AndroidHealthClinic

Juventus naar Serie B

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
Zou het echt zo zijn dat Juve de laatste twee landstitels moet inleveren en volgend seizoen niet mag meedoen in de CL en moet degraderen.
Het zou wat zijn als Juventus fan en ook andere clubs worden verdacht.
Ik als Italiaans voetbal fan zal het heel erg vinden .
Wat vinden jullie daarvan?

Tja, iedereen gelijk voor de wet ? ? ?

• Topic Starter Topic Starter
zal jammer wezen juventus hoort bij de serie a vind ik

Het is Olympique Marseille ook overkomen een aantal jaren terug, 2 divisies teruggezet waarop ze binnen no time weer aan de top van de Franse voetbal stonden.

Ik denk niet, dat het zover zal komen.

Juve is de enige club die ik al jaren volg vanaf kleins af aan.
Ik zou het echt klote vinden als de laatste 2jaar teniet wordt gedaan, en er consequenties volgen...

Het kost Juve iig handenvol geld, de marktwaarde is om te beginnen al flink gedaald.....

Huh, wie wat waarom? Watskeburt?

Voor Roma dreigde het zelfde enkele jaren geleden maar ze zijn er nog altijd bij.

valentinfan zei:
Zou het echt zo zijn dat Juve de laatste twee landstitels moet inleveren en volgend seizoen niet mag meedoen in de CL en moet degraderen.
Het zou wat zijn als Juventus fan en ook andere clubs worden verdacht.
Ik als Italiaans voetbal fan zal het heel erg vinden .
Wat vinden jullie daarvan?

Ik geloof echt niet dat het zover zal komen, er zal wel een 'regeling' getroffen worden ;) Denk niet dat de regering een burgeroorlog wil riskeren:D

Ik vind dat ze wel degelijk mogen degraderen, iedereen gelijk voor de wet, ookal is het een ploeg die zeer goed voetbal brengt.

Ik hoop het van harte, k*tploeg.

^^

Zijn altijd al weggekomen met valsspelen. Wordt tijd dat ze eens aangepakt worden. Samen met al die andere italiaanse k*tteams.

Anoniem zei:
^^

Samen met al die andere italiaanse k*tteams.

Beetje dimmen he, ik weet dat je maar 19 jaar bent, maar toch. Respect voor een van de grootste voetbalnaties ter wereld zowel op club als Nationaal niveau. Als je dat respect niet kunt opbrengen, snaveltje toe en kijk nog maar wat naar Sesamstraat. Ok?:thumbs:

En over dat omkoopgedoe, dat is al overal gebeurt en zal nog gebeuren, ja ook in Nederland. Waar geld mee gemoeid is zal altijd wel gesjoemeld worden.

Laatst bewerkt:
van mij mogen ze naar de serie B , maar het zal toch wel niet gebeuren. elke club die mensen probeert om te kopen moet toch gestraft worden? of mag juventus het wel omdat het jullie "cluppie" is?
ik vind juve een erg saaie club. vooral door dat lelijke della alpi wat altijd voor nog niet eens de helft gevuld is.

bij juve spelen wel de beste spelers van de wereld dat kan je niet ontkennen , ik noem nedved,del piero ,zambrotta,emerson,viera en zlatan

CU2 zei:
Beetje dimmen he, ik weet dat je maar 19 jaar bent, maar toch. Respect voor een van de grootste voetbalnaties ter wereld zowel op club als Nationaal niveau. Als je dat respect niet kunt opbrengen, snaveltje toe en kijk nog maar wat naar Sesamstraat. Ok?:thumbs:

En over dat omkoopgedoe, dat is al overal gebeurt en zal nog gebeuren, ja ook in Nederland. Waar geld mee gemoeid is zal altijd wel gesjoemeld worden.
oke ''cu2''

CU2 zei:

Wat nou dimmen. Jij moet hier je grote mond houden. Niks respect voor een land wat al jarenlang het lelijkste en saaiste voetbal van de wereld speelt. Respect moet je hebben voor Engeland en Spanje. Twee landen waar Italië bij lange na niet aan kan tippen.

italie is een erg goed voetballand internationaal hebben vaak europacup 1 gewonnen ,ik denk dat italie vaker de europacup heeft gewonnen als engeland.

Sja al moeten ze naar B het jaar erop spelen ze terug in A enk wil wel weten hoeveel punten ze zouden halen in serie B:p

Terug
Naar boven