- Waardering
- 99
KaLe zei:Ik begin nu toch wel ernstig pijn in me poten en reet te krijgen![]()

prepare....
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
KaLe zei:Ik begin nu toch wel ernstig pijn in me poten en reet te krijgen![]()

We gaan er de hele week wel een shocktraining van maken
Vrijdag goed refeeden, want ik denk dat ik dan zo plat als een dubbeltje ben whehe! 

MonsterStrength zei:Who's the man? You're the man!!
De ultieme killer is imo nog altijd wat Wendler onlangs deed: 12 sets step-ups en daarna paar rondjes gaan lopen![]()
Mietje! Train, feel the pain, **** with pain, train some moreKaLe zei:

MonsterStrength zei:Mietje! Train, feel the pain, **** with pain, train some more![]()

Extend zei:totaal 100 chin-upssupersetten met 3 sets van 50 herhalingen met 100kg deadlift
Your a dead man![]()
) 6-12 herhalingen
FrederX zei:ik snap dat je je rug goed wilt pakken, evenals je met benen deed, maar weet wel, dat het maar 1x fout hoeft te gaan.. en je traint het helemaal niet meer..
maar ik weet wel dat mr, rude violence, total controle heeft![]()
Het is gewoon een shock week 
Hoog volume wil niet direct zeggen dat techniek bagger gaat zijn héFrederX zei:ik snap dat je je rug goed wilt pakken, evenals je met benen deed, maar weet wel, dat het maar 1x fout hoeft te gaan.. en je traint het helemaal niet meer..
maar ik weet wel dat mr, rude violence, total controle heeft![]()

KaLe zei:hehe kan ook.. maar ik ben eruit!
4 sets pullddown supersetted met 4 sets straightarm pullover 8-12 herhalingen
4 sets bentover row met 4 sets t-bar in the corner 6-10 herhalingen
4 sets wide grip cable row met 4 sets machine row 8-12 herhalingen
4 sets deadlift met 4 sets hyperextensions () 6-12 herhalingen
32 sets rug![]()
Unregistered zei:Hmmm ik reken een superset altijd voor een set. Als ik supersets als meerdere sets zou rekenen zou ik ook wel vaak boven de 80 sets hebben gedaan.

Unregistered zei:Hmmm ik reken een superset altijd voor een set. Als ik supersets als meerdere sets zou rekenen zou ik ook wel vaak boven de 80 sets hebben gedaan.