AndroidHealthClinic

Juventus naar Serie B

Sja al moeten ze naar B het jaar erop spelen ze terug in A enk wil wel weten hoeveel punten ze zouden halen in serie B:p

Tractortje zei:
Wat nou dimmen. Jij moet hier je grote mond houden. Niks respect voor een land wat al jarenlang het lelijkste en saaiste voetbal van de wereld speelt. Respect moet je hebben voor Engeland en Spanje. Twee landen waar Italië bij lange na niet aan kan tippen.

[Link niet meer beschikbaar]

Only seven countries have won the World cup Championship since it began in 1930.
BRAZIL : 5

ITALY : 3

GERMANY : 3

URUGUAY : 2

ARGENTINE : 2

ENGLAND : 1

FRANCE : 1

Italia heeft 3x de wereldbeker gewonnen, Engeland 1x, Spanje nada.

Eerste weten waarover je spreekt voor je iets post, en klim nu maar op je traktortje boerke.

CU2 zei:
Beetje dimmen he, ik weet dat je maar 19 jaar bent, maar toch. Respect voor een van de grootste voetbalnaties ter wereld zowel op club als Nationaal niveau. Als je dat respect niet kunt opbrengen, snaveltje toe en kijk nog maar wat naar Sesamstraat. Ok?:thumbs:

En over dat omkoopgedoe, dat is al overal gebeurt en zal nog gebeuren, ja ook in Nederland. Waar geld mee gemoeid is zal altijd wel gesjoemeld worden.

Italie, het land van fraude en anti-voetbal. De enige club in dat land dat nog enige pretenties van mooi voetbal en een mooie historie heeft is AC Milan, en het oude Napoli natuurlijk. Fraude en schandalen komen waarschijnlijk overal voor maar niet op dezelfde schaal als in Italie, dat kan alleen daar. Na 1996 en 2000 heb ik een hekel aan Italiaans voetbal en ik denk dat dat zelfs nog het geval is wanneer ik over 4 jaar even oud en wijs ben als jij.

Anoniem zei:
Italie, het land van fraude en anti-voetbal. De enige club in dat land dat nog enige pretenties van mooi voetbal en een mooie historie heeft is AC Milan, en het oude Napoli natuurlijk. Fraude en schandalen komen waarschijnlijk overal voor maar niet op dezelfde schaal als in Italie, dat kan alleen daar. Na 1996 en 2000 heb ik een hekel aan Italiaans voetbal en ik denk dat dat zelfs nog het geval is wanneer ik over 4 jaar even oud en wijs ben als jij.

wat jij anti-voetbal noemt heet Catenaccio . Het is een taktiek, een spelvorm, dat jij of wie dan ook dat niet mooi vind of fijn vind om naar te kijken is uw zaak, denk niet dat er ook maar 1 Italiaan is die daar een reet om geeft. Feit is en blijft dat ze met dit systeem al veel resultaten hebben geboekt, en daar draait het om.

Kijk, Brazilië speelt frivool en aanvallend en heeft er ook de spelers voor, Engeland speelt kick and rush, is hun sT, Nederland probeert altijd academisch voetbal te spelen ook al halen ze er geen resultaten mee. Ieder speelt zijn sT en waarvan ze denken dat dat het beste past bij hun elftal, zo ook Italië. Als jij er niet graag naar kijkt, pech, zet dan de tv af, maar ik vind het geen reden om het hele Italiaanse voetbal zo respectloos aan te vallen.

Anoniem is een Nederlandse calimero!
Ben je soms ook fan van Feijenoord/PSV en heb je ook zo'n hekel aan AJAX?

zeekip zei:

Een beetje meer respect voor Anoniem graag!
Deze man is absoluut geen Nederlandse calimero, ik schaar Anoniem niet voor niets tot de helden van dit forum!

Anoniem zei:
^^

Zijn altijd al weggekomen met valsspelen. Wordt tijd dat ze eens aangepakt worden. Samen met al die andere italiaanse k*tteams.

Puur jalouzie,

Ik weet dat de doorsnee Nederlander niet gecharmeerd is van het Italiaanse spelletje maar goed ze verdienen op basis van behaalde resultaten wel respect...

Ole ole ole ole, Juvee Juvee

zeekip zei:
nee hoor:D . uit antwoorden blijkt een passie voor aanvallend aantrekkelijk voetbal=ajax.

hield die van italie anti voetbal was die wel voor psv geweest. en hield die van kick and rush dan was die wel voor feyenoord

CU2 zei:
wat jij anti-voetbal noemt heet Catenaccio . Het is een taktiek, een spelvorm, dat jij of wie dan ook dat niet mooi vind of fijn vind om naar te kijken is uw zaak, denk niet dat er ook maar 1 Italiaan is die daar een reet om geeft. Feit is en blijft dat ze met dit systeem al veel resultaten hebben geboekt, en daar draait het om.

Kijk, Brazilië speelt frivool en aanvallend en heeft er ook de spelers voor, Engeland speelt kick and rush, is hun sT, Nederland probeert altijd academisch voetbal te spelen ook al halen ze er geen resultaten mee. Ieder speelt zijn sT en waarvan ze denken dat dat het beste past bij hun elftal, zo ook Italië. Als jij er niet graag naar kijkt, pech, zet dan de tv af, maar ik vind het geen reden om het hele Italiaanse voetbal zo respectloos aan te vallen.

Wat ik anti-voetbal noem is geen catenaccio maar gewoon risicoloos en saai voetballen. Catenaccio is een nog extremere vorm van spelen met 4 verdedigers en een libero erachter en 1 diepe spits. Uitgewerkt door Herrera, waarna hij met Internationale een paar ECI's pakte. Effectief maar respectloos naar de toeschouwers. Maar bij jou gaat het alleen om winnen. Zeker PSV'er? :booty:

marsu zei:
Een beetje meer respect voor Anoniem graag!
Deze man is absoluut geen Nederlandse calimero, ik schaar Anoniem niet voor niets tot de helden van dit forum!

Bedankt. Ik ben blij dat ik door echte kenners hier wel gewaardeerd wordt. :D

spirosz zei:
Puur jalouzie,

Ik weet dat de doorsnee Nederlander niet gecharmeerd is van het Italiaanse spelletje maar goed ze verdienen op basis van behaalde resultaten wel respect...

Jaloezie? Ik ga liever zelf voetballen dan naar een Italiaanse wedstrijd kijken. En blijkbaar ben ik niet de enige want ik zie zelden een vol stadion in de Serie A. Vaak nog niet eens halfvol.

Anoniem zei:
Wat ik anti-voetbal noem is geen catenaccio maar gewoon risicoloos en saai voetballen. Catenaccio is een nog extremere vorm van spelen met 4 verdedigers en een libero erachter en 1 diepe spits. Uitgewerkt door Herrera, waarna hij met Internationale een paar ECI's pakte. Effectief maar respectloos naar de toeschouwers. Maar bij jou gaat het alleen om winnen.

We kunnen hier nog tot in het oneindige discussiëren, jij vind het niet mooi, ok... ik ook niet! Het enigste mij stoort is het gebrek aan R-E-S-P-E-C-T nl
Samen met al die andere italiaanse k*tteams.
Voor de rest vind ik het ook niet altijd even interessant deze speelwijze, maar het is er 1, that's it.

:eek: OMFG PSV :kots: toch 1 ding waar we het over eens zijn!!

• Topic Starter Topic Starter
de uitzendrechten van italiaans voetbal zijn zeer hoog komt doordat veel mensen er naar kijken en italie houdt van calcio dus das niet waar

CU2 zei:
[Link niet meer beschikbaar]

Only seven countries have won the World cup Championship since it began in 1930.
BRAZIL : 5

ITALY : 3

GERMANY : 3

URUGUAY : 2

ARGENTINE : 2

ENGLAND : 1

FRANCE : 1

Italia heeft 3x de wereldbeker gewonnen, Engeland 1x, Spanje nada.

Eerste weten waarover je spreekt voor je iets post, en klim nu maar op je traktortje boerke.

we hebben het toch over clubs? hier de cijfers van de europacup 1
Spanje (10)

Engeland (9)
Italië (9)

Duitsland (6)

Nederland (5)

Portugal (3)

Frankrijk (1)
Joegoslavië (1)
Roemenië (1)
Schotland (1)

http://www.beijen.net/frank/e1alrtin.htm

• Topic Starter Topic Starter
nederland 6 keer : 4 x ajax, 1 x psv 1 x feyenoord

Anoniem zei:

helemaal mee eens.
maar dit is allemaal een kwestie van smaak.

ik vraag aan alle italiaanse voetbalfans, en dus ook juve fans hier.

vinden jullie het niet terecht dat juve naar de serie B gezet moet worden?

ik hoor alleen argumenten van "ze hebben wel goede spelers etc?" maar dat zijn toch geen argumenten? een club die fraudeert moet gewoon flink gestraft worden. welke club het ook is. of zijn jullie het hier niet mee eens?
ook een argument van "overal zal wel gefraudeert worden" vind ik ook 0,0. Zo hoeft er in deze wereld nooit meer iemand gestraft te worden omdat "anderen" ook het een en ander doen

CU2 zei:
En over dat omkoopgedoe, dat is al overal gebeurt en zal nog gebeuren, ja ook in Nederland. Waar geld mee gemoeid is zal altijd wel gesjoemeld worden.

ik bedoel dit argument? wel erg simpel en goedkoop bedacht CU2, vooral voor een volwassen iemand;)

CU2 zei:
We kunnen hier nog tot in het oneindige discussiëren, jij vind het niet mooi, ok... ik ook niet! Het enigste mij stoort is het gebrek aan R-E-S-P-E-C-T nl Voor de rest vind ik het ook niet altijd even interessant deze speelwijze, maar het is er 1, that's it.

:eek: OMFG PSV :kots: toch 1 ding waar we het over eens zijn!!

Ach ach, respect. Ik heb geen respect voor dat soort voetbal of voor Italiaanse (behalve AC) teams. Bovendien toon je ook niet echt veel respect voor mij. Beetje hypocriet.

nederland 6 keer : 4 x ajax, 1 x psv 1 x feyenoord

Verder heeft Spanje hem 11 keer, Italie en Engeland 10 keer en Portugal 4 keer.

helemaal mee eens.
maar dit is allemaal een kwestie van smaak.

ik vraag aan alle italiaanse voetbalfans, en dus ook juve fans hier.

vinden jullie het niet terecht dat juve naar de serie B gezet moet worden?

ik hoor alleen argumenten van "ze hebben wel goede spelers etc?" maar dat zijn toch geen argumenten? een club die fraudeert moet gewoon flink gestraft worden. welke club het ook is. of zijn jullie het hier niet mee eens?
ook een argument van "overal zal wel gefraudeert worden" vind ik ook 0,0. Zo hoeft er in deze wereld nooit meer iemand gestraft te worden omdat "anderen" ook het een en ander doen

Voor het dopinggebruik in 1996 toen Juventus Ajax versloeg met penalties in de CL finale zijn ze ook nooit gestraft.

Terug
Naar boven