Euratom
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 46
- Lengte
- 1m73
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

mooi begin weer... bereid je voor op spierpijn de eerste trainingen na je vakantie!
jouw log heeft zeker een hoop toegevoegde waarde hier. Jij laat zien dat je ondanks lichamelijke klachten, waar je omheen moet werken, pittige trainingen neer kan zetten.
Jouw log maakt duidelijk wat wat inzet/ focus en volharding betekent.
Trainen als 50+ heeft nu eenmaal iets andere accenten als trainen als 18 jarige
je bent een spiegel voor veel 50tigers, en een voorbeeld waar de jonkies een puntje aan kunnen zuigen!

Zie je.. en daar hebben we Grosje weer. Meteen ertegenaan en de probleemzone aanpakken! en dat is wat jouw log ook zo waardevol maakt. Je pakt juist je problemen aan en laat je er niet door in de weg zitten.
menigeen doet het je niet na!
Mooie training ook weer om mee te starten. Je zal het wel gaan voelen zo na een vakantie.![]()
Goedzo Grosje je hebt besloten om te blijven loggen, top. Wij kunnen je hier gewoon niet missen.

Je onderschat de impact van je log.
Gewoon verder doen.
Waarom begin je dan met 4 oefeningen borst (en front delts) en eindig je met een oefeningetje voor achterkant schouders?
Als je echt iets aan je houding wil doen, zou die focus toch helemaal anders moeten...
vakantie weer voorbij, vandaag weer thuis na 2 weken kroatie
3 weken niets gedaan alleen gezwommen en gesnorkeld
schouder nekproblemen zijn er nog steeds dus rust is niet het antwoord... eerder beweging maar gedoseerd
Ik zal moeten onderkennen dat het waarschijnlijk blijvend is want 2 jaar last dat is niet een verrekt spiertje
Trainen zal ik altijd wel blijven doen maar het idee dat ik nog mijn fysiek ga verbeteren dat laat ik maar varen.
Even in de vakantie overwogen om te stoppen met loggen want wat voeg ik met mijn log toe aan het forum?
Nou ja voorlopig ben ik er weer dus dan maar even een update
de hele vakantie niet op eten gelet en elke avond wijn en wat is de schade?? niets aan gewicht er bij.
Nog steeds 75 kg
Ik zal proberen morgen te gaan trainen en ik zal rustig aan beginnen.
Je onderschat de impact van je log.
Gewoon verder doen.

En niemand corrigeerde hem ?!Wat betreft die blijvende spanning..laatst met de meet.. zagen we natuurlijk wel dat je met benchen de barbell veel te hoog op j borst laat zakken waardoor je dus ook meer spanning krijgt op je schouderkoppen ipv meer op je borst
Just my two cents![]()