Fitness Seller

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als het niet zoveel aanwezig was had ik het ook niet hoeven te gebruiken. Don't hate the player hate the game.
Hahaha ik bedoelde meer dat sommige (simps) die term nu heel stoer gebruiken hahaha zoals die ene insta foto met dat brilletje, kan hem niet vinden

Hahaha ik bedoelde meer dat sommige (simps) die term nu heel stoer gebruiken hahaha zoals die ene insta foto met dat brilletje, kan hem niet vinden
20201106_174248.jpg

Is geen insta foto is van een vorige contest :roflol: Maar ik kende die term al voordat @th0maz hem gebruikte hoor, de meeste mensen die niet onder een steen leefden al

Wtf is een simp?

• Like
Waarderingen: BB_
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.390
Dat is wel handig ja, van een zelfstandig naamwoord meteen een werkwoord maken. Ik simp, hij simpt, wij simpen en wij hebben gesimpt.

hallo meester tren

had ik jou maar op de basisschool, dan was het misschien nog iets met mij geworden

We kennen allemaal die autistische cringe mong**l van vroeger met die bril die altijd probeerde mee te doen door dat soort dingen te zeggen en we allemaal erom moesten lachen, omdat het totaal niet bij hem paste maar hij nooit doorhad dat hij alleen zichzelf daarmee belachelijk maakte.

We kennen allemaal die autistische cringe mong**l van vroeger met die bril die altijd probeerde mee te doen door dat soort dingen te zeggen en we allemaal erom moesten lachen, omdat het totaal niet bij hem paste maar hij nooit doorhad dat hij alleen zichzelf daarmee belachelijk maakte.
En kijk wat een paar jaar trainen flink wat AAS en wat baardgroeimiddel met zo iemand kan doen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.397
Ik ben hier mezelf hoor. Vrouwenverslinder ben ik allesbehalve, ben net @BB_ in dat opzicht :o

Lul niet.

Dit soort stoere praatjes

Ja maar er is wel een verschil tussen dat ze naar je vriendin kijken en als je der een keer beft dat je nog gewoon iemand ander’s zaad proeft

Als je een open relatie hebt dan is het niet je vriendin, het is je beurt. Je kan toch geen toekomst met zo iemand zien. Wordt gewoon fuckbuddies en stop met zo simpen

Is de kut van je moeder daarom net een trein ongeluk?

Dus die meiden stoppen voor iedereen die een lift nodig hebben, en wanneer het geen bn’er is gooien ze ze weer uit de auto? Mafketel ben je ook, ga lekker toekijken hoe iemand je vriendin balt joh, die is een ergere k*ch dan iemand die een bn’er een lift geeft.

Basically een white knight, maar omdat jij gelijk weer zijn afkomst gebruikte om de rest voor racist te bejegenen vond ik dit wat leuker klinken.

daarnaast klinkt brown knight natuurlijk ook als een andere benaming van flikkertje, ook iets wat jij bent.

Je mag ook altijd pizza bij mij komen eten hoor. Eet ik zalm als toetje :eyebrow:

En dan is dit de persoon die het zegt:
20201202_200732.jpg

Vind dat net zo sneu als Nederlanders die denken dat het gangsta is om gebrekkig Nederlands te praten.

Noem hem geen tus maar gewoon bb bertus heeft niet voor niets zijn naam veranderd. 🦧

Ik zou het lekker bij je zelf houden en niet bertus hierin betrekken xx
Ik houd het bij mezelf, was een vergelijking xo
Lul niet.

Dit soort stoere praatjes

En dan is dit de persoon die het zegt:
20201202_200732.jpg

Vind dat net zo sneu als Nederlanders die denken dat het gangsta is om gebrekkig Nederlands te praten.
Veel hiervan zou ik ook in het echt kunnen zeggen, en je moet niet alles op het internet zo serieus nemen :emo:

dat is ook sneu.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven