- Waardering
- 7.124
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
PreludE zei:helemaal mee eens.
maar dit is allemaal een kwestie van smaak.
ik vraag aan alle italiaanse voetbalfans, en dus ook juve fans hier.
vinden jullie het niet terecht dat juve naar de serie B gezet moet worden?
ik hoor alleen argumenten van "ze hebben wel goede spelers etc?" maar dat zijn toch geen argumenten? een club die fraudeert moet gewoon flink gestraft worden. welke club het ook is. of zijn jullie het hier niet mee eens?
ook een argument van "overal zal wel gefraudeert worden" vind ik ook 0,0. Zo hoeft er in deze wereld nooit meer iemand gestraft te worden omdat "anderen" ook het een en ander doen
Anoniem zei:Ach ach, respect. Ik heb geen respect voor dat soort voetbal of voor Italiaanse (behalve AC) teams. Bovendien toon je ook niet echt veel respect voor mij. Beetje hypocriet.
Voor het dopinggebruik in 1996 toen Juventus Ajax versloeg met penalties in de CL finale zijn ze ook nooit gestraft.
Anoniem is een gefrustreerde Ajax fan die nog wild om zich heen schopt over een finale in '96
Ja jongen, dankzij de AS schoten de Italianen ze harder in het doel..
CU2 zei:Eerst en vooral, er is nog niets bewezen, enkel verdenkingen en verdachtmakingen. En ja, een club die fraudeert moet gestraft worden, heb ik ergens het tegendeel dan beweerd? Maar stel dat het waar is, een voorzitter benadert scheidsrechters, zonder medeweten van trainer(s) en spelers, moet de hele club hier dan voor gestraft worden of enkel de persoon in kwestie..deliate zaken zijn dit.

delguy zei:Die "CU2" (oh please) is zeker zo'n gefrustreerde spaghettivreter
fl**ker toch op met je "respect"
lol Kom je je vriendje Anoniempje steunen? Jullie delen mss een zitje bij Ajax, lekker goedkoop he?
houden zo CU2 zei:PC-Hooliganlol Kom je je vriendje Anoniempje steunen? Jullie delen mss een zitje bij Ajax, lekker goedkoop he?
houden zo
![]()
CU2 zei:[Link niet meer beschikbaar]
Only seven countries have won the World cup Championship since it began in 1930.
BRAZIL : 5
ITALY : 3
GERMANY : 3
URUGUAY : 2
ARGENTINE : 2
ENGLAND : 1
FRANCE : 1
Italia heeft 3x de wereldbeker gewonnen, Engeland 1x, Spanje nada.
Eerste weten waarover je spreekt voor je iets post, en klim nu maar op je traktortje boerke.
PreludE zei:de verdenken gaan wel al zo ver dat er scheidsrechters geschorst zijn. kans zit er in dat er weldegelijk wat bewezen gaat worden. dus laten we nu niet doen of er geen vuiltje aan de lucht is.
of er alleen een voorzitter schuldig is is nog maar de vraag, lijkt me sterk dat alleen hij in het complot zit. maar dan nog, als het belangrijkste bestuurslid van een club fraudeert vind ik dat je dat de hele club aan mag rekenen. met de trainers en spelers hoeven we geen medelijden te hebben die zal het een zorg zijn wat er met juventus gebeurd als ze maar ergens anders hun centen bij elkaar kunnen voetballen.
het is alleen sneu voor de juve supporters, maar leuk voor de Torino fans![]()

delguy zei:Ga trainen man! Mischien dat je dan nog iets bereikt in je leven
:sob: