AndroidHealthClinic

Kan een ervaren persoon misschien een voedingsschema opstellen?

• Topic Starter Topic Starter
@ kwarko.
Als ik fitness train ik ook sixpack en meer. dus een sixpack die heb ik al voor een deeltje. Ik wil maar zeggen. het is al wat zichtbaar.

Nou ja, ik sta voor allerlij programma's open,, training, voeding enz...

@ Mc H3ADSH0t
Ik kijk er nu al voor omdat ik het trainen serieus ga beginnen nemen als de krokusvakantie begint dus. Nu gaat dit wat moeilijk in de schoolweken. Ook doe ik voetbal waar wat tijd inkruipt.

@Spuitelf11
Decabol, dat is waarschijnlijk het beste product die ik kan gebruiken?
Ik zou graag beginnen die kwaliteit geeft en niet zo duur is.
Ik denk er aan om met mass gainer te beginnen. Die kwam ik tegen in de decathlon. Is dit een aanrader of stellen jullie iets beter voor? Denk er aan ik ben 16J. ik geloof dat gainer geen nadelige gevolgen geeft op een tiener?

Laatst bewerkt:
vreet gewoon tegen de 200 gram eiwitten en boven de 4000 calorien dan zit je goed

koop bastogne koeken. Komende week 2 pakken voor 2 Euro bij de C1000!

Lees de sticky's maar eens door. Enigste goede advies!

Hallo iedereen,
misschien zal ik nu gezeur krijgen dat ik eerst wat opzoekingswerk enz moest doen, dat deed ik ook maar ik versta er niet te veel van. Ik ben een volkomen beginner in dit soort dingen.
Ik ben 16 jaar, weeg 65 kg en ben 184 cm groot.
Ik train al ongeveer een maand. In de schoolweken train ik enkel de vrijdag in een fitnesscenter, maar ik til iedere dag 50X 6kg per arm. Ik weet niet of dit eigenlijk goed is of niet? Ik doe dit zonder pauze. Ook doe ik een 30 tot 50 tal pompoefeningen met een pauze of soms zelf 2. Maar het gaat daarover niet.
Ik zou graag iemand hebben die me zou willen helpen met het maken van een voedingsschema. Doel? Voornamelijk spiermassa aanwerven.

Alvast bedankt
Als jij een volledig trainingsschema gaat volgen wil ik jou best helpen met een voedingsschema, maar train dan ook potverdomme alles en niet alleen je armen!!!

Als jij een volledig trainingsschema gaat volgen wil ik jou best helpen met een voedingsschema, maar train dan ook potverdomme alles en niet alleen je armen!!!

Dat zal ik zeker doen...
Als ik ga fitnessen train ik alles...
Maar heb thuis nog wat oefeningen nodig om alles te trainen, gewichten heb ik... Enkele voorstellen hoe ik het best train. Soms doe ik ook gewoon set ups, na 25 set ups begin ik het te voelen in mijn rug. Mijn buikspieren kunnen meer aan maaar mijn rug niet.

Pushups, pullups en squats, vergeet die sixpack maar even.

Mark & Melk zijn je vrienden..

Om te beginnen gewoon veel melk drinken?
Hoeveel ongeveer per dag?

---------- Toegevoegd om 14:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:06 ----------

Pushups, pullups en squats, vergeet die sixpack maar even.

Met hoeveel begin ik het best?
3X 15 push ups met 3 pauzes?

en van pull ups en squats heb ik eigenlijk geen idee hoeveel ik het best doe

1 tip lees hier even de stiky's door.

Maak een trainings schema.

het beste is een fullbody ivbm de trainings tijd dan dag ( 1 dag in de week is te weinig).

Pas hierop je voeding aan.

We kunnen je wel een voedingshema geven van 4000 calorien maar dat heeft weinig nut.

Aangezien de meeste hier 4 x of meer in de week trainen en zwaarder zijn.

Zon schema zou jou alleen maar dikker maken.

Dus lees leer en kom dan nog een keer vragen stellen het meeste kan je hier op het forum vinden.

Veel succes.

Alle beginners van tegenwoordig denken dat spieren en massa uit een potje komen. Khoor r zo alle dagen bezig in de gym.:eek:

@ kwarko.
Als ik fitness train ik ook sixpack en meer. dus een sixpack die heb ik al voor een deeltje. Ik wil maar zeggen. het is al wat zichtbaar.

Nou ja, ik sta voor allerlij programma's open,, training, voeding enz...

@ Mc H3ADSH0t
Ik kijk er nu al voor omdat ik het trainen serieus ga beginnen nemen als de krokusvakantie begint dus. Nu gaat dit wat moeilijk in de schoolweken. Ook doe ik voetbal waar wat tijd inkruipt.

@Spuitelf11
Decabol, dat is waarschijnlijk het beste product die ik kan gebruiken?
Ik zou graag beginnen die kwaliteit geeft en niet zo duur is.
Ik denk er aan om met mass gainer te beginnen. Die kwam ik tegen in de decathlon. Is dit een aanrader of stellen jullie iets beter voor? Denk er aan ik ben 16J. ik geloof dat gainer geen nadelige gevolgen geeft op een tiener?
Stop maar jongens, tis al te laat

kan niemand voor je doen, een voedinsschema is persoonlijk...

ik heb gehoord dat je van veel patat en frikandellen veel aankomt. en ook broodje bakpao eten dat is goed voor je.

Stickies :rolleyes:

als ik jou mijn schema geef ga je het nog geen dag volhouden. Gewoon elke week/maand een nieuw gezond voedingsmiddel toevoegen en iets slechts weglaten, na een paar maanden heb je dan een goed voedingspatroon

---------- Toegevoegd om 15:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:26 ----------

Alle beginners van tegenwoordig denken dat spieren en massa uit een potje komen. Khoor r zo alle dagen bezig in de gym.:eek:

op dat soort mong*len moet je bevestigend op reageren, na een tijdje zonder resultaat rotten ze permanent op :)

Heb net het forum volledig afgezocht en alle belangrijke stickies even in word geplakt en opgeslegen. Wanneer ik even de tijd heb zal ik alles zorgvuldig doornemen

Bedankt

Heb net het forum volledig afgezocht en alle belangrijke stickies even in word geplakt en opgeslegen. Wanneer ik even de tijd heb zal ik alles zorgvuldig doornemen

Bedankt
Maak je daar niet zo druk om, train die buikspieren man!!

Terug
Naar boven