Fitness Seller

Kan mijn armen niet meer strekken

alfojohn

Novice
Waardering
0
Dit gebeurt altijd als ik lange tijd niet meer ben geweest (paar maanden), als ik armen of rug train.

De binnenkant van mijn elleboog doet pijn de pezen en aanhechtingen denk ik, en ook de boven kant van men elleboog.

Men armen moet ik dan in een hoek van 90 graden houden, verder strekken is gewoon heel pijnlijk aan die pezen en stuff (of is het iets anders?)

Dit verbetert na een paar dagen maar de pijn blijft voor een week ongeveer.

Heeft iemand een idee hoe je dit kunt vermijden en hoe dit komt?

Met regelmaat trainen, waarom zou je anders trainen als je telkens opnieuw wacht tot je spieren terug gedeconditioneerd zijn..

Ik denk dat je gewoon veel te zwaar gaat in gewicht.Ik zou gewoon rustig aan gewicht opbouwen en dan zul je geen pijn meer hebben en je armen kunnen strekken enz...

Hehe als je lang niet bent geweest is het misschien handig om eerst goed in te trainen? Want je kan niet verwachten na 6 weken gewoon hetzelfde gewicht te kunnen gaan pakken. Of misschien dat je de oefening niet helemaal goed uitoefent of gewoonweg na je training of tijdens je armen klein beetje strekken.

Train gewoon regelmatig en als je er een tijdje uit bent geweest doe je het beter wat rustig aan.

Terug
Naar boven