AndroidHealthClinic

Jw doet weer mee > Kijken wat 2016 ons brengt

Ik zeg ook niet dat je volume te hoog is, ben er zelf ook groot voorstander van. Maar vaak komen de pl'ers janken dat je te veel oefeningen doet, en de enige reden dat mensen dan groene aas is :roflol:
@Jwdoetookmee geeft aan dat dit gewoon licht pompwerk was om niks te belasten. Lijkt me niet dat je hierop in kan gaan om aan te dragen als standpunt voor die discussie

Weet je toevallig ook hoe je ALAT en ASAT waren? Verdet nog nierfunctie laten testen oid ook? En hoe zit jij met vochtinname rond die bloedtesten. Gisteren veel rondgelezen, en schijnt dat vochtinname ook superveel kan doen voor een hoge of lage ck value.
I for one ging fasted alsin ook niks gedronken. Denk dat ik mn vochtinname sowieso maar flink op ga schroeven

ALAT en ASAT waren net te hoog en nierfunctie was goed.
Vochtinname was idd amper wat want was ook fasted, 2de maal was het niet fasted maar was de consumptie van water idd ook zeer laag door omstandigheden.
Ik denk inderdaad dat het een samenloop van vele kleine dingen zal zijn.
CK waardes die binnen de grenzen vallen moet je volgens mij als bodybuilder niet verwachten, al zou een 1000 CK al een heel stuk beter zijn uiteraard.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal mid volgende week opnieuw mn CK laten prikken, en meteen even ALAT en ASAT. Geen idee of de dokter die laatste twee heeft aangevinkt, maar lijkt mij goed om die ook even te checken dus dat doen we dan maar gewoon. Vorige x ook zelf aantal waardes extra ingevuld (stuk of 10 :roflol: )

In! nog gecondoleerd man..

Nog 4 dagen rust guys, maandag ochtend bloedprikken en meteen door naar de gym. holy fuack 10 dagen niet trainen valt me ZWAARRRR

wowowowowwww wie heeft de titel veranderd? xD

Ik :$

maandag bloedtest boooyssss. zal jullie op de hoogte houden

Tot die tijd nog geen training?

Man, ik hoop echt voor je dat de boel weer stabiel(er) is dan 2 weken terug!
Er moet natuurlijk wel weer gelift worden uiteindelijk :eyes:

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven