Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wahhahaha tja tjap moet ik nooit doen ik heb geld genoeg en heb ik er geen hebben mijn ouders er
BTw ik studeer elektronica dus zo debiel benk ook niet....
Doe maar lekker stoer hier, morgen krijg je zeker weer klappen van alle ecto's
whahaah
Agja, gelukkig kom jij jezelf nog wel is tegen en is het waarschijnlijk te laat.![]()
Juist want elektronica is de richting van de hoog begaafden?
Dit zeg ik niet maar het staat toch hoog aangeschreven met kansen om een A1 Diploma of bachelor te halen...
Jij bent net iemand die niet veel moet zeggen... Met je fake pic, je geweldige stats, je zogezegde massagain van 20kg in 2 maanden...
Daar heb ik het niet over, jij wordt nog een keer een rolstoel ingeslagen.![]()
En dat wens jij iemand toe natuurlijk een fijne persoonlijkheid heb jij...

Dankje, jou wens ik dat inderdaad toe. Verder houd ik mij nu niet meer bezig met dit topic, want een kaart ben jij niet waard.![]()

elke keer dat ik nu jouw geniale onderschrift lees moet ik verschrikkelijk hard lachen
epic topic dit![]()

Ja tuurlijk, gewoon 6 tot 8x per dag veel en gezond eten.Ola,
Ik had een vraagje,
Kan het, als je niet fors gebouwd bent, nogal mager dus, dat je met 3x per week trainen en goed eten toch nog er goed uit kan gaan zien? Of bestaat er een kans dat je, hoeveel je ook traint, gewoon niet de aanleg ervoor hebt en nooit sterker zal worden?
Grtz,
Percival
Nicolas24 zo praten tegen Mikediesel?
Ben je niet goed bij je hoofd kansloos terinjochie....
Wees blij dat er dit soort mensen op het board zijn ga niet rough doen en verziek de sfeer niet nurd.