AndroidHealthClinic

KaLe's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
:d

en zien we ook nog weer eens progressie foto's kale ?

ik ben de laatste tijd vrij slecht aan het trainen (ja nog steeds) en de cut is in de soep gelopen..

KaLe zei:
ik ben de laatste tijd vrij slecht aan het trainen (ja nog steeds) en de cut is in de soep gelopen..

Misschien een pauze van 1 a 2 weken nodig?

Ik was eerst ook een tijdje aan het aankloten, toen ben ik 2 weken gestopt, daarna kon ik niet meer wachten om te gaan trainen, bekend verhaal.

KaLe zei:

ik denk dat je gewoon toe bent aan een nieuwe avatar.... :D

maar heb je d'r helemaal geen zin meer in kerel? Of is het een tijdelijk dippie?

Ik train nog wel knetterhard, maar me voeding wil er nog wel eens bij inschieten. En ik raak idd in een dip, omdat ik gepland had om volgende maand compleet droog te staan en dat is compleet mislukt, door oa privezaken en mijn werk. En ook die constante blessures aan mijn knieen, daar krijg ik ook een kromme zak van..

Laatst bewerkt:
k*t voor je KaLe.. ik zelf ga ook niet meer zo hard als eerst :(

gekke is dat ik nog wel sterker word ! (4x170 squat, 8x170 tbar row!, etc.)

Maargoed. na de zomer nieuwe kansen en dan ga ik echt knallen!

En dat natural.. pfff man.. ik blijf maar steken op m'n gewichten. heel af en toe een piek maar verder.

vb: squat meestal rond de 150-160 kg 5-6x heel soms 170 kg 2x ofzo..
Deadlift meestal rond de 160-170 kg 3-4x heel soms 180 of 185 kg 2-3x maar verder komt t niet.. :sad:

ff een updatetje van moi;

Redelijke training na 3 uur geslapen te hebben :( (en op 2400 kcal leven :D )

28-06-05

schouders + traps + triceps

dumbbell shoulderpress

12x28
10x24
8x40

25kg plate raises

15-12-10

wide grip cable upright rows

15x40
12x50
10x60
8x80
(moest even aanvoelen, ivm schoudergewricht)

cable side raises

12x20kg (voorlangs)
12x10kg (achterlangs)
12x20kg (voorlangs)
12x10kg (achterlangs)

reversed cable flyes (liggend)

15x10
12x15
8x20
(superoefening!!!)

barbellshrugs (smith)

15x100
12x140
10x180
10x220
8x260

Triceps pressdown

15x40
12x50
10x60

weighted dips

12 x BW
10 x BW + 10 kg
8x BW + 20 kg

one arm triceps dumbbell extension

12x16
10x18
8x20

30 min. cardio.

Dat allemaal in één training :eek: Heavy!! Ben je nu aan het cutten?

lange training KaLe, maar maakt niet uit.. ik zeg altijd maar: zolang je maar voldoening hebt na de training

FrederX zei:
lange training KaLe, maar maakt niet uit.. ik zeg altijd maar: zolang je maar voldoening hebt na de training

lang? Krachttraining is minder dan een uur en dan een half uur cardio. Gewoon weinig rust en hoge intensiteit. De voldoening is er iig wel :D

netjes Kale:D

Ik heb zin om vandaag even gek te doen met de benen. Ik kan nog steeds niet echt zwaar vanwege de knieen. Ik ga een superset-shock-ik-ga-eraan-dood dagje van maken.

frontsquat supersetted with small squat (beide in smith) - 3 sets van 12-15 reps
barbellsquat supersetted with legpress - 3 sets 6-10 reps
legextension supersetted with platesquat - 3 sets 12-15 reps
lunges supersetted with lying legcurl - 3 sets 6-10 reps
goodmornings supersetted with seated legcurl - 3 sets 12-15 reps

30 supersets voor benen :eek: gekkenwerk ofniet? :D

Ziet er goed uit, alleen zou ik niet telkens oefeningen pakken die nadruk leggen op zelfde spieren. bv frontsquat supersetten met lying legcurl, good mornings met leg press, ...

Hehe zeker gekken werk, maar ik zou de training altijd eerst met lage reps beginnen, op die manier verplaatst je zoveel mogelijk gewicht. Of is dat voorvermoeien omdat je juist niet zo zwaar kan gaan?

Terug
Naar boven