MuscleMeat

Kan het?

Agja, gelukkig kom jij jezelf nog wel is tegen en is het waarschijnlijk te laat.:)

Wahhahaha tja tjap moet ik nooit doen ik heb geld genoeg en heb ik er geen hebben mijn ouders er :P

BTw ik studeer elektronica dus zo debiel benk ook niet....

Juist want elektronica is de richting van de hoog begaafden?

Doe maar lekker stoer hier, morgen krijg je zeker weer klappen van alle ecto's
whahaah

Jij bent net iemand die niet veel moet zeggen... Met je fake pic, je geweldige stats, je zogezegde massagain van 20kg in 2 maanden...

Laatst bewerkt door een moderator:
Daar heb ik het niet over, jij wordt nog een keer een rolstoel ingeslagen.:thumb:

Juist want elektronica is de richting van de hoog begaafden?

Dit zeg ik niet maar het staat toch hoog aangeschreven met kansen om een A1 Diploma of bachelor te halen...

Jij bent net iemand die niet veel moet zeggen... Met je fake pic, je geweldige stats, je zogezegde massagain van 20kg in 2 maanden...

Wahahah tja why not

:roflol: :roflol: :roflol: Waar zijn jullie nou mee bezig zeg hahahah

:roflol: :roflol: :roflol: Waar zijn jullie nou mee bezig zeg hahahah

Tja haha heb ik al van de 1e post door het is een bb forum en men kan erniet tegen dat er over aas begonnen word iedereen moet toch wel wete dat het een vaak besproken onderwerp is... En mijn kijk op die middelen geef ik mee is het de verkeerde? wie weet ik wil gewoon de persoon instantie zogoed mogelijk helpen...

---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:41 ----------

Dankje, jou wens ik dat inderdaad toe. Verder houd ik mij nu niet meer bezig met dit topic, want een kaart ben jij niet waard.:D

Wens een ander niet toe wat je zelf niet wenst is een beetje vervormd maar er staat zo iets in de 10geboden maarja geloven in normen en waarden doe je waarschijnlijk niet;....

waar ben jij nou mee bezig?

een quote van mij zomaar verzinnen?;)

zieligste dat iemand ooit heeft gedaan toch wel

Jullie hebben Percival alweer weggejaagd van dit forum, me dunkt.

jah dit gaat weer is nergens over :P we hebbe ff met die kerel gedold maar khoop dat ut nou over is want zojuist is een tenminste wat fatsoenlijk begonnen topic omgebouwd in een zeik-spiderman-af topic. Als die gast ff weggaat hier kunnen we weer verder :)

Ola,

Ik had een vraagje,

Kan het, als je niet fors gebouwd bent, nogal mager dus, dat je met 3x per week trainen en goed eten toch nog er goed uit kan gaan zien? Of bestaat er een kans dat je, hoeveel je ook traint, gewoon niet de aanleg ervoor hebt en nooit sterker zal worden?

Grtz,
Percival
Ja tuurlijk, gewoon 6 tot 8x per dag veel en gezond eten.

Nicolas24 zo praten tegen Mikediesel?

Ben je niet goed bij je hoofd kansloze ectomorph....
Wees blij dat er dit soort mensen op het board zijn.

Nicolas24 zo praten tegen Mikediesel?

Ben je niet goed bij je hoofd kansloos terinjochie....
Wees blij dat er dit soort mensen op het board zijn ga niet rough doen en verziek de sfeer niet nurd.

weet jij wel tegen wie je het hebt?

als je Nicolas een mep geeft krijg je er gelijk 2 terug, snap je?
dus ik zou me maar wat kalm houden tegen hem ;)

Citaat:
Origineel gepost door nicolas24 [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Tja dan zou ik ook geen slaag krijgen ... Ik weet mij altijd goed uit te drukken irl en kan best mijn mannetje staan als het op confrontaties aankomt... geef mij 1klap en je vangt er 2.

Terug
Naar boven