MuscleMeat

kan je met 50 jaar er nog goed uitzien?

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
anders HRT proberen?
Amerika doen ze niet anders
 
Oke bedankt voor de tip
HRT daar ga ik dan maar even naar zoeken
Weet nog niet wat dat is ;)
 
Gisterenavond naar een bruiloftsfeest geweest waardoor vanochtend de training niet lukte.
Ik moest vandaag ook buitenschilderen omdat het zo'n beetje de enige droge dag van dit weekend zou worden.
Spierpijn van Donderdag is beperkt tot mijn borst en vanochtend een beetje last van mijn schuine abbs.
Morgen is de sportschool dicht dus Maandag dan maar benen en schouders proberen :)
 
Het gaat de laatste tijd niet goed
Ik heb erg veel last van verzuurde spieren in mijn traps/nek/schouders en het gevoel loopt soms door naar mijn biceps.
Waarschijnlijk door mijn werkhouding, kortom het is ff klote
Ik train 1 a 2 keer p/week meer gaat niet omdat ik gewoon niet goed herstel.
Zal daarom ook even niet meer posten
 
Denk ik laat ik je even gaan motiveren...lees ik net dat het niet zo jofel met je gaat. Verkeerde werkhouding klinkt niet fijn:(..misschien is het een idee om wat pilates klassen te volgen..daar leer je namelijk wel om heel bewust op je houding te letten. Vast erg veel vrouwen in zo'n lesje, maar dat moet voor jou toch eigenlijk geen probleem zijn:D
 
Het gaat de laatste tijd niet goed
Ik heb erg veel last van verzuurde spieren in mijn traps/nek/schouders en het gevoel loopt soms door naar mijn biceps.
Waarschijnlijk door mijn werkhouding, kortom het is ff klote
Ik train 1 a 2 keer p/week meer gaat niet omdat ik gewoon niet goed herstel.
Zal daarom ook even niet meer posten

Zelf doe ik ook kantoorwerk en als ik jou zo hoor lijkt het alsof je met opgetrokken schouders werkt doordat je stoel te laag staat, of je bureau te hoog ??? Al ga je door een hoge werkdruk ook vrij verkrampt zitten en dat kan het natuurlijk ook zijn.

Petje af voor je shape ... ik ben 10 jaar jonger, maar teken ervoor ;)
 
Tja slechte werkhouding dat moet het zijn
Als ik lekker wandel of hardloop dan heb ik nergens last van
bedankt voor je compliment, altijd leuk om te horen

Pilatus en vrouwen hmmmmm weet niet of ik dat aan kan bij ons
Er staan meestal erg dikke dames bij ons dat soort sporten te doen, niet echt motiverend als ik daar achter sta en ze moeten bukken en ik zie daar de grand canyon :) (geintje hoor dames :) )

Ik probeer weer te loggen als ik me beter voel (ik blijf door gaan hoor)
Moet trouwens ook voor 1 december een nieuwe sportschool zoeken in Den Haag want waar ik nu ga moet gesloten worden ivm bouwplannen van de gemeente.

Nog even een zonnige foto


ed.jpg
 
Tja slechte werkhouding dat moet het zijn
Als ik lekker wandel of hardloop dan heb ik nergens last van
bedankt voor je compliment, altijd leuk om te horen

Pilatus en vrouwen hmmmmm weet niet of ik dat aan kan bij ons
Er staan meestal erg dikke dames bij ons dat soort sporten te doen, niet echt motiverend als ik daar achter sta en ze moeten bukken en ik zie daar de grand canyon :) (geintje hoor dames :) )

Ik probeer weer te loggen als ik me beter voel (ik blijf door gaan hoor)
Moet trouwens ook voor 1 december een nieuwe sportschool zoeken in Den Haag want waar ik nu ga moet gesloten worden ivm bouwplannen van de gemeente.

Nog even een zonnige foto
Bekijk bijlage 23799

Ik weet niet waar je woont in Den Haag, maar ik heb een tijdje getraind bij Jack Slagman in de Theresiastraat. Leuke sportschool, veel ruimte en veel apparatuur en losse gewichten. Lekkere old school apparatuur en dus geen "fitness" centrum om te zien met mooie apparatuur en glimmende vloeren.

Tegenwoordig train ik thuis en ben verhuisd, vandaar dat ik er niet meer kom. Aan de sportschool ligt het niet dat ik er ben gestopt.
 
Oke niet echt in mijn buurt maar het overwegen waard
bedankt voor de tip
Nu eerst maar even uit het dalletje komen en dan ga ik weer verder plannen voor de spiertoekomst maken
 
Vorige week Fysio gehad en zijn mijn rugwervels even op zijn plaats gedrukt
blijkbaar zat het daar niet allemaal goed
heb ook wat massagetips met een tennisbal meegekregen om in de ochtend de stijvespieren zelf even los te maken.
Dmv een tennisbal tussen de muur en mijn rug heen en weer te rollen masseer ik zelf de gevoelige plekken en komt de doorbloeding op gang.
De dagen daarna ging het steeds beter maar het is nog niet weg.
Aangezien ik alles mag doen (bewegen is beter als stilzitten) ben ik afgelopen donderdag toch rustig aan gaan trainen (zover dat kan) en de reactie daarop viel mee.
Vanavond maar weer een lichte training proberen en zo maar rustig opbouwen
Donderdag heb ik weer fysio en ik hoop dat ik daarna niet veel behandelingen meer nodig heb. Binnenkort moet ik een nieuwe sportschool zoeken en dan ga ik ook maar gelijk een ander schema trainen met nog meer rustdagen tussendoor. Blijkbaar heb je met 50 jaar gewoon 2 a 3 dagen rust nodig tussen trainingen waarbij je vaak dezelfde delen van je lichaam belast (zoals voorste schouderkoppen bij bankdrukken en die zelfde groep weer een training later bij de gewone schoudertrainingen)
Donderdagavond Borst en Zaterdagochtend Schouders dat red ik momenteel niet meer.
We zien wel..... eerst maar van de pijn in de traps en nek af
 
Ben nog steeds niet van alle pijntjes af
Heb 3x fysio gehad en toen ging het wel beter.
2 weken geleden toen maar eens vol mijn rug getraint en dat ging goed.
Helaas werd ik daarna gelijk ziek (heftige spierpijn en griep verschijnselen)
denk dat ik niet meer snel en goed herstel en daardoor ook na een zware training een klap krijg. Deze week thuis geklust en niet wezen trainen. Van klussen krijg je ook spierpijn heb ik gemerkt :)
Vandaag bij een nieuwe sportschool een proeflesje gedaan (borst en triceps aangepakt en daarna wat cardio) ik hoop dat ik hiervan sneller herstel.
Vanaf December ben ik van plan om daar mijn conditie en spiermassa op peil te houden.
Spiermassa winnen zonder vet dat zit er niet meer in (helaas)
Zie dat er de laatste maand weer goed gereageerd is op mijn log :( Helemaal niet dus.
Wat mij betreft mag er dus maar weer een slotje op.
 
Even een kleine update
Ben inmiddels voor 95% van de nek/rug klachten af
Train nu ook sinds 2 weken bij Kneets gym in Den Haag waar het mij erg bevalt
Ik train weer zwaar en de spierpijn is door de andere machines en gewichten weer meer als normaal.
Heb ook het idee dat ik weer meer spiermassa aan het krijgen ben
Kortom het gaat weer goed met mij en ik heb er weer zin in.
Log ga ik verder niet bij houden (niemand leest het - behalve jij dan ;)
 
nee dat red ik niet meer (naturel)
Ziet er goed uit die kerel
Ik moet er ook niet zo nodig als een wedstrijd bb uitzien hoor
Gewoon lekker wat spier en niet te vet en dan ben ik dik (of dun) tevreden
 
Af en toe een update blijft toch heel leuk!
 
nee dat red ik niet meer (naturel)
Ziet er goed uit die kerel
Ik moet er ook niet zo nodig als een wedstrijd bb uitzien hoor
Gewoon lekker wat spier en niet te vet en dan ben ik dik (of dun) tevreden

dat zal je toch onderhand wel gelukt zijn :)
 
he grosje ff blijven bloggen man! Ik moet met mijn leeftijd toch een voorbeeld hebben bij de mannen!
 
ha Dinkey Toy bedankt voor de belangstelling :)

Tja blijven bloggen is moeilijk
Kan wel een update geven.
ik ben sinds begin December verhuist naar een andere sportschool
Ik zat op een Gym voor fitness en 50+ gym - dus ik zat qua leeftijd al goed :)
Deze school moest sluiten en toen ben ik naar de Kneet in Den Haag gegaan
De Kneet is een hardcore BB school en daar lopen ook echte grote gespierde jongens rond. (gelukkig ook gewone jongens die net beginnen)
Ik ben dus niet een van de meest gespierde maar ben maar middelmatig (ik weet m'n plek weer :) )
Trainen gaat goed en anders (blijkbaar motiveert een andere omgeving ook) en de spierpijn is behoorlijk kan ik je melden.
Doel is nu om te trainen als een paard en dan kan ik niet eten als een konijn
Eet nu dus ook weer meer en ik groei volgens mij ook weer langzaam (de buik trouwens ook, hahaha) half juli word ik 50 en dan wil ik wel weer strakker staan (ook voor de vakantie) dus eind maart moet ik weer gaan cutten. Ik hoop dat ik de gewonnen kg vet dan weer wegkrijg.
Train momenteel in een split van 4 dagen (verdeeld over 8 dagen) omdat ik merk dat ik de rust nodig heb. Op het gewicht zelf let ik niet zo veel ik ben zowiezo zwakker als de jonge gasten. De uitvoering is daarom belangrijk en ik doe 4 sets a 12/10/8/8 reps per oefening
De standaard oefeningen Benchpress/Chinnen/BOR/Schoulder press/Squat/ hou ik aan
de rest wissel ik steeds af (Deadlift moet ik ook mee beginnen maar mijn onderrug is niet zo sterk)
Trainingschema op dit moment
dag 1 Borst 4 oefeningen/triceps 2 oefeningen/buik
dag 2 5 km hardlopen
dag 3 rust
dag 4 Rug 4 oefeningen/biceps 2 a 3 oefeningen/buik
dag 5 rust
dag 6 schouders 4 oefeningen/buik eventueel cardio
dag 7 rust
dag 8 benen 4 oefeningen
dag 9 rust
en dan weer dag 1

Als ik vind dat ik kan laten zien dat ik vooruitgang boek dan laat ik wel weer een foto zien.

Verder heeft het geen zin om te bloggen de reacties zijn gewoon te weinig en dat motiveert mij niet.
Maar zo nu en dan zal ik wat updates plaatsen
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven