AndroidHealthClinic

Kan het?

Onmogelijk. Als jij gaat trainen zul je krimpen en krimpen, totdat je uiteindelijk gewoon verdwijnt :)

Nouja, ik hoop het. Bedankt allemaal, en nicolas.. rot alstjeblieft op of zo..
online ruziemaken is zo ongeveer het meest kansloze wat er bestaat..

Kijke ens bij de eerdere posts wie begon de gast van in de 30jaar...

---------- Toegevoegd om 19:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:17 ----------

Ik zal je een hart onder de riem steken;). Toen ik begon met trainen was ik 14. Ik was toen 1.86 en woog rond de 65. Nu 6 jaar later ben ik 1.96 en weeg ik bijna 113!

Dus waar een wil is, is een weg. Succes.

Kan je eens foto posten van je fysiek je hebt mooie stats!

---------- Toegevoegd om 19:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:18 ----------

Begin van alle wijsheid ja.
Maar verder zal je ook nooit komen.

JIj weet niet tot wat ik in staat ben :D

Kijke ens bij de eerdere posts wie begon de gast van in de 30jaar...

---------- Toegevoegd om 19:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:17 ----------

Kan je eens foto posten van je fysiek je hebt mooie stats!

---------- Toegevoegd om 19:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:18 ----------

JIj weet niet tot wat ik in staat ben :D

Van een uitkering gaan leven? Dunno, you tell me :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Proficiat met je rijke mama en papa.
Ik had het moeten weten maar ach, verklaart veel inderdaad. Ik laat het hier dan ook bij, weet genoeg :D

Tja dan zou ik ook geen slaag krijgen ... Ik weet mij altijd goed uit te drukken irl en kan best mijn mannetje staan als het op confrontaties aankomt... geef mij 1klap en je vangt er 2.
We weten allemaal dat je een ecto bent van 50kg en dat je alle kleuren schijt als iemand voor je staat.
Beter blijf je jezelf en ga je geen grote jongen uithangen ;)

We weten allemaal dat je een ecto bent van 50kg en dat je alle kleuren schijt als iemand voor je staat.

Wahahah zijn dat nu jouw stats die je zegt?

---------- Toegevoegd om 21:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------

Beter blijf je jezelf en ga je geen grote jongen uithangen ;)

Alsje 1m93 bent mag je je best wel groot voelen :D

Wahahah zijn dat nu jouw stats die je zegt?

---------- Toegevoegd om 21:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------

Alsje 1m93 bent mag je je best wel groot voelen :D
Doe maar lekker stoer hier, morgen krijg je zeker weer klappen van alle ecto's
whahaah

Tja dan zou ik ook geen slaag krijgen ... Ik weet mij altijd goed uit te drukken irl en kan best mijn mannetje staan als het op confrontaties aankomt... geef mij 1klap en je vangt er 2.

God wat zou ik nu graag willen dat je hier irl woonde... t*ring I-hero.

Al terug aan het krabbelen? :D

Je zou weinig kunnen beginnen inderdaad, met je grote logge lichaam :)

Wahhaah wat was je dan vanplan mafkees mij slaan wahahah zielig dat je vuisten gebruikt leer je eens verbaal uitdrukken mallooooooot

Wow epic fail, ik heb slaan niet in de mond genomen. Ook ben ik je nu verbaal aan het aanvallen. Pff, I-hero's, you gotta love them!:D

Al terug aan het krabbelen? :D

Je zou weinig kunnen beginnen inderdaad, met je grote logge lichaam :)

Whaahahah best dat ik bruut snel ben....

---------- Toegevoegd om 21:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:32 ----------

Wow epic fail, ik heb slaan niet in de mond genomen. Ook ben ik je nu verbaal aan het aanvallen. Pff, I-hero's, you gotta love them!:D

Tja ik vecht maar om mij en anderen te verdedigen ik provoceer niemand....

Oke, ik hoop dat je jezelf er stoer bij voelt.

Terug
Naar boven