MuscleMeat

KaLe's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter

vandaag borst. Ging wat minder. Mijn armen zijn nog niet volledig hersteld en mijn aanhechtingen deden pijn.

Inlcine bench

10x60
8x80
4x100 :( echt heel k*t. Kan veel meer

decline bench

10x60
10x80
8x100
6x120

cable cross

15-12-9 --> opgebouwd naar fullblock

seated low crossovers

12-10-8 --> geen idee, was wel zwaar :D

standing military press

10x50
8x60
6x70
4x80

Vandaag Benen

Aangezien ik nu echt heel erg last krijg van me knieen, heb ik qua gewicht wat rustiger aangedaan. Qua intensiteit was het janken geblazen :D

Front squat

10x60
8x80
6x100

Deze oefening deed echt te pijn aan mijn knieen verdomme. Normaal gaat het beter, qua gewicht, uitvoering en herhalingen. Eens snel een doktertje opzoeken.

Fullsquat

50 x 60kg
50 x 60kg

Halleluja!! Dat is zwaaaaar!!! Na de 2e set ging ik ook best wel een beetje out :D

leg extensions

12x20
10x25
10x30

bovenaan vastknijpen. Me quads waren op!

Standing legcurl

3 sets met onbekend gewicht

Barbell lunges

24 stappen met 40 kg
20 stappen met 50 kg
18 stappen met 60 kg

Ging goed. Erg pijnlijk en wiebelend :D

Lying legcurl

25x30kg
20x30
15x30

Standing calves

12x100
10x150
8x200

Dood!

Wtf die fullsquat :eek: Beest! :cool:

ff laten shocken :D

ik kan vandaag al nauwelijks lopen :(
Word morgen pas leuk :D I love it!

2 x 50 reps!!! It's a man, it's a ghost, it's a god, it's a gool...

Kale heb jij geen last van verzuring in je (onder)rug als je aan het squatten bent. Of dat je als het zwaar wordt en je gaat dan naar beneden, dat je met je bovenlichaam naar voren gaat.. zodat het soms een halve GM wordt..?

Ik heb daar echt ****ing last van :( quads voel ik amper tegenwoordig met squatten maar onderrug verzuurt als de neten.. maakt niet uit of ik met rug training ervoor wel of niet deadlift.

Frenkpie: Met mijn uiterst magere trainingservaring spreek ik toch tot u:
Misschien kun je proberen om bijna helemaal rechtop te blijven met je bovenlichaam. Zo voel ik helemaal niks in mijn onderrug...:P

Frenkpie zei:
Kale heb jij geen last van verzuring in je (onder)rug als je aan het squatten bent. Of dat je als het zwaar wordt en je gaat dan naar beneden, dat je met je bovenlichaam naar voren gaat.. zodat het soms een halve GM wordt..?

Ik heb daar echt ****ing last van :( quads voel ik amper tegenwoordig met squatten maar onderrug verzuurt als de neten.. maakt niet uit of ik met rug training ervoor wel of niet deadlift.
Squat techniek eens onder de loep nemen, als je echt goed squat voel je bijna geen quads...alhoewel dat waarschijnlijk wel een beetje per persoon schilt.

Frenkpie zei:
Ik heb daar echt ****ing last van :( quads voel ik amper tegenwoordig met squatten maar onderrug verzuurt als de neten..

is idd k*t. Ik doe het dan wel in de smith .. maar als ik stop met squatten voel ik mn benen nauwelijks eigenlijk. Komt later pas na leg curl en lunges dat ik het voel branden. Msgien tijd om eens zonder smith gewoon te gaan squatten? Hopen dat ik niet omdonder. lijkt me freaky :p

evilman zei:
is idd k*t. Ik doe het dan wel in de smith .. maar als ik stop met squatten voel ik mn benen nauwelijks eigenlijk. Komt later pas na leg curl en lunges dat ik het voel branden. Msgien tijd om eens zonder smith gewoon te gaan squatten? Hopen dat ik niet omdonder. lijkt me freaky :p

Los squatten uit een rek of kooi is veel beter en absoluut niet eng hoor.

En nu weer knallen! Right? :cool:

Terug
Naar boven