- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Afgelopen half jaar helemaal zero, en dat is niet gelogen. Sta qua gewicht dan ook al een poos stil.Dikke armen maatje.
Wat voor trenningsschema hanteer je nu ?
Dankjewel
Een compliment van jou doet mij oprecht goed. <3Zag wel wat lekkere didlifts voorbij komen op je insta al
Thanks manIn, heb wel iets op fb voorbij zien kome, sterkte bro!
Afgelopen half jaar helemaal zero, en dat is niet gelogen. Sta qua gewicht dan ook al een poos stil.
Had het idee om deze dagen ergens weer een keer wat te knallen maar vanwege omstandigheden thuis lijkt dat me nu niet heel handig

Ow, lol XD
Ow, lol XD
Haha.
Ik draai 4-5x per week een fullbody. Atleast voor upper. Benen pak ik 2_3x per week afhankelijk van hoe mn knieën t trekken. Slow and steadyyy.
Baseer mn trainingsschema losjes op literatuur oa uit Bayesian BB, en bevalt me zeer goed

Mijn ma is afgelopen zaterdag overleden. Heeft een poos gesleept, kutziekte.Wat zijn de omstandigheden heden dat je je nu zo kut voelt?
Momenteel geen vaste oefeningen die ik doe, maar zal t eens uitschrijven!ik wil ook wel eens wat schemas zien, doe al ruim een jaar ub/lb.
Nee vanuit de course zelf. Ik zal mn schema eventjes uitschrijven, denk dat ik t morgen even doeVan dat bayesian.com? Heeft ie ook wat schemas op papier? Ik zie alleen maar eeuwig lange filmpjes staan..
Ben best wel geinteresseerd in een 5 daagse fullbody namelijk. Doe al erg lang t zelfde :/
Thanks man..