MuscleMeat

Kaars gegooid

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een kaars naar je zusje gooien.
Bezint voor da ge begint!
 
dit wordt levenslang, ik heb het eens gedaan met een knikker.. hij had een blauwe plek op zijn been, heb 4 jaar voorwaardelijk gekregen met 1000 euro boete.
 
was het deze kaars ?

7072376.jpg
 
zo.. beste beuker!
 
rotjoch

doe je toch niet man, kaarsen gooien naar je zusje.

oh en goed topic!
 
khad eerder verwacht dat je je zus anaal vernederd had met een kaars, dat was meer een DBB-topic geweest..lol
 
Hoi ik zit met een probleem ik had gisteren ruzie met mijn zusje. Dus toen gooide ik een dunne kaars naar haar. En in eenkeer begint ze te zeggen dat ik haar pols heb gebroken. Maar er is helemaal niks aan de hand het was gewoon een kleine kneuzing. En nu is mijn moeder helemaal van dat ik een vervelend rotjoch ben ofzo en weet niet wat ze met me aan moet (ik moet naar de gevangenis volgens haar) . Omdat ze tot 2 uur s'nachts in het ziekenhuis heeft gezeten met mijn zusje met haar gekneusde pols. Wat moet ik hier nou van vinden dan?

1). Je klept...en kleine kaars kan iemands pols niet kneuzen... Dus of je zusje is een wrak (en had je dus so wie so moeten uitkijken) of de kaars was iets groter dan "dun".

2). Er is wel iets aan de hand...je hebt iemand een kneuzing toegebracht. En dat is toch iets meer dan "niets"...en erger....het is een meisje....en nog veel erger...ze kan het navertellen

3). Je moeder heeft je opgevoed...als jij een "rotjoch" bent dan is dat omdat zij gefaald heeft om een fatsoenlijk mens van je te maken. Als ze je niet heeft opgevoed...dan mag ze je niets verwijten. Had ze maar beter haar best moeten doen.
 
Ja maar ik zat dus gewoon thuis en zij kwam terug van de bioscoop ze had net 2012 gekeken. En ik ging dus naast haar zitten, en ik wou vragen of ze het naar haar zin had gehad. Dus ik ging perongeluk bijna op haar oorbellen zitten. Dus dan begint de 16jarige bitch een grote bek op te zetten met kijk uit kankermongool teringlijer stomme flikker. Dus ik gooi gewoon die kaars naar haar. En ineens begint ze een half uur te huilen met dat haar pols gebroken is dus toen kreeg ze een verband eromheen bij het ziekenhuis. En ik krijg dan alle schuld omdat je wel ****ing ziek in je hoofd moet zijn om zo een kaars te gooien. En het was gewoon een dunne 30cm kaars die toevallig op tafel stond.
 
Volgende keer steek je die kaars gewoon in haar ...
 
Ja maar ik zat dus gewoon thuis en zij kwam terug van de bioscoop ze had net 2012 gekeken. En ik ging dus naast haar zitten, en ik wou vragen of ze het naar haar zin had gehad. Dus ik ging perongeluk bijna op haar oorbellen zitten. Dus dan begint de 16jarige bitch een grote bek op te zetten met kijk uit kankermongool teringlijer stomme flikker. Dus ik gooi gewoon die kaars naar haar. En ineens begint ze een half uur te huilen met dat haar pols gebroken is dus toen kreeg ze een verband eromheen bij het ziekenhuis. En ik krijg dan alle schuld omdat je wel ****ing ziek in je hoofd moet zijn om zo een kaars te gooien. En het was gewoon een dunne 30cm kaars die toevallig op tafel stond.

Zo te horen is punt 3 van toepassing op zowel je zus als jou...no offence...Maar zo uit je plaat gaan is niet normaal en met dingen gooien is niet normaal. Of de kaars nu 30 cm is of niet.

En je zei dat ze naar het ziekenhuis is geweest en dat het is gekneusd. Dus het is niet zo maar een verbandje...toch/
 
Ja maar ik zat dus gewoon thuis en zij kwam terug van de bioscoop ze had net 2012 gekeken. En ik ging dus naast haar zitten, en ik wou vragen of ze het naar haar zin had gehad. Dus ik ging perongeluk bijna op haar oorbellen zitten. Dus dan begint de 16jarige bitch een grote bek op te zetten met kijk uit kankermongool teringlijer stomme flikker. Dus ik gooi gewoon die kaars naar haar. En ineens begint ze een half uur te huilen met dat haar pols gebroken is dus toen kreeg ze een verband eromheen bij het ziekenhuis. En ik krijg dan alle schuld omdat je wel ****ing ziek in je hoofd moet zijn om zo een kaars te gooien. En het was gewoon een dunne 30cm kaars die toevallig op tafel stond.

Het klink niet echt geloofwaardig op deze manier. Post eens een foto van je zusje zodat we kunnen beoordelen of ze zo zwak is of maar de boel aan het bedriegen is.
 
Waar blijven die pics van je zusje?
 
Ja maar ik zat dus gewoon thuis en zij kwam terug van de bioscoop ze had net 2012 gekeken. En ik ging dus naast haar zitten, en ik wou vragen of ze het naar haar zin had gehad. Dus ik ging perongeluk bijna op haar oorbellen zitten. Dus dan begint de 16jarige bitch een grote bek op te zetten met kijk uit kankermongool teringlijer stomme flikker. Dus ik gooi gewoon die kaars naar haar. En ineens begint ze een half uur te huilen met dat haar pols gebroken is dus toen kreeg ze een verband eromheen bij het ziekenhuis. En ik krijg dan alle schuld omdat je wel ****ing ziek in je hoofd moet zijn om zo een kaars te gooien. En het was gewoon een dunne 30cm kaars die toevallig op tafel stond.
Dat is nog niks, wacht maar tot je jerney hebt meegemaakt als ze haar dag niet heeft.
 
18 jaar en je verhaalskills nog op dit niveau? Het 'en toen'-niveau moet je toch wel ontgroeid zijn op je zevende of zo.
 
Jullie snappen het niet ik ga nu terug naar de jeugdzorg opvangtehuis voor probleem jongeren. Daar kun je niet bodybuilden omdat ze te weinig geld hebben om eten te kopen.
Dan zal dit wel de druppel zijn geweest die de emmer deed overlopen niet? Want alleen hiervoor gaat een moeder niet zo heftig reageren natuurlijk.
 
ze kan toch geen aangifte doen voor je zusje
 
Komen die foto's nog van je zusje?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven