AndroidHealthClinic

Jw doet weer mee > Kijken wat 2016 ons brengt

• Topic Starter Topic Starter
Jw dacht dat jij alleen maar chocomel etc in je voedingsschema had, nu zag ik op instragram voorbijkomen dat je ook voedingsschema's deed maken. Hoe ziet je voedingsschema er nu uit?

Hoe mijn eigen voeding eruit ziet heeft vrij weinig te maken met welke schemas ik maak voor mensen die ik help, toch? :D

Maar ik eet zelf veel zuivel, vlees, whey, oats, rauwe groentes, bevroren fruit (door kwark)..

Jij bent dat dus steeds die me probeerde te volgen op insta bij deze heb ik je een volg gegeven hoor (Y) goed bezig bro!

Was een poos geleden dat ik met zelfontspanner vanuit fatsoenlijke hoek rugfoto heb gemaakt; oprecht verbaasd over t resultaat :D valt me alles mee

backpic%2015juni_zpsryjbbeqy.jpg

Excuus dat ik zo weinig post in mn log. Moet eigenlijk eventjes een makkelijke setup hebben waarin ik mijn trainingen makkelijk kan loggen in mn telefoon en dan een printscreen kan uploaden hierheen; Weinig zin altijd om alles uit te typen
hestek teluivoorwoorden

Was een poos geleden dat ik met zelfontspanner vanuit fatsoenlijke hoek rugfoto heb gemaakt; oprecht verbaasd over t resultaat :D valt me alles mee

backpic%2015juni_zpsryjbbeqy.jpg

Excuus dat ik zo weinig post in mn log. Moet eigenlijk eventjes een makkelijke setup hebben waarin ik mijn trainingen makkelijk kan loggen in mn telefoon en dan een printscreen kan uploaden hierheen; Weinig zin altijd om alles uit te typen
hestek teluivoorwoorden

#Tapatalk

Grote jongen, ben je nou de darkside gejoined of niet?

Lat spread is sick as usual, vind je bdb tegenvallen tho. Je lats komen niet tot hun recht.

Jesus wat een fysiek. Ook een heel groot verschil met je contest-pics.

Dik verschil.. zie ik daar nou acne? Welkom @ the darkside bro!

Je moet echt het podium op jij.

Gruwelijk fysiek. In!

Darkside dat lijkt me wel duidelijk haha, goed bezig

Moet ik weer loggen? Poos offline geweest. A lot of shit going on sinds laatste maanden vorig jaar, zowel positief als afgelopen weken zeer zeer negatief, zwaarste dagen van mn leven dit helaas.

Ben opzoek naar wat dingen om terug omhoog te krabbelen uit het slijk, en misschien is loggen wel een goede.

Ik ben op instagram wel actief gebleven altijd, voor degene die het interessant vinden, zie @J_Whey

Ik volg je al!

Nog steeds volger bruur.

Doen als je er wat aan hebt, wij volgen wel!

Ik zeg loggen.

inn again :D

In, heb wel iets op fb voorbij zien kome, sterkte bro!

In, heb wel iets op fb voorbij zien kome, sterkte bro!
thanks bruh.. gaat nog kut worden komende tijd.

OT: Zal vandaag mn eerste training weer gaan loggen, voeding zal ik nu en dan ook bijhouden!
Als er verder vragen oid zijn, let me know, en verder via insta en sc post ik hier en daar wat pics en vids

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven