Fitness Seller

Kan het?

Percival

Novice
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
71kg
Ola,

Ik had een vraagje,

Kan het, als je niet fors gebouwd bent, nogal mager dus, dat je met 3x per week trainen en goed eten toch nog er goed uit kan gaan zien? Of bestaat er een kans dat je, hoeveel je ook traint, gewoon niet de aanleg ervoor hebt en nooit sterker zal worden?

Grtz,
Percival

GEwoon goed eten en trainen en je zal wel gainen hoor!

Laatst bewerkt:
nicolas al de 2e keer kom je hier voorbij met je retarded opmerkingen over kuren in de tienersectie. Spoor jij mentaal niet helemaal ofzo?

@percival: Er zijn zo veel mensen die van nature smal gebouwd zijn maar er door kracht training toch een supergoed lichaam krijgen, dus gewoon goed je best doen qua voeding/training/rust en dan komt het goed!

Als je genoeg eet kom je van zelf aan.

Ola,

Ik had een vraagje,

Kan het, als je niet fors gebouwd bent, nogal mager dus, dat je met 3x per week trainen en goed eten toch nog er goed uit kan gaan zien? Of bestaat er een kans dat je, hoeveel je ook traint, gewoon niet de aanleg ervoor hebt en nooit sterker zal worden?

Grtz,
Percival

Hey. Gewoon de tijd nemen en je goed voor laten lichten. Dus niet door figuren als nicolas. Lees ook de sticky's.
Goed en voldoende eten, hard trainen en voldoende rust nemen en dan kun je in één jaar al heel veel bereiken. Ik heb genoeg zogenoemde ecto's op de juiste wijze in brede sterke kerels zien veranderen.

Tja sommigen hebben aanleg voor massa enzo maar alsje veel traint word je wel sterker en alsje op je 21 nog niet bent waat je gehoopt had kanje altijd eens een kuurtje nemen .

Donder jij eens op met dat gezeik over anabolen. Het gaat hier over trainen, eten, trainen, eten en nog eens eten.
Als jij als kansloze junk graag je ei kwijt wil ga dan ergens anders zaniken. Eerst weten waar je over praat!

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey. Gewoon de tijd nemen en je goed voor laten lichten. Dus niet door figuren als nicolas. Lees ook de sticky's.
Goed en voldoende eten, hard trainen en voldoende rust nemen en dan kun je in één jaar al heel veel bereiken. Ik heb genoeg zogenoemde ecto's op de juiste wijze in brede sterke kerels zien veranderen.

Donder jij eens op met dat gezeik over anabolen. Het gaat hier over trainen, eten, trainen, eten en nog eens eten.
Als jij als kansloze junk graag je ei kwijt wil ga dan ergens anders zaniken. Eerst weten waar je over praat!

wiooo kansloze Junk AHahhaahhha wat ben jij dan mr naturel :D

Relluhh :D

Ik was super duper ecto... nu ging ik vet veel eten en trainen en ik ging van 65 naar 73 in 2 maanden. en nu ben ik nog ecto maar niet zo super duper ecto meer!

Begrijp je!

Ecto unit :)

als je gewoon goed eet(veel eet:D) en goed traint die drie keer, dan kom je zeker bij goor maak je geen zorgen

tuurlijk kan het, zoals gezegd ETEN SLAPEN TRAINEN

is het in belgië zo "gevaarlijk" dan?;)

is het in belgië zo "gevaarlijk" dan?;)

tja te zien in welke wijk je woont....

---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------

Niet speciaal...
Maar lijkt me wel dat je in Nederland ook slaag krijgt als je je gedraagt als een mong**l? :D

pffft de straat is me osso dat begrijp je wel ik hang vaak tegen gebouwen net als spider man voem van de eenne naar de andere blok

In amsterdam west wel jwz xD

Terug
Naar boven