MuscleMeat

Kan het?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ventje hou op met je gejank. Ik was op mijn 17e ongetraint 2x zo sterk :eek: dan dat jij nu bent. Dus figure it out, nough said?

wat boeit mij het dat je 2* zo sterk bent :P ik train niet voor kracht hoor boeien :P

---------- Toegevoegd om 19:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:55 ----------

Ventje hou op met je gejank. Ik was op mijn 17e ongetraint 2x zo sterk :eek: dan dat jij nu bent. Dus figure it out, nough said?

En het zegt veel dat een 34jarige persoon ingaat op een domme reply van een 17jarige wahha dat zegt vele over jouw iq :D

wat boeit mij het dat je 2* zo sterk bent :P ik train niet voor kracht hoor boeien :P

---------- Toegevoegd om 19:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:55 ----------

En het zegt veel dat een 34jarige persoon ingaat op een domme reply van een 17jarige wahha dat zegt vele over jouw iq :D

Zelfkennis.

Precies!

Hmmm Haha, tja....
In feite moet niemand jou dus serieus nemen.
Ok, ga verder met je Lego spelen zou ik zeggen. Succes! ;)

• Topic Starter Topic Starter
Nouja, ik hoop het. Bedankt allemaal, en nicolas.. rot alstjeblieft op of zo..
online ruziemaken is zo ongeveer het meest kansloze wat er bestaat..

Maar ik las trouwens ergens dat ecto's geen spiermassa kunnen opbouwen. Is dat echt waar? Want ik zie er best ecto uit maar kan ik dan net zo goed niet gaan sporten?

Nouja, ik hoop het. Bedankt allemaal, en nicolas.. rot alstjeblieft op of zo..
online ruziemaken is zo ongeveer het meest kansloze wat er bestaat..

Nee joh, online ruziemaken is de bom!

Maar ik las trouwens ergens dat ecto's geen spiermassa kunnen opbouwen. Is dat echt waar? Want ik zie er best ecto uit maar kan ik dan net zo goed niet gaan sporten?

Ecto's kunnen uiteraard gewoon spiermassa opbouwen. Alleen kost het bij deze mensen meer moeite dan bij Endo's en Meso's. Zolang je een goed voedings- en trainingschema volgt, dan komen de resultaten vanzelf wel. Onthoud dat het wel enige tijd kan duren, gewoon doorzetten!

succes

Ik zal je een hart onder de riem steken;). Toen ik begon met trainen was ik 14. Ik was toen 1.86 en woog rond de 65. Nu 6 jaar later ben ik 1.96 en weeg ik bijna 113!

Dus waar een wil is, is een weg. Succes.

tuurlijk kan het, zoals gezegd ETEN SLAPEN TRAINEN

Ja natuurlijk. Anders zouden ecto's zeker 20.000 kcal per dag kunnen eten en niet groeien?

Wat betreft anabolen. ONTHOUD DAT VOEDING HET ENIGE IS WAT NOG ANABOLER IS DAN AAS

---------- Toegevoegd om 14:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:00 ----------

[/COLOR]

Iedereen kan massa opbouwen ook rasechte ecto's. Eet ruim (ecto's heel ruim) boven onderhoud en train hard, en je zult groeien.

Laatst bewerkt:
Ik krijg nooit slaag ik geef slaag snappie

STOER

Tja dan zou ik ook geen slaag krijgen ... Ik weet mij altijd goed uit te drukken irl en kan best mijn mannetje staan als het op confrontaties aankomt... geef mij 1klap en je vangt er 2.

STOERDER

tja te zien in welke wijk je woont....

---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------

pffft de straat is me osso dat begrijp je wel ik hang vaak tegen gebouwen net als spider man voem van de eenne naar de andere blok

kansloos:hedbang:

zeer hard gelachen met dit topic moet ik zeggen;)

jij krijgt een plaatse in mijn citaten verzameling ;)

Ecto genen hier, ecto familie, begonnen op 60kg (nu 85)

om topicstarter nog te antwoorden:

ik denk dat we hier meer dan genoeg voorbeelden op het forum hebben van mensen die door middel van jarenlange discipline van ecto naar een bijna god-like lichaam zijn gegaan.

niet opgeven, hard trainen, veel vreten en voldoende slapen. wat je momenteel ook bent, als je dat doet kom je er.

veel dappere praat achter de computer gedoetje is weer aanwezig.
let's get back to the topic.. beetje domme vraag.. denk je dat arnold zo was geboren?

Vragen zijn nooit dom
bedankt iig!

tja te zien in welke wijk je woont....

---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------

pffft de straat is me osso dat begrijp je wel ik hang vaak tegen gebouwen net als spider man voem van de eenne naar de andere blok

gast elke keer weer als ik dit zie schiet ik in de lach xD wat een mong**l :P

Ik zou zeggen .. Probeer het !

Terug
Naar boven