XXL Nutrition

Kai Green 16 days out

Kai vergelijken met Coleman:(
Hahaha, Kai zal imo nooit de O winnen.
Zijn vele mooiere en betere BB'ers.
Ik denk niet dat hij in de top 3 zal komen, omdat hij Jay niet zal verslaan, Victor denk ik ook niet zal verslaan en heel veel moeite zal hebben met Phil en Roelly.

Vind dit een zeer gewaagde uitspraak van je rich want er bestaat ckrr wel een kans dat kai zelfs deze olympia zou kunnen winnen.
+ dat hij het in de toekomst ooit gaat worden staat vast kan gewoon haast niet anders.
Tuurlijk smaken verschillen maar kai behoord gewoon tot de absolute top en zijn massa en hardheid is gewoon bizar vergeleken met het gros van de pro,s

Vind dit een zeer gewaagde uitspraak van je rich want er bestaat ckrr wel een kans dat kai zelfs deze olympia zou kunnen winnen.
+ dat hij het in de toekomst ooit gaat worden staat vast kan gewoon haast niet anders.
Tuurlijk smaken verschillen maar kai behoord gewoon tot de absolute top en zijn massa en hardheid is gewoon bizar vergeleken met het gros van de pro,s

we zullen t binnenkort weten, ben benieuwd :coffee:

Mijn favo's zijn phil en victor maar ik moet ook zeggen dat ik bijna zeker weet dat kai hem wint of jay, MAAR jay is geen weider ( Flexmagazine) athleet meer en nog nooit heeft een MD athleet de O gewonnen..

Begrijp mij niet verkeerd. Ik vind hem een ruige bodybuilder, vind zijn verhoudingen gewoon totaal niet mooi.
Jay word wel eens de koelkast genoemd (en soms ook terecht). Maar vind de verhoudingen bij Kai nog minder mooi.
Victor, Phil, Roelly en dergelijke hebben imo de mooie lijnen (Levrone, Wheeler, Shawn Ray enz) die BB mooi maakt.

Die rug is veel te freaky van Kai. Zijn armen zijn wel groot, maar vind ze absoluut niet mooi.
Zijn buik is vrij lang en bol als maar kan.
Zijn benen zijn wel groot, maar niet zo scherp als een Jay.

Misschien sta ik straks enorm voor lul.
Ik weet ook dat Jay niet meer onder contract staat en dat Kai dat nu juist wel voor elkaar heeft.
Echter komen ze niet geloofwaardig over als Jay in de shape van vorig jaar komt.
Paar weken terug schrok ik nog van Kai. 300 Lbs, maar nu weegt ie nog maar net boven 270. Heeft imo te veel ingeleverd. Was ik toen al bang voor.

100% met je eens maar onze persoonlijke voorkeur van de top 5 komt bijna nooit overheen met de top 5 van de jury helaas, en de fans choise award heb je ook niet veel aan:(

Mijn favo's zijn phil en victor maar ik moet ook zeggen dat ik bijna zeker weet dat kai hem wint of jay, MAAR jay is geen weider ( Flexmagazine) athleet meer en nog nooit heeft een MD athleet de O gewonnen..

Zo zie je maar dat het gewoon een loterij is. Corrupte zooi allemaal!

Ik heb respect voor Kai hoor daar niet van, het is een beest. Maar het lijkt wel alsof zijn spieren niet bijelkaar horen. Vind het absoluut niet mooi.
Geloof me, hij zal achter Jay en Vic eindigen zoals Richard ook zei.

---------- Toegevoegd om 08:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:42 ----------

Zo zie je maar dat het gewoon een loterij is. Corrupte zooi allemaal!

zou best kunnen, heeft zich ook in 2007 voorgedaan toen jay van Vic won. Was absoluut ontercht, jay leek wel off naast Vic toen.
Vic is een MD atleet, weet alleen niet of jay toen een eider atleet was

ja dat was jay toen, hij is pas sinds kort overgestapt naar MD, en op de AC classics eindige kai boven phil terwijl phil spot-on was, ik zie dat op de O helaas niet anders gaan, maar als ik mag kiezen phil 1 vic 2 dex 3 jay 4

Laatst bewerkt:
ja dat was jay toen, hij is pas sinds kort overgestapt naar MD, en op de AC classics eindige kai boven phil terwijl phil spot-on was, ik zie dat op de O helaas niet anders gaan, maar als ik mag kiezen phil 1 vic 2 dex 3 jay 4

ik teken voor dat uitslag dan wel met Vic op 1 en phil 2!!:D

absolutely amazing!!!!!

Ziet er echt bruut uit!

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk persoonlijk dat dit de top 3 wordt:
1. Kai
2. Phil
3. Jay

Jay zit niet meer bij Weider. Kai inmiddels wel. Misschien heeft Jay toch progressie geboekt maar er is weer jack shit te zien op zijn trainingvids.

Hoop dat Brach weg blijft uit de top 6. 4e plaats gaat tussen Dexter en Victor denk ik. Roelly hopelijk op 6

Jay haalt hij dit jaar niet in, maar ben benieuwd waar deze man gaat eindigen...

Ik denk persoonlijk dat dit de top 3 wordt:
1. Kai
2. Phil
3. Jay

Jay zit niet meer bij Weider. Kai inmiddels wel. Misschien heeft Jay toch progressie geboekt maar er is weer jack shit te zien op zijn trainingvids.

Hoop dat Brach weg blijft uit de top 6. 4e plaats gaat tussen Dexter en Victor denk ik. Roelly hopelijk op 6

Haha jay derde plaats , van welke wereld kom jij ? :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet niet in hoeverre Jay progressie heeft gemaakt. Je krijgt ook niks te zien in die filmpjes van hem maar het ziet er niet bijzonder freaky uit. Jay zit ook niet meer bij Weider zoals ik al zei. Tis ook een jury spelletje vergeet dat niet.

Sick die rug en schouders

Waar zijn nu al die mensen die Kai in al zijn andere topics afkraken?

Terug
Naar boven