Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja ik ben nu bezig aan dag twee van Jw en zal een afspraak maken met de notaris...goed dat je mij er aan herinnert.
?Sommigen willen uit principe niks dat onnatuurlijk is, dus worden ze bedrogen..
Dat zijn toch gewoon de molecuulnamen, maar dan overtreed je toch niet de geneesmiddelenwet? Daarbij wordt Novedex hier in NL ook door webshops verkocht dus illegaal zal het wel niet zijn.
zo zal ik het toch doen:
w 1 - 4 : jw
w 3 - 6 : bam
w 6 : 1 maand novedex
Een maand nolvadex? Vind je dat niet een beetje overdreven voor iets wat misschien een lichte vorm van roids heeft, met de nadruk op misschien.
Een maand nolvadex? Vind je dat niet een beetje overdreven voor iets wat misschien een lichte vorm van roids heeft, met de nadruk op misschien.
?speelt geen rol.
Het kan zeker geen kwaad en testo een beetje opkrikken op mijn leeftijd (45 jr) kan ook geen kwaad zeker?
Kan je beter aan de HCG als je het voor je test productie doet. Nolvadex is meer om gyno tegen te gaan.

I agree.. het wordt wel een beetje heel erg opgeblazen imo