Hercules27
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 622
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iedereen loopt te lullen over hoeveel je verliest bedoel je?
Iedereen loopt elkaar na te lullen als het gaat over beste eerste kuur.
Dezelfde functie als een ander kuur. Zoveel mogelijk proberen te winnen en zo weinig mogelijk proberen te verliezen na je kuur. Ik zou niet weten waarom een eerste kuur een test only moet zijn.Wat is de functie dan van een eerste kuur die test only is?
Ik behoud +- alles op 150mg test per week na 10weken sust 500 en tren 400. Ik heb m'n calorieën wel verlaagd omdat je met tren toch wel iets meer kunt eten zonder al te dik te worden.
Ik heb calorieën met zo'n 600 verlaagd en ook 2kg lichter dan aan het eind van de blast. Vorige week een deloadweek gedaan en calorieën met nog eens 200 verlaagd en dan ging het ook snel naar beneden.Beetje vergelijkbare scenario gehad.
Tijdens kuur 500 sust en 400 tren op 5000 kcal gezeten.
In off-periode gezakt met 1000kcal en op 4000 kcal onderhoud overgegaan.
1 maand off periode gaf een drop van 2kg loss (op een winst van 10kg) dus 20% van behaalde result eraf.
maand erna gwn de resterende 8kg spiermassa winst kunnen behouden.
Nu alleen 5kg verloren ivm ziek zijn (zie eventueel mijn topic hierover), maar men zegt dat dit waarsch vocht is.
Zodra ik next meting heb gehad laat ik wel even weten of ik nog steeds mijn behaalde massa gedropt is of nog op gelijk niveau zit, of misschien zelfs gestegen is.
otc test boosters doen niks.Ik behield alles vind ik, want volgens de spiegel leek ik niet kleiner te worden. Maar kracht verloor ik wel beetje. Voeding en training hoort hetzelfde te zijn. Ik nam wel supplementen zoals test-boosters en creatine.
Of je je spiermassa weet te behouden is van verschillende factoren afhankelijk.Heb advies gelezen als:
Gewichten niet verlagen na de kuur
Dezelfde aantal calorieën blijven eten
Goede PCT (bv Nolva)
Kan je dan wel een beetje redelijk spiermassa behouden? Of is het toch zo dat je geleidelijk de helft helemaal kwijt raakt?
Testosteron werkt gewoon als een trein, we weten dat het een lineaire dosisresponsrelatie volgt tot tenminste 600 mg per week met minimale bijwerkingen. Ik kan me geen enkele andere AAS bedenken die dat solo beter doet. Daarnaast stuit je met het combineren van middelen op het probleem dat bijwerkingen moeilijker te herleiden zullen zijn tot één van beide middelen (denk bijvoorbeeld in het geval van de vaak voorkomende combinatie met nandrolon). In het algemeen is het daarom, naar mijn mening, de beste keuze voor louter dat doel.Wat is de functie dan van een eerste kuur die test only is?