MuscleMeat

Jw doet weer mee > Kijken wat 2016 ons brengt

Zag wel wat lekkere didlifts voorbij komen op je insta al

Dikke armen maatje.
Wat voor trenningsschema hanteer je nu ?

Uiteraard in. Sterkte nog jan

• Topic Starter Topic Starter
Dacht ik doe eventjes een pre workout powernap om half 6... NUPASWAKKER. Workout wordt hem dus niet meer vandaag, verdorie.
Zometeen terug met t ov naar mn ouders/pa, moet morgen weer een hoop gebeuren thuis..

Zal in de trein eventjes mn huidige manier van trainen uittypen als wat achtergrond info, zodat jullie mn log iig niet voor niks volgen.
Verder momenteel nog vragen die ik op dit moment kan beantwoorden voor iemand

Dikke armen maatje.
Wat voor trenningsschema hanteer je nu ?
Afgelopen half jaar helemaal zero, en dat is niet gelogen. Sta qua gewicht dan ook al een poos stil.
Had het idee om deze dagen ergens weer een keer wat te knallen maar vanwege omstandigheden thuis lijkt dat me nu niet heel handig

Afgelopen half jaar helemaal zero, en dat is niet gelogen. Sta qua gewicht dan ook al een poos stil.
Had het idee om deze dagen ergens weer een keer wat te knallen maar vanwege omstandigheden thuis lijkt dat me nu niet heel handig

Gehe, bedoelde trainingsschema brah:)

Gehe, bedoelde trainingsschema brah:)
Ow, lol XD

Haha.
Ik draai 4-5x per week een fullbody. Atleast voor upper. Benen pak ik 2_3x per week afhankelijk van hoe mn knieën t trekken. Slow and steadyyy.

Baseer mn trainingsschema losjes op literatuur oa uit Bayesian BB, en bevalt me zeer goed

Wat zijn de omstandigheden heden dat je je nu zo kut voelt?

Ow, lol XD

Haha.
Ik draai 4-5x per week een fullbody. Atleast voor upper. Benen pak ik 2_3x per week afhankelijk van hoe mn knieën t trekken. Slow and steadyyy.

Baseer mn trainingsschema losjes op literatuur oa uit Bayesian BB, en bevalt me zeer goed

Van dat bayesian.com? Heeft ie ook wat schemas op papier? Ik zie alleen maar eeuwig lange filmpjes staan.. :(

Ben best wel geinteresseerd in een 5 daagse fullbody namelijk. Doe al erg lang t zelfde :/

ik wil ook wel eens wat schemas zien:P, doe al ruim een jaar ub/lb.

Van dat bayesian.com? Heeft ie ook wat schemas op papier? Ik zie alleen maar eeuwig lange filmpjes staan.. :(

Ben best wel geinteresseerd in een 5 daagse fullbody namelijk. Doe al erg lang t zelfde :/
Nee vanuit de course zelf. Ik zal mn schema eventjes uitschrijven, denk dat ik t morgen even doe

Jezus wat heftig. Sterkte man en gecondoleerd.

Pfff shit man, sterkte.

Extra in want ij wil ook 4 a 5 daag per week fb draaien

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven