Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1. Maak een folder in C:\ en noem deze prog.
2. Kopieer de Western_Europe.mid en doe de Western_Europe.mid file in hier (Deze staat in de Western_Europe map op je TomTom) en kopieer de key.exe ook in deze map.
3. Ga nu naar start menu>uitvoeren>en typ hier cmd+enter
4. typ hier cd+enter en je ziet C:\ en daarna typ cd prog en je ziet nu c:\prog\
5. Typ dan Key.exe Western_Europe.mid (vergeet niet de spatie!) en druk dan op enter
6. Typ dan achter de device id in HOOFDLETTERS het nummer wat je moet invoeren op TTCODE.COM en druk op enter
7. Nu krijg je de serial die je moet invoeren op je TomTom
Dit werkt allemaal, maar nu geeft ie et volgende aan: "Dit is helaas niet de juiste activeringscode voor het product 'Western_Europe'."
Wat nu te doen ?
Alvast bedankt en de groeten !

1. Maak een folder in C:\ en noem deze prog.
2. Kopieer de Western_Europe.mid en doe de Western_Europe.mid file in hier (Deze staat in de Western_Europe map op je TomTom) en kopieer de key.exe ook in deze map.
3. Ga nu naar start menu>uitvoeren>en typ hier cmd+enter
4. typ hier cd+enter en je ziet C:\ en daarna typ cd prog en je ziet nu c:\prog\
5. Typ dan Key.exe Western_Europe.mid (vergeet niet de spatie!) en druk dan op enter
6. Typ dan achter de device id in HOOFDLETTERS het nummer wat je moet invoeren op TTCODE.COM en druk op enter
7. Nu krijg je de serial die je moet invoeren op je TomTom
Dit werkt allemaal, maar nu geeft ie et volgende aan: "Dit is helaas niet de juiste activeringscode voor het product 'Western_Europe'."
Wat nu te doen ?
Alvast bedankt en de groeten !
ik stuit nu op iets raars
als ik de Western_Europe.pna veranders in mid dan krijg ik n melding hij bestaat al
maaar als ik m in CMD vraag voor me te openen dan ziet ie m nie:S
wa doe ik nu fout?
??