MuscleMeat

Kai Green 16 days out

Sommigen vergeten hoe zwaar Jay de vorige Olympia gewonnen heeft... Er was geen discussie mogelijk.

Zijn weer wat nieuwe pics. Althans voor mij nieuw weet niet of de rest ze al gezien heeft. Maar god damn.

2jee1jo.jpg

Vooral die backshot is insane. Waist lijkt ook onder controle.

Die gast is zo groot dat de keuken om hem heen wel een poppenhuisje lijkt :eek:

Sommigen vergeten hoe zwaar Jay de vorige Olympia gewonnen heeft... Er was geen discussie mogelijk.

maar de progressie die kai gemaakt heeft op 1 jaar tijd is huge, no way dat jay evenveel progressie heeft gemaakt. Het gaat er echt om spannen tussen die 2

dit was kai vorig jaar op de O

[Link niet meer beschikbaar]

We have a winnnerrrrrrrrrrrrrrr

Respect... Ben alleen van m'n stoel af gevallen van het lachen toen ik dat kapsel zag..
:P

jup lekkere verse drol op zun kop

Haha, waar is iedereen nu die Kai al beter vonden dan Ronnie ooit was? haha

Haha, waar is iedereen nu die Kai al beter vonden dan Ronnie ooit was? haha

Beter dan Ronny ben je pas als je vaker de O hebt gewonnen dus dat duurt nog ff.
Maar de vooruitzichten voor Kai leken goed toch?
Hij bleef tot laat in de voorbereiding erg zwaar,vol en rond.
Hij heeft het wss in de laatste 24 uren verdoet.

kai valt erg tegen. geen top 6 voor hem.

gaan geruchten rond dat kai woendend is op oscar en een ruzie onstond

wie zei dat dan???

ronny > de rest any day brah

Idd,

Zoals het de laatste jaren gaat, met de O winaars
wie het niet snel gebeuren dat er weer iemand komt die er ff 8 achter elkaar pakt,

Goed dr zal vast wel ergens een rondlopen met enorme aanleg & genen.. zonder dat die het zelf weet... zal mischien tuinman of autoverkoper zijn..:p

Of ik ben het:p

gaan geruchten rond dat kai woendend is op oscar en een ruzie onstond

bron ? hou altijd wel van die bb gossip:D

---------- Toegevoegd om 21:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:38 ----------

ik vind het ook moeilijk om de seperatie en conditionering goed te zien bij kai omdat hij zo weg valt achter de donkere achtergrond, hij is te donker ( no racist)

Terug
Naar boven