AndroidHealthClinic

Jungle Warfare = Steroide

Moet je een nakuur erbij doen dan??

of is dat onzin?

dusss

eerst potje JW en dan overlappen met potje BAM en die overlappen met novedex?? (hele pot?)

zo zal ik het toch doen:
w 1 - 4 : jw
w 3 - 6 : bam
w 6 : 1 maand novedex

Ik heb zelfs geen nakuur gedaan met the real thing dus niet de aangewezen persoon om verder te helpen.

Sommigen willen uit principe niks dat onnatuurlijk is, dus worden ze bedrogen..

Als je niks onnatuurlijk wil dan gebruik je geen supplementen, simpel. Dan eet je zuiver kip, rijst, fruit...enz.

Naar dit soort supplementen grijpen doe je omdat je gehoord of gelezen hebt dat het een beetje werkt en je snellere gains zal opleveren.

zelfde potje behalve extreme .

Dat zijn toch gewoon de molecuulnamen, maar dan overtreed je toch niet de geneesmiddelenwet? Daarbij wordt Novedex hier in NL ook door webshops verkocht dus illegaal zal het wel niet zijn.

Ik denk dat het een aromatase remmer is (een oude misschien) dan overtreed je in principe wel die wet.
Het laatste is bs omdat het verkocht wordt is het niet illegaal... 6- oxo wordt ook verkocht in webshops en het is ook niet legaal.

Een maand nolvadex? Vind je dat niet een beetje overdreven voor iets wat misschien een lichte vorm van roids heeft, met de nadruk op misschien.

speelt geen rol.

Het kan zeker geen kwaad en testo een beetje opkrikken op mijn leeftijd (45 jr) kan ook geen kwaad zeker ????

ow, je bent 45.. dat heb ik gemist :( tja, je testo kan dan wel een optater gebruiken..

Novedex is van Gaspari.. ik dacht dat ie het had over Nolvadex ofwel Tamoxifen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven