Chetto
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gast elke keer weer als ik dit zie schiet ik in de lach xD wat een mong**l![]()

Nouja, ik hoop het. Bedankt allemaal, en nicolas.. rot alstjeblieft op of zo..
online ruziemaken is zo ongeveer het meest kansloze wat er bestaat..
Ik zal je een hart onder de riem steken. Toen ik begon met trainen was ik 14. Ik was toen 1.86 en woog rond de 65. Nu 6 jaar later ben ik 1.96 en weeg ik bijna 113!
Dus waar een wil is, is een weg. Succes.
Begin van alle wijsheid ja.
Maar verder zal je ook nooit komen.

Kijke ens bij de eerdere posts wie begon de gast van in de 30jaar...
---------- Toegevoegd om 19:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:17 ----------
Kan je eens foto posten van je fysiek je hebt mooie stats!
---------- Toegevoegd om 19:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:18 ----------
JIj weet niet tot wat ik in staat ben![]()

Wahhahaha tja tjap moet ik nooit doen ik heb geld genoeg en heb ik er geen hebben mijn ouders er
BTw ik studeer elektronica dus zo debiel benk ook niet....

We weten allemaal dat je een ecto bent van 50kg en dat je alle kleuren schijt als iemand voor je staat.Tja dan zou ik ook geen slaag krijgen ... Ik weet mij altijd goed uit te drukken irl en kan best mijn mannetje staan als het op confrontaties aankomt... geef mij 1klap en je vangt er 2.

We weten allemaal dat je een ecto bent van 50kg en dat je alle kleuren schijt als iemand voor je staat.
We weten allemaal dat je een ecto bent van 50kg en dat je alle kleuren schijt als iemand voor je staat.
Beter blijf je jezelf en ga je geen grote jongen uithangen![]()

Doe maar lekker stoer hier, morgen krijg je zeker weer klappen van alle ecto'sWahahah zijn dat nu jouw stats die je zegt?
---------- Toegevoegd om 21:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------
Alsje 1m93 bent mag je je best wel groot voelen![]()
Doe maar lekker stoer hier, morgen krijg je zeker weer klappen van alle ecto's
whahaah

65kg? dan weet jij meer dan mijTja moet ik mij nu aangevalen voelen? Neen .... 14jaar 65kg ......;;.....![]()

65kg? dan weet jij meer dan mij
Ohja heb je wat tegen 14 jarige ofwat?
Gedraag je als iemand van 17 man

Tja dan zou ik ook geen slaag krijgen ... Ik weet mij altijd goed uit te drukken irl en kan best mijn mannetje staan als het op confrontaties aankomt... geef mij 1klap en je vangt er 2.
God wat zou ik nu graag willen dat je hier irl woonde... t*ring I-hero.
Wahhaah wat was je dan vanplan mafkees mij slaan wahahah zielig dat je vuisten gebruikt leer je eens verbaal uitdrukken mallooooooot

Al terug aan het krabbelen?
Je zou weinig kunnen beginnen inderdaad, met je grote logge lichaam![]()
Wow epic fail, ik heb slaan niet in de mond genomen. Ook ben ik je nu verbaal aan het aanvallen. Pff, I-hero's, you gotta love them!![]()