AndroidHealthClinic

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die is verbeterd, maar het lijkt wel alsof de boel soms verstopt raakt. Dan poep ik ineens 5x op een ochtend.
Zijn het dan echt goeie kakmomenten of tekens zo'n keuteltje? Had daarnet in een uur 3x moeten kakken maar telkens gewoon een sliertje

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.268
Barbell rows
5x100
5x110
5x120 sloppy
6x110
5x110

Meadows row
8x20
8x30
8x40
8x50
8x55

Snatch grip high pull
4x10x40

Machine rear delt fly ss Barbell curls
4 sets

Facepull ss Preacher curls
4 sets +3 extra setjes preacher curls

Barbell holds
60 sec x 85
70 sec x 85

Vanmorgen woog ik 92,9 nadat ik eerst zo'n 20 minuten op de pot had gezeten. Flinke lading dit keer. Structuur was 6/10.

Laatst bewerkt:
Vanmorgen woog ik 92,9 nadat ik eerst zo'n 20 minuten op de pot had gezeten. Flinke lading dit keer. Structuur was 6/10. Aangezien er veel interesse is in mijn ontlasting heb ik er een foto van gemaakt.
ieeuw jij bent echt vies
In het potje deze keer?

Het is behoorlijk knap als je naast de pot kunt poepen wanneer je erop zit.
:o
f60dd47a2542f36c133dbd5359ababa9.jpg

En zit je al op de 1g test-e? Of ben je nog steeds aan het aankloten met die beginner doses? MEER = MEER.

• #1.273
  • #1.275
Wat gaat je dose dan worden? Eod is wel nasty, ik vind 2x al te veel eigenlijk.

Met welke naalden pin je?

Met grijs op aanraden van jou. Stelt niets meer voor zo. Aantal x in de benen gezet maar keer op keer ellendige pip. Dan maar alleen in de delts.

Dat is dus 1 prikmoment extra per twee weken. Dus 125 test en 100 dhb meer.

Kom ik uit op 875 test en 700 dhb.

Laatst bewerkt:
Met grijs op aanraden van jou. Stelt niets meer voor zo. Aantal x in de benen gezet maar keer op keer ellendige pip. Dan maar alleen in de delts.

Dat is dus 1 prikmoment extra per twee weken. Dus 125 test en 100 dhb meer.

Kom ik uit op 875 test en 700 dhb.
Waarom geen lats/glute? Bij beide nooit last eigenlijk en kan er easy 2.5ml in kwijt

Ja die zijn echt verlossing. Snap niet dat mensen slin pins kiezen boven die naalden. Zijn bijna identiek en je kunt veel meer erin proppen. Daarbij zijn ze ook nog eens goedkoper.

Is trouwens ook een beetje afhankelijk van welke gear je gebruikt. Sommigen mengen die olie van die gear met lijm oid en dan kun je het wel vergeten met die grijze. Daarom houd ik 't ook gewoon bij die DHB die jij gebruikt.

Barbell rows
5x100
5x110
5x120 sloppy
6x110
5x110

Meadows row
8x20
8x30
8x40
8x50
8x55

Snatch grip high pull
4x10x40

Machine rear delt fly ss Barbell curls
4 sets

Facepull ss Preacher curls
4 sets +3 extra setjes preacher curls

Barbell holds
60 sec x 85
70 sec x 85

Vanmorgen woog ik 92,9 nadat ik eerst zo'n 20 minuten op de pot had gezeten. Flinke lading dit keer. Structuur was 6/10. Aangezien er veel interesse is in mijn ontlasting heb ik er een foto van gemaakt.
ieeuw jij bent echt vies
Ja, pics or it didn't happen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven