook te denken aan JW en BAM tijdens de bulk....dan maar met pct.

Dat artikel in Sport & Fitness is als ik me het goed herinner geschreven door Willem Koert, de man achter ergogenics.org.
Hier op het board al vaker aan het kruis genageld omdat hij schrijft wat een hoop niet willen horen, maar daarom niet minder waar is.

heeft iemand een linkje waar ik het volledige artikel kan lezen?

ik ben in 5 weken van 83,2 naar 88,4 gegaan!! vet perc is gelijk gebleven. ben nu een week gestopt en in die week van 88,4 naar 88,8 gegaan (= mijn normale massawinst ongeveer)

heb nog 1 vol potje JW staan en een vol potje BAM, ga hier in juni weer mee beginnen:D

Top spul!! echt waar, enigste -puntje zijn de enkele puistjes (maar dit zijn er weinig)

ik gebruik daarom geen designer supps. Als het echt werkt kan je er donder op zeggen dat er verboden stoffen in zitten. Ik gebruik daarom gewoon mijn whey en creatine en BCAA en that's it.

ik ben in 5 weken van 83,2 naar 88,4 gegaan!! vet perc is gelijk gebleven. ben nu een week gestopt en in die week van 88,4 naar 88,8 gegaan (= mijn normale massawinst ongeveer)

heb nog 1 vol potje JW staan en een vol potje BAM, ga hier in juni weer mee beginnen:D

Top spul!! echt waar, enigste -puntje zijn de enkele puistjes (maar dit zijn er weinig)

overdrijven is ook een vak:rolleyes:

Dream on.
Als jij iedere week 400g pure massa pak ben je super talent :D

Hmm, dit topic komt juist onder mijn aandacht en ik sta ook op het punt om JW en BAM, Pro Anabol en restore te nemen.

Ik zit in feite geen seconde in dat er verboden stoffen in zouden zitten maar het is wel leuk om het op voorhand te weten. Ik vind ook wel dat als ze sjoemelen ze er beter direct een effectieve anabole stof insteken dat zo'n half half werkend vergeten product.

Jaren geleden heb ik ooit eens een prohormoon gebruikt die in feite niet meer dan verkapte as was en dat was pas de shit, ik gainde er zo'n 4 a 5 kg per week mee en de krachtgains waren ook fenomenaal.

Ik denk trouwens niet dat één zo'n ALRI cycle schadelijk zou zijn en dat je er een nakuur voor nodig hebt. Ik post hier in ieder geval mijn bevindingen voor de geïnteresseerden.

4 á 5kg per week.. orly? damn bro', ik denk dat je een spelfoutje gemaakt hebt..

Ik denk het niet kerel, die shit was niet normaal. Ik praat wel over zo'n 8 jaar geleden. Toen waren er nog volop prohormonen en andere shit te verkrijgen. Toen was jij nog maar 16 jaar en trainde ik reeds 3 jaar "pietje1983."

Ik denk het niet kerel, die shit was niet normaal. Ik praat wel over zo'n 8 jaar geleden. Toen waren er nog volop prohormonen en andere shit te verkrijgen. Toen was jij nog maar 16 jaar en trainde ik reeds 3 jaar "pietje1983."

welke ph was dat dan?
moet ik ook ff vinden namelijk, lijkt me wel vet 16-20kg gainen op 4 weken.

Terug
Naar boven