MuscleMeat

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.401
Ik houd het bij mezelf, was een vergelijking xo

Veel hiervan zou ik ook in het echt kunnen zeggen, en je moet niet alles op het internet zo serieus nemen :emo:

dat is ook sneu.

En dan zou je klapjes krijgen en gaan huilen.. No worries, ik neem jou absoluut niet serieus.

• #1.402
'In het echt'

Daarmee bedoel je zeker tegen je WoW-matties op een LAN-party?

En dan zou je klapjes krijgen en gaan huilen.. No worries, ik neem jou absoluut niet serieus.
Ligt er aan tegen wie je het zegt. Een nieuwe vader die iemand klappen zou geven omdat hij iets gemeens zei zou ik sowieso al niet mee omgaan.

maak je geen zorgen hoor, ik jou ook niet:aai:
Edit: Ik ook niet wat jij zegt is waarschijnlijk een betere verwoording.

• #1.405
Ligt er aan tegen wie je het zegt. Een nieuwe vader die iemand klappen zou geven omdat hij iets gemeens zei zou ik sowieso al niet mee omgaan.

maak je geen zorgen hoor, ik jou ook niet:aai:

Tegen mij zou je zoiets niet zeggen, dus dat zal niet gebeuren. Wat heeft mijn vaderschap nou weer hiermee te maken?

Ik houd het bij mezelf, was een vergelijking xo

Veel hiervan zou ik ook in het echt kunnen zeggen, en je moet niet alles op het internet zo serieus nemen :emo:

dat is ook sneu.
Ik zou gewoon uit dit topic verdwijnen man hier red je je niet meer uit :roflol:

Tegen mij zou je zoiets niet zeggen, dus dat zal niet gebeuren. Wat heeft mijn vaderschap nou weer hiermee te maken?
Ik vind iemand klappen geven iets voor meer “jeugdige” mensen. Als vader zou ik hopen dat je je niet zo op de kast laat jagen.

edit: klappen geven omdat ze iets zeggen.

Laatst bewerkt:
Gister bijna iemand klappen gegeven. Reed tegen het verkeer in en hij vond het zo nodig om even met zijn pitbull voor me auto te springen en blijven staan. Duurde geen seconde en ik stond al naast hem. En dan zegt die nog ga je me bedreigen? met je ik sla je tanden uit je bek wacht maar ik ga aangifte doen.

typisch zo een h**renzoon die gaat janken en aangifte doen als die klappen krijgt

Gister bijna iemand klappen gegeven. Reed tegen het verkeer in en hij vond het zo nodig om even met zijn pitbull voor me auto te springen en blijven staan. Duurde geen seconde en ik stond al naast hem. En dan zegt die nog ga je me bedreigen met je, ik sla je tanden uit je bek wacht maar ik ga aangifte doen.

typisch zo een h**renzoon die gaat janken en aangifte doen als die klappen krijgt
Gewoon zorgen dat hij niet meer in staat is om aangifte te kunnen doen :trollface:

De term "simp" heeft Amsterdam nog niet bereikt, nog nooit real life gehoord.

• #1.411
Ik vind iemand klappen geven iets voor meer “jeugdige” mensen. Als vader zou ik hopen dat je je niet zo op de kast laat jagen.

Ik heb nooit last van jochies met praatjes.

Daarnaast heb ik ook niet gezegd dat ik je klapjes zou geven, dat maak jij er weer van.

Ik wil jou irl nog wel eens een willekeurig persoon horen vragen of de kut van zijn moeder eruit ziet als een treinongeluk. Ben je dan verbaasd als die bril van je neus geslagen wordt? Of dat je bij je blonde lokken wordt gegrepen en je puisterige smoeltje tegen de vloer wordt gedrukt?

Ik heb nooit last van jochies met praatjes.

Daarnaast heb ik ook niet gezegd dat ik je klapjes zou geven, dat maak jij er weer van.

Ik wil jou irl nog wel eens een willekeurig persoon horen vragen of de kut van zijn moeder eruit ziet als een treinongeluk. Ben je dan verbaasd als die bril van je neus geslagen wordt? Of dat je bij je blonde lokken wordt gegrepen en je puisterige smoeltje tegen de vloer wordt gedrukt?

Hier doelde ik op:rolleyes:

tegen een willekeurig persoon zou ik het ook niet zeggen, maar discussies op een forum zijn open season

Als het een steeg ofzo was had ik het gedaan, maar toevallig dat me buurman verderop stond en mij zag blèren. Ook nog eens hier en daar camera's in het centrum.
Ja is het risico helaas niet waard hoe graag je het soms ook wilt. De hoeveelheid camera's in een stad onderschat je ook snel. Heb al een paar keer gehad tijdens ruzie's dat politie aankwam in een steegje waarvan ik niet eens wist dat ze daar zicht op hadden.

Ja is het risico helaas niet waard hoe graag je het soms ook wilt. De hoeveelheid camera's in een stad onderschat je ook snel. Heb al een paar keer gehad tijdens ruzie's dat politie aankwam in een steegje waarvan ik niet eens wist dat ze daar zicht op hadden.

Ik denk laatste tijd wel na voordat ik iets doe. Auto zat ook nog eens vol met aas dusja.....

• #1.416
Hier doelde ik op:rolleyes:

tegen een willekeurig persoon zou ik het ook niet zeggen, maar discussies op een forum zijn open season

Goh ik weet ook wel waar je op doelde.

Nee ofc zou je dergelijke uitspraken niet maken, dat is het hele eieren eten. Dan zou je klapjes krijgen.

• #1.418
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven