- Waardering
- 0
Gekke Gijs zei:
voor mij zijn ze erg goed voor definitie

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gekke Gijs zei:

Gekke Gijs zei:

bur zei:
KaLe zei:
KaLe zei:
Man! gaat lekker KaLe! 
echt heel k*t. Kan veel meer

quads voel ik amper tegenwoordig met squatten maar onderrug verzuurt als de neten.. maakt niet uit of ik met rug training ervoor wel of niet deadlift.Squat techniek eens onder de loep nemen, als je echt goed squat voel je bijna geen quads...alhoewel dat waarschijnlijk wel een beetje per persoon schilt.Frenkpie zei:Kale heb jij geen last van verzuring in je (onder)rug als je aan het squatten bent. Of dat je als het zwaar wordt en je gaat dan naar beneden, dat je met je bovenlichaam naar voren gaat.. zodat het soms een halve GM wordt..?
Ik heb daar echt ****ing last vanquads voel ik amper tegenwoordig met squatten maar onderrug verzuurt als de neten.. maakt niet uit of ik met rug training ervoor wel of niet deadlift.
Frenkpie zei:Ik heb daar echt ****ing last vanquads voel ik amper tegenwoordig met squatten maar onderrug verzuurt als de neten..

evilman zei:is idd k*t. Ik doe het dan wel in de smith .. maar als ik stop met squatten voel ik mn benen nauwelijks eigenlijk. Komt later pas na leg curl en lunges dat ik het voel branden. Msgien tijd om eens zonder smith gewoon te gaan squatten? Hopen dat ik niet omdonder. lijkt me freaky![]()