AndroidHealthClinic

Kan AAS terugvloeien uit injectieplaats?

Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
88kg
Vetpercentage
15%
Het is een gekke vraag maar ik heb vandaag mijn 2e shot van wk1 gespoten maar nu zag ik dat er op mijn short een kleurloze vlek was ontstaat waar midden een bloedvlek te zien was op de plaats van injectie, wat mij de gedachte gaf : kan het weer eruit vloeien? naald was 0,8 X 40 mm en was goed IM

als je wat te snel injecteerd, naald te snel eruit trekken, ...
zou dit kunen maar veel is dit normaal volgens mij niet.

voordat je injecteert haal je eerst de lucht uit de spuit, op dat moment vloeit er altijd een druppeltje of 2 over de naald, een klein beetje ervan gaat dan op het plastic gedeelte zitten aan het einde van de naald (dat groen gekleurde dingetje)

dat restje olie met test (oid) kan dan op je huid komen ja. dat kan op je short terecht zijn gekomen.

volgende keer na het zetten erna even afnemen met een watteschijfje, dan weet je het zeker.

• Topic Starter Topic Starter
Het gebeurde niet in eerste instantie want ik heb eerst 10 even gewacht met een tissue op de injectiepunt pas naderhand zag ik het

Ja, dat kan.

Tip: voor het injecteren de huid met 2 vingers uit elkaar trekken. De spuit er in, injecteren. Heel ff wachten, vervolgens de naald er uit. Dan trekt de huid weer naar elkaar toe waardoor de kans op uitvloeiing vermindert.

Het is dus mogelijk, thanks for the info. Ik moet daar op letten

Nja hier nog een tip.
Trek net voor het injecteren het huid een kant uit (maakt verder niet uit welke kant) hou de huid in dat stand en ga dan injecteren. Dit omdat na het injecteren het huid over het injectie spot valt. In theorie kan er zelfs niks terug vloeien.

gtrs,
..

Zoiets kan idd voorvallen, zeker met winstrol (op waterbasis)... Na injectie de spuit nog een 10 tal seconden laten zitten zodat het product kan "wegvloeien in de spier"... Daarna pas naald terugtrekken en ontsmetten.

Moet wel zeggen dat het me enkel met winstrol al voorgevallen is...

En ik pas de 'truc' van de huid wegtrekken NIET toe. niet nodig bij mij blijkbaar.

ik had gewoon Testo enanthaat en nandralone deca.

heb ik ook gehad toen ik injecteerde en meteen de spuit eruit haalde kwam die as weer naar boven en had zon rare speciale geur dat ik nooit meer vergeet wat was dat geil zeg:D

haha maar vriend het blijft verlies

boeieh gab ik heb genoeg test gespoten die klein beetje kan ik wel missen :p

Terug
Naar boven